Big Boss Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) [...]maar wat zijn dat voor soort politie wagens bij het san fiero filmpje ( die vlak bij de snelweg) Dat is de SAPD hummer die $NeoSyp$ nog een beetje heeeft aangepast zodat er SFPD opstaat. Die kun je > Hier < downloaden. @hieronder: vet! nu ga ik hem zeker voor PC halen! Bewerkt: 31 december 2006 door Big Boss Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) klopt helemaal. de voorbereiding van csi": sf duurt heel lang. ik mod van te voren veel dingen voor de film. zo ook die hummers. in de volgende afleveringen staat er trouwens csi op die hummers, en is de fbi vervangen door de csi. dus als je 5 sterren hebt, komt de CSI achter je aan. maar het modden is nu (grotendeels) voorbij. ik ben nu bezig met opnemen etc. Nog even een foto van een standaard csi lid en de csi hummer: Bewerkt: 31 december 2006 door $NeoSyp$ Reageren
Jarno Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik heb zojuist CSI: LV gekeken. Ik moet zeggen dat het beter is als CSI: SF. Ik heb een aantal punten die niet mooi zijn en ook niet professioneel zijn. Bij elk gebouw zie je nog de enexen (Entrance markers) In die savehuis op het laatste zie je nog savegame icoon Op hetzelfde gedeelte staat er helemaal niemand om de hoek Je maakt gebruik van de omstandigheden. Zoals die vrouw praat gewoon tegen je. Dat is gewoon "toeval". Je hebt niet gescript dat zij praatte. Succes met CSI: SA. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Wat is er mis met het toeval gebruiken? Reageren
Jarno Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Wat is er mis met het toeval gebruiken? Niet heel erg veel maar af en toe stopt dan de ped met praten en zie je ondertiteling nog. Oh ja, af en toe loop je met CJ tegen muren op . Reageren
Big Boss Geplaatst: 1 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Nah ja, de volgende aflevering wordt vast beter (nu ik ook Fraps Full heb). Vandaag schrijf ik het script en morgen komt m'n neef op bezoek die me gaat helpen met filmen en zo. @ hierboven: je moet zo zacht mogelijk op die stick drukken, zodat CJ gaat stappen en niet gaat lopen, en dat is niet altijd even gemakkelijk. Reageren
Jarno Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Toetsenbord gebruiken? Gaat stukken makkelijker kan ik je vertellen . Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Inderdaad. dan houd je gewoon een extra knop ingedrukt, onder de naam 'walk'. is inderdaad veel handiger... dan zo'n stick die niet wil meewerken etc... Reageren
Jarno Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ohja er stond "www.fraps.com" heletijd in beeld. Even kopen (ofzo) is ook handig . Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 geen zorgen. wij (het team) hebben nu allemaal de geregistreerde versie van fraps, dus dat fraps.com in beeld is nu verleden tijd mijn complimenten trouwens nog voor lvs, maar worden de volgende afleveringen wel wat langer? Reageren
Jarno Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 geen zorgen. wij (het team) hebben nu allemaal de geregistreerde versie van fraps, dus dat fraps.com in beeld is nu verleden tijd Mooi mijn complimenten trouwens nog voor lvs, maar worden de volgende afleveringen wel wat langer? Dankje en ja voor de volgende aflevering(en) streven we naar tussen de 10 en 15 minuten. Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) Ik heb al een klein stukje van de film af, en een voorproefje kan je hier bekijken. Klik Ik moet wel zeggen dat hij nog niet helemaal goed is, en dat er dus nog fouten in zitten, onder andere dat 'Wasted' moet nog wegwerkt, en er moeten nog stemmen worden ingesproken. Bewerkt: 3 januari 2007 door Big Boss Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Het ziet er heel leuk uit. dat wasted moet je inderdaad nog wel even wegwerken, maar voor de rest heel leuk! ben al benieuwd naar hoe het afloopt! in csi: sf nieuws: ik denk dat oik ook maar het voorstukje ga vrijgeven. het is ook nog niet hgelemaal perfect (ik moet nog een muziekje erin zetten) maar voor de rest is het af. hier kun je hem bekijken! veel plezier! Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ziet er erg goed uit! Maar de volgende keer een beetje minder luidruchtig inspreken, wil je. Eerst hoor je bijna geen geluid, en dan zet je het geluid harder en daarna roept die gast ik weet niet hoe hard 'HALLO!' Reageren
Cenzy Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Bravo ! supergoed alleen .., dat geblaas en die stomme Albert Motard Ciao Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.