Jump to content

CSI: San Andreas


Big Boss

Recommended Posts

Ach, dat zal wel meevallen. Als hij het eenmaal post zal het wel goed zijn hoor. ^_^

Kijk maar naar zijn intro, kwam best snel uit, is toch ook goed zo? :Y:Y:Y

Ok, hier kun je het voorstukje van CSI: LS zien:

VEEL PLEZIER!

(hij is van gtaboy107, maar ik uploade hem)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    44

  • Big Boss

    31

  • Thundercover

    10

  • Jarno

    8

Ziet er goed uit! Alleen is het beeld een beetje wazig, maar dat zal wel aan z'n pc liggen.

Even meedelen dat CSI: Las Venturas 2 veel langer gaat worden dan ik had verwacht, hij is nog maar half af, en ik zit al over de tien minuten. Ik schat dus dat hij rond de twintig minuten zal liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm. Raar genoeg kan google video de video niet verwerken. hij staat bij mislukt. kan iemand misschien even helpen? er staat bij mogelijke technische problemen:

Wat zijn de technische vereisten om mijn video toe te voegen aan Google Video?

Uw video moet aan de volgende technische vereisten voldoen:

De video moet een bestandstype hebben dat door ons wordt geaccepteerd. Raadpleeg de specificaties met betrekking tot onze video- en audiovoorkeuren.

De video moet herkenbare inhoud bevatten (containerbestanden die geen video bevatten, worden niet geaccepteerd).

De framesnelheid moet minimaal twaalf fps zijn.

De metagegevens van de video moeten correct en relevant zijn voor de video die u uploadt (geen spam).

Die eerste en de laatste zijn wel goed maar de rest... hoe controleer ik waar het aan ligt?

Link to comment
Delen op andere websites

De framesnelheid zal het ook niet zijn, want die is (bij mij) 25 fps. (Te herkennen bij Fraps aan het nummer in de hoek.)

Herkenbare inhoud? :?

@ hieronder: Probeer 'ns opnieuw!

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wat je herkenbaar noemt...

Ik handel nou niet elke dag in wapens met een gast in een heli maar ja..

Volgens mij wel herkenbaar..

PS wat zijn containerbestanden? is dat dat het wel een video is, maar dat het steeds alleen zwart is, met bijvoorbeeld enkel een muziekje?

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

Ah je bedoelt die crazy frog...

vind ik zelf ook geen zak aan maar het klonk wel grappig, als die inspecteur een crazy frog ringtone heeft :D

:cya:

Volgens mij was de gsm toen nog maar net uitgevonden hoor! (denk ik) Mijn inspecteur heeft ook een gsm, maar die gaat af met het geluid van een oude telefoon! LOL :puh:

Ik leg morgen de laatste hand aan CSI: Las Venturas, en als alles goed is, staat hij voor tien uur 's avonds on-line! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat

eigenlijk nog het allerleukste van wat ik tot nu toe van Spy/GTA Movies heb gezien. :puh: Met name die lage stemmetjes dat van die 'stoere brede gozers' af moet komen, dat geeft een erg komisch effect. :schater:

Echter is het wel jammer dat de volume van de stemmetjes zeer zacht was, terwijl de volume van de muziek weer zeer hard was. Dat is een punt waar je de volgende keer beter op zou kunnen letten. Tevens zou het leuker geweest zijn als alles niet vanuit CJ's standpunt was opgenomen, dat geeft meer het neutrale standpunt-gevoel mee en dat zorgt weer voor meer realiteit tijdens de afleveringen. Daarnaast is het een goed idee om niet elke keer de volledige rit van een voertuig te laten zien. In het voorstukje was te zien hoe een Burrito van Downtown Los Santos naar Los Santos International Airport rijdt, en dat duurt vrij lang. Beter was als er grote gedeeltes van deze rit overgeslagen zou zijn. Desalniettemin een leuke aflevering (althans, het voorstukje dan), en ik ben stiekem wel benieuwd naar de volledige aflevering. Maar denk eraan dat je bepaalde dingen niet te langdradig moet gaan maken!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...