GekkieJ01 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik speel geen gitaar,Me vader wel maar ik niet me vader speelt:Gitaar,Piano..Dit was het Reageren
Scarface92 Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Gitaar? Nee bleh! Geef mij maar een piano Me broer heeft het wel gespeeld maar nu is hij er van af. Verder had ik een band.. Niet veel bijzonders Reageren
-Omar- Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Gitaar? Nee bleh! Geef mij maar een piano Me broer heeft het wel gespeeld maar nu is hij er van af. Verder had ik een band.. Niet veel bijzonders Zo veel muziekanten ALs je een wil praten over gitaren zie me handtekening Reageren
Wazuup Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=40025 In dit topic staan ook foto's van mijn gitaar. >>> Door NandroDavids: Dank voor de link...topics samengevoegd <<< Reageren
The GamerII Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ask a mod.. Ik speel overigens ook gitaar ongeveer een jaartje Das mooi Wat voor gitaar? MVG gtaman122 Een Valencia Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik speel nu een half jaar akoestische merkloze gitaar. Ik gebruik hem samen met mijn Keyboard om beats te maken om op te rappen. Dat is het enige. Reageren
-Omar- Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=40025In dit topic staan ook foto's van mijn gitaar. Eeen soort SRV gitaar ken jij SRV (Stevie Ray Vaughan) (zie mijn handtekning om over gitaren te praten MVG gtaman122 Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 22 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2007 ik wil nog beginnen met spelen en heb nog geen gitaal maar het lijkt me heel erg vet om te doen btw: zou dit topic niet met dat andere topic kunnen zamen gaan of kan dat niet? Reageren
Sdajafol Geplaatst: 23 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2007 Nouja, ik heb hier maanden geleden al eens gepost, maar ik ben nu bezig met sparen voor een nieuwe gitaar. Handgemaakt in de VS door Neal Moser (ontwerper van de BC Rich Bich). Hij is nog niet af, maar dit worden de specificaties: Body: Walnoot met gevormd esdoorn in het midden Nek type: Bolt on Nek hout: Esdoorn Stemmechanieken: Grover, 6-in-line Brug: Kahler 'Hybrid' 7300 tremolo Elementen: 2x Lace Sensor Drop&Gain Elektronica: 1 volume, 1 pickup selector & 1 tone control knob, booster, booster w/ cap mod Alle hardware word chroom. Voor de mensen die niet weten wat een booster doet - dat is een aanpassing in je circuits waardoor je je gain kan 'boosten', waardoor je dus een ruiger geluid krijgt Momenteel is de gitaar zo ver gebouwd: En dit heb ik in Photoshop gedaan, hij komt er ongeveer zo uit te zien: Reageren
-Omar- Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Nouja, ik heb hier maanden geleden al eens gepost, maar ik ben nu bezig met sparen voor een nieuwe gitaar.Handgemaakt in de VS door Neal Moser (ontwerper van de BC Rich Bich). Hij is nog niet af, maar dit worden de specificaties: Body: Walnoot met gevormd esdoorn in het midden Nek type: Bolt on Nek hout: Esdoorn Stemmechanieken: Grover, 6-in-line Brug: Kahler 'Hybrid' 7300 tremolo Elementen: 2x Lace Sensor Drop&Gain Elektronica: 1 volume, 1 pickup selector & 1 tone control knob, booster, booster w/ cap mod Alle hardware word chroom. Voor de mensen die niet weten wat een booster doet - dat is een aanpassing in je circuits waardoor je je gain kan 'boosten', waardoor je dus een ruiger geluid krijgt Momenteel is de gitaar zo ver gebouwd: En dit heb ik in Photoshop gedaan, hij komt er ongeveer zo uit te zien: ZO een echte kenner dus Wat voor merk was je ouwe gitaar als ik vragen mag? (Handtekening) Reageren
Sdajafol Geplaatst: 24 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik heb een oude SX, gewoon een startersgitaartje, maar de pickups zijn krakerig, de hals ruw en de output doet het niet meer, dus die gebruik ik nauwelijks. Daarnaast heb ik nog een Ibanez 32FM, voor foto's daarvan moet je even een paar pagina's terug kijken, ik denk dat er nog wel wat over staat. Reageren
-Omar- Geplaatst: 26 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2007 Nu speel ik nog de klassieke rock maar zou graag Metal spelen. Simpele nummers niet al te moeilijk. Ik ken wel een simpel rock/punk nummer genaamd: Smell like a teen spirit van Nirvana! Niet moeilijk haast alleen maar power accoorden Reageren
.Djanick Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 ik speel wel gitaar, gewoon standaard goedkoop arkoestisch weggooi gitaartje om op te oefenen, ik speel het nog niet langer dan een jaar maar vind het wel leuk ik speel ook gewoon verschillende stylen muziek, iron maiden, racoon, slayer.. best raar om dat te spelen op arkoestische maar moet ergens op oefenen he ik weet zelf eerlijk gezegd ook niet erg veel van gitaren af *namen etc* ja, ik weet dat gibson duur en g0ed kan zijn als je hem zelf bij je vind passen enzo maar meer niet echt:P heb ook jammer genoeg nog geen geld om een nieuwe gitaar te kopen =( Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 (bewerkt) Ik speel twee jaar akoestische gitaar en m'n gitaarleraar zegt dat als we het oefeningen boek uithebben waar we nu in bezig zijn ik dan elektrische mag gaan spelen. Maar dat is een heel pittig boek iedereen kent het vast wel het heet Sagréras of zo en het is heel bekend maar wel pittig. Verder speel ik er meestal country/countryrock of gewoon pop(Beatles en zo). EDIT: Heeft iemand die tab van Jingle Bells met het couplet erbij? OP 911 Tabs kan ik het niet echt vinden... Laat maar. Bewerkt: 9 september 2007 door Clowntje_93 Reageren
Preddy Geplaatst: 12 februari 2008 Rapport Geplaatst: 12 februari 2008 Even een bumpje voor een kleine vraag. Stel je wil een elektrische gitaar kopen, wat moet je er dan minimaal bij hebben om er proper geluid uit te halen (al dan niet met hoofdtelefoon)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.