Jump to content

CSI: San Andreas


Big Boss

Recommended Posts

Ik denk dat het beter is als je het 'auto' stukje wat korter en beter maakt.

m.a.w beter rijden en niet als een gek rijden, want ik denkt toch dat jullie het willen laten lijken als een

echt(e) film(pje).

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • $NeoSyp$

    44

  • Big Boss

    31

  • Thundercover

    10

  • Jarno

    8

Het stukje van CSI:LS ziet er goed uit. Minpunten zijn uiteraard de eerder genoemde zachte stemmen en de lange autorit. Ik zie dat er weinig aan het intro is gedaan en ik vind het intro ook nogal saai. Verder ziet het er goed uit, ga zo door :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Denk je dat hij vandaag nog (voor 22:00) verwerkt is?

Ja dus!

CSI LAS VENTURAS 2 IS UIT MENSEN!

Mijn commentaar:

Het was zoals altijd weer eens een leuk en boeiend filmpje om naar te kijken Big Boss. Een geweldige aanwinst voor CSI: San Andreas. Ik heb de film bekeken, en heb wat goede en minder goede punten opgeschreven:

+Erg boeiend

+Leuk om naar te kijken

+Leuke muziek en stemmen

-Nauwelijks sprake van een onderzoek

-Je komt helemaal niet te weten wat er nou is gebeurd in dat vliegtuig

-Ze weten opeens dingen die je helemaal niet kunt opmaken uit het verhaal. Bijvoorbeeld: "Alle sporen wijzen naar ene Mike nogwat." Welke sporen?

Het wordt moeilijk om de CSI's te gaan vergelijken vind ik. Ik zie toch dat het accent op iets anders ligt in beide series. Bij jou ligt dat kennelijk op de actie, en bij mij vooral op het onderzoek en op de (droge) humor.

Bewerkt: door $NeoSyp$
Link to comment
Delen op andere websites

[...]

-Nauwelijks sprake van een onderzoek

-Je komt helemaal niet te weten wat er nou is gebeurd in dat vliegtuig

-Ze weten opeens dingen die je helemaal niet kunt opmaken uit het verhaal. Bijvoorbeeld: "Alle sporen wijzen naar ene Mike nogwat." Welke sporen?

[...]

- Het is heel moeilijk om een geschikt gebouw te vinden/zoeken, vooral als je hem voor de PS2 hebt.

- Dat klopt, dat ben ik inderdaad vergeten, als Fox in het LVPD HQ aankomt wordt het beeld zwart en hoor je hem praten met de lijkschouwer, daar had nog een zin bij gemoeten, namelijk deze: "Iemand heeft met het vliegtuig geknoeid, zodat het zou neerstorten als je probeerde te landen."

- De sporen van de foto's, ...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat NeoSyp zegt klopt maar ik heb nog een aanvulling: Ik vind dat je niet echt als een onderzoeker/politieman rijdt. Je rijdt nl. over de vangrails en je rijdt een paar keer zig-zaggend door het verkeer. Verder SUPER!

KUTGW...

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er goed uit. Alleen vond ik het onderzoek op het vliegveld langdradig zonder geluid en ook het rijden vond ik vaak aan de lange kant. En je weet nog steeds niet wat er gebeurd is. Verder ziet het er goed uit, ga zo door!

Edit: @ hieronder, ja ik had het gelezen, maar sommige mensen gaan meteen naar het filmpje of de website en die zien jouw uitleg dan niet. En in dat geval weten ze niet wat er precies gebeurd is ;)

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

@ VWO-er:

Wat NeoSyp zegt klopt maar ik heb nog een aanvulling: Ik vind dat je niet echt als een onderzoeker/politieman rijdt. Je rijdt nl. over de vangrails en je rijdt een paar keer zig-zaggend door het verkeer. Verder SUPER!

KUTGW...

Als je het filmpje goed hebt gevolgd, zou je gezien hebben dat het niet de politie was die reed, maar de verdachte! Let even op deze zin in de film: "?!? De verdachte heeft een politieauto weten te bemachtigen!"

=====

@ Thundercover: Als je mijn vorige post had gelezen, had je al wat meer duideljkheid!

Bewerkt: door Big Boss
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vin Las Venuras Story 2 eigenlijk hardstikke slecht, de politiedie zijn moter op de weg laat staan, Rijd door rood, Rijd ook nog eens spook. En ga zo maar door, Ook vind ik dat je meerdere stemmen moet gaan gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

@ VWO-er:

Wat NeoSyp zegt klopt maar ik heb nog een aanvulling: Ik vind dat je niet echt als een onderzoeker/politieman rijdt. Je rijdt nl. over de vangrails en je rijdt een paar keer zig-zaggend door het verkeer. Verder SUPER!

KUTGW...

Als je het filmpje goed hebt gevolgd, zou je gezien hebben dat het niet de politie was die reed, maar de verdachte! Let even op deze zin in de film: "?!? De verdachte heeft een politieauto weten te bemachtigen!"

=====

@ Thundercover: Als je mijn vorige post had gelezen, had je al wat meer duideljkheid!

Maar jij op die motor reed ook als een dronkenlap...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat er aan verschillende dingen nog wat mag worden verbeterd

Zoals

De stemmen en beetje verschillend laten klinken

Wat beschaafder rijden behalve de verdachte

En een uitgebreider verhaal

vergeleken met CSI San Fierro is dit best slecht maar voor de rest wel super KUTGW

Link to comment
Delen op andere websites

@ VWO-er:

Wat NeoSyp zegt klopt maar ik heb nog een aanvulling: Ik vind dat je niet echt als een onderzoeker/politieman rijdt. Je rijdt nl. over de vangrails en je rijdt een paar keer zig-zaggend door het verkeer. Verder SUPER!

