Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) zeker. en de intro wordt ook vernieuwd. en nu ik de full version van fraps heb (jaja) wordt het nog beter!zeg boss, wanneer schat je dat hij uitkomt? zelf denk ik ergens rond februari Geen idee, tussen half en eind januari al denk ik, mits ik na de vakantie niet te veel huiswerk krijg. (jaja, ik ga nog naar school! ) De vierde pagina al! Bewerkt: 30 december 2006 door Big Boss Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 oh ja ik heb nog een tip, bis boss. maak de volgende keer de ondertiteling wat kleiner. ik weet niet, maar dat ziet er gewoon wat beter uit. dan ziet het er niet uit als bij die kneuzen filmpjes (waarbij altijd super tekst staat) Ja, dat zal ik proberen, maar het probleem is dat ik Movie Maker gebruik om de filmpjes te monteren, en als ik dan op 'Titel op de gesellecteerde clip toevoegen' klik en de tekst in helemaal onderaan typ, is de helft niet te zien! Ik zou ook best een CSI:LS willen maken, mits ik van hetzelfde probleem als Big Boss afkom. en dat is? Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Kies mij! IK WIL MET ALLE PLEZIER DIT DOEN! Ik heb ook Fraps full en dat wordt leuk! Ik wil CSI:LS graag maken! Ben een fan van jullie filmpjes. Bewerkt: 30 december 2006 door gtaboy107 Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 en dat is? Dat zijn ondertitels veel te groot zijn! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 tja boss, het is handiger als slechts een iemand zich aansluit bij ons voor die csi: ls... wat denk jij? wel toevalli,g net twee die zich aanmelden op zelfde moment Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) Leuk, maar het wordt inderdaad wel allemaal een beetje na-aperij. Naja. T'is ook een beetje slecht gefilmd, het kostte me een minuut om erachter te komen wie er nou eigenlijk aan het praten waren. Ook snap ik niet waarom jullie in de intro "voice actors" noemen, er is geen stem te horen in de hele aflevering. Behalve in auto's hoor je de hele tijd geen geluid behalve die irritante ruis. Bewerkt: 30 december 2006 door Lance Dance Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) OK, we hebben gekozen! de gene die csi ls mag maken en zich bij ons mag aansluiten is... gtaboy107! gefeliciteerd! dat je maar vele mooie en leuke filmpjes mag maken in ons team @boss: edit de eerste post even Bewerkt: 30 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Geplaatst: 30 december 2006 Ben razend benieuwd naar de eerste CSI:LS aflevering. Let hem op gtaboy107! Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 december 2006 (bewerkt) [...]gefeliciteerd! dat je maar vele mooie en leuke filmpjes mag maken in ons team @boss: edit de eerste post even Zullen we dat niet even doen? Een team aanmaken in Member Teams? Nee, toch maar niet. Bewerkt: 22 februari 2007 door Big Boss Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik heb vandaag die CSI afleveringen gekeken, erg leuk hoor Reageren
tweaker Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 wel mooie filmpjes alleen zat er een soort krakend geluid achter Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Achter die van $NeoSyp$ wel, dat heb ik ook gemerkt, maar bij was het 'BackGround_noise'. PS. Welkom op het forum! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik vind het wel vet, een paar nieuwe filmpjes gekeken. Ik heb CSI: Las Venturas 1 gekeken, maar ik vind hem wel leuk. Maar wat meer actie mag er van mij wel in. Veel achtervolgingen, moorden enz. mag er wel wat meer in vind ik. Ik wacht met spanning af naar de volgende aflevering. Reageren
ad!das Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) dit is echt heel erg leuk en ook orgineel bedacht ( als ik me niet vergis) maar wat zijn dat voor soort politie wagens bij het san fiero filmpje ( die vlak bij de snelweg) gelukkig nieuw jaar allemaal!! Bewerkt: 31 december 2006 door ad!das Reageren
kevin software Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 he ik heb nog een tip waarom laaten jullie niet een topic voor de stemmen ? dan doet iedereen zijn stem opnemen en posten en dan kunnen jullie die gene met de meest geschikte stem kiezen is dat een goeie tip of niet?? PS; dat filmpje is VET COOL egt leuk mijn ouders vonden het zelfs leuk aleen het inpuntje is dat er geen stemmen zijn maar daar komt nog wel wat voor toch?? M.V.G kevin software Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.