Silver-Blade Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Volgende week heb ik een optreden en mn slaggitarist heeft vandaag zn pols gebroken. Dus moeten we helaas zonder slaggitarist spelen of we moeten er nog eentje zien te vinden wat wss niet zal lukken. Ik wil wel spelen Al denk ik niet dat het erg handig is i.v.m. afstanden Reageren
Djmaddox Geplaatst: 21 november 2009 Rapport Geplaatst: 21 november 2009 Volgende week heb ik een optreden en mn slaggitarist heeft vandaag zn pols gebroken. Dus moeten we helaas zonder slaggitarist spelen of we moeten er nog eentje zien te vinden wat wss niet zal lukken. Ik wil wel spelen Al denk ik niet dat het erg handig is i.v.m. afstanden Waar woon je dan? Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Waar woon je dan? Veen, Noord-Brabant Maar we gaan een beetje offtopic volgens mij Reageren
Djmaddox Geplaatst: 22 november 2009 Rapport Geplaatst: 22 november 2009 Waar woon je dan? Veen, Noord-Brabant Maar we gaan een beetje offtopic volgens mij Ik woon in Noord Holland Noord. http://www.youtube.com/watch?v=UOErjCnBNE4 Ben ik nu aan het oefenen. Reageren
Silver-Blade Geplaatst: 24 november 2009 Rapport Geplaatst: 24 november 2009 Al ben ik niet zo'n fan van RHCP, toch een leuk nummer Om maar ff leven in de brouwerij te brengen, wat vinden jullie van het idee om een extra scratchplate voor mijn Stratocaster te kopen en die te beschrijven met lyrics? I think it's kinda cool Reageren
moechy Geplaatst: 26 november 2009 Rapport Geplaatst: 26 november 2009 en zo juist myn Bc Rich Verkocht voor €270. Morgen Gitaar overhandigen en geld krijgen. En dan op naar men IBanez! Ibanez here i come. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 en zo juist myn Bc Rich Verkocht voor €270. Morgen Gitaar overhandigen en geld krijgen. En dan op naar men IBanez! Ibanez here i come. goedzo man! heb je al een nieuwe gekocht? anders heb ik nog wel een tip voor je... Reageren
moechy Geplaatst: 20 december 2009 Rapport Geplaatst: 20 december 2009 en zo juist myn Bc Rich Verkocht voor €270. Morgen Gitaar overhandigen en geld krijgen. En dan op naar men IBanez! Ibanez here i come. goedzo man! heb je al een nieuwe gekocht? anders heb ik nog wel een tip voor je... Ja ik heb nu de ibanez S520EX. Maar ik zit beetje vast met gitaar spelen. 2 woorden : I suck ='). Men vriendin heeft ondertussen een Bas gekocht. Reageren
MightyDuck Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Paar jaar geleden ben ik ook begonnen met gitaarspelen, eerst een simpel gitaartje gekocht voor de lol bij Kruitvat voor 30 euro, ding klonk voor geen meter maar was verder wel een goeie beginnersgitaar. Daarna besloten om een echte gitaar te kopen, een Washburn D10S die meteen een stuk groter en zwaarder was als dat baggerding van de Kruidvat. Ook les genomen en ging allemaal vrij goed dus was het tijd voor een electrische gitaar, een Epiphone Les Paul Special II. Superding (Y), niet al te duur en een goede beginners gitaar. Tegenwoordig geen les meer en speel eigenlijk vrij weinig omdat ik gewoon laat van me werk thuis kom en er eigenlijk weinig tijd voor heb. Vind het vooral leuk om wat introtjes te spelen van Radiohead, Incubus en wat andere bekende nummers die leuk klinken en niet al te moeilijk zijn, maar improviseren op een Backingtrack is ook erg leuk Reageren
Royboow Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik ga binnenkort ook een gitaar kopen. ik zit te twijfelen, een Motion strautocaster sunburst beginnerssetje of een Washburn Guitar pack black Het ligt er ook aan wat ik kan uitgeven natuurlijk, zit wel weer 60 euro verschil tussen beiden Reageren
GwnHugo Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik ga binnenkort ook een gitaar kopen. ik zit te twijfelen, een Motion strautocaster sunburst beginnerssetje of een Washburn Guitar pack black Het ligt er ook aan wat ik kan uitgeven natuurlijk, zit wel weer 60 euro verschil tussen beiden wat voor stijl wil je spelen. dit is echt wel een vette beginners gitaar. voor maar 300 euro een gitaar die speelt als de hemel en vet klinkt. het gaat trouwens dan niet om die tobacco sunburst, maar greyblack met trem. Maarja... daar moet ook nog een versterkertje bij. Voor 100 euro heb je een mooie roland cube 15x met wat leuke effecten. Beste voor die prijs. Maar ik zou iig een gitaar van boven de 100 euro kopen anders heb je echt een baggerding. Reageren
Dakendak Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik ben net begonnen met elektrische gitaar, maar ik vind het G-akkoord moeilijk. Weet iemand iets zodat ik m'n vingers niet breek? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik ben net begonnen met elektrische gitaar, maar ik vind het G-akkoord moeilijk. Weet iemand iets zodat ik m'n vingers niet breek? nope... die vingers horen te breken! Reageren
Dakendak Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik ben net begonnen met elektrische gitaar, maar ik vind het G-akkoord moeilijk. Weet iemand iets zodat ik m'n vingers niet breek? nope... die vingers horen te breken! Ok Is het normaal dat je soms stress krijgt mdat iets niet lukt? Reageren
GwnHugo Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik ben net begonnen met elektrische gitaar, maar ik vind het G-akkoord moeilijk. Weet iemand iets zodat ik m'n vingers niet breek? nope... die vingers horen te breken! Ok Is het normaal dat je soms stress krijgt mdat iets niet lukt? ja... eerste jaar is moeilijk, daarna gaat het een stuk makkelijker als het goed is... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.