KUTGW...

Als je het filmpje goed hebt gevolgd, zou je gezien hebben dat het niet de politie was die reed, maar de verdachte! Let even op deze zin in de film: "?!? De verdachte heeft een politieauto weten te bemachtigen!"

=====

@ Thundercover: Als je mijn vorige post had gelezen, had je al wat meer duideljkheid!

Maar jij op die motor reed ook als een dronkenlap...

@ NeoSyp: Dat bedoelde ik dus! Dat dat de verdachte was dat wist ik wel :duh:. Maar toen je bij Verdant Meadows Aircraft Graveyard wegkwam reed je zig-zaggend tussen alle auto's door. Ik meende vroeger toch echt geleerd te hebben dat de politie het goede voorbeeld zou (moeten) geven :?.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb natuurlijk ook weer mijn + en - punten. :Y

+ Verhaal is leuk bedacht

+ Lekker veel actie

- Stemmen hadden iets gevarieerder gemogen

- Rijgedrag van politie laat nogal te wensen over

- Niet echt sprake van een onderzoek

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt iedereen voor de kritiek, fouten zijn er namelijk om uit te leren!

Ik heb trouwens net van $NeoSyp$ (die het weer van Lantyz heeft) gehoord dat we (nog) geen eigen Blog voor dit project mogen starten, ik vind dat eigenlijk best wel jammer ... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt iedereen voor de kritiek, fouten zijn er namelijk om uit te leren!

Ik heb trouwens net van $NeoSyp$ (die het weer van Lantyz heeft) gehoord dat we (nog) geen eigen Blog voor dit project mogen starten, ik vind dat eigenlijk best wel jammer ... :-(

Ik wil even vermelden dat je pas een blog aan mag gaan maken wanneer je megalid (of hoger) bent. Dan kan je via 'Mijn instellingen' een blog aanmaken, daar heb je dan geen toestemming voor nodig. Wat ik zeggen wil is dat ik de Las Venturas Stories blog uit volledig eigen initiatief heb gemaakt, dus niet via toestemming van een administrator. Voel je dan dus ook niet achtergesteld dat Lantyz je géén toestemming heeft gegeven, als dit het geval was. Het is dus gewoon een kwestie van je ledengroep binnen dit forum, waar ik gretig gebruik van heb gemaakt toen ik eenmaal de mogelijkheid had. ;)

Dan zal ik, om mijn bericht hier toch nog een beetje nuttig te maken, commentaar leveren op CSI: Las Venturas deel 2.

Het begin zag er veel belovend uit, best mooi opgenomen zoals het vliegtuig opsteeg en dergelijke. Ook het nummer 'In The Air Tonight' van Phil Collins zal uiteraard veel sfeer meegegeven hebben (maar het was alleen wel jammer dat dit niet de originele versie was). Echter vond ik de scènes die daarop volgden helemáál niet goed meer. :N Allereerst vond ik het vrij vaag toen het vliegtuig neer moest storten, het vloog eerst vrolijk rond en opeens hoor je piloot vrolijk (letterlijk) roepen dat het vliegtuig onbestuurbaar is en dat het vliegtuig neer zal storten. Ik vond het moment dat het vliegtuig op de grond knalde vrij lelijk, daar bedoel ik dus mee dat het er niet erg realistisch oogde.

Daarnaast vond ik het moment dat die inspecteur 'Fox' roulette aan het spelen was vrij vervelend. Het roulette spelen opzich niet, maar het feit dat het zo lang duurde. Het begon langdradig te worden en dat begint gewoon te vervelen. Vooral als dit vaker gebeurt, en dat was ook het geval. Ritten die de inspecteur aflegde bijvoorbeeld waren uitermate irritant vanwege het feit dat zowat de hele rit was opgenomen. Tja, zo vul je wel een heel kwartier. Laat dit voortaan achterwege. Dat de inspecteur ergerns naartoe rijdt moet je vooral laten zien, maar probeer in het vervolg dit niet meer zo langdradig te maken. Dit geldt ook voor andere scènes zoals de scène dat die boef in die politieauto als een idioot over de Julius Thruway South reed.

Verder vond ik het script uitermate belabberd; als er eigenlijk wel een script was geschreven, want ik zou zweren dat dit verhaal gewoon ter plekke is verzonnen. Opzich geeft dat niet, maar ik vond het zeer vaag. Het vliegtuig stort neer, die inspecteur rijdt in zijn wagentje er even naartoe en hij staat een beetje met een politieagent te kleppen, rijdt vervolgens naar Verdant Meadows en weet meteen welk wrak het neergestorte vliegtuig was, gaat er héél lang staan om vervolgens wat kiekjes te maken met zijn fototoestel, en aan de hand van die foto'tjes weet hij meteen dat één of andere vreemdeling genaamd 'Mike' hierachter zit. Hij gaat vervolgens naar The Old Venturas Strip en meteen weet hij wie die Mike is, stuurt politie op hem af en die Mike gaat als een idioot over de Julius Thruway rijden en vervolgens (wat ontzettend lang duurde) gaat zijn wagen in vlammen op, en is hij dood. Einde. Nou, ik vond het verschrikkelijk langdradig en stierlijk saai, om eerlijk te zijn. Ik kan hier nog wel verder over blaten, maar ik geloof dat mijn boodschap wel duidelijk is. Ik vond dit eerlijk gezegd de slechtste episode van heel jullie project 'CSI: San Andreas', dus ik verwacht de volgende keer dan ook een véél mooiere episode. Het begin zag er veelbelovend uit, maar de rest was gewoon een flop.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...