Jump to content

gta III plattegronden


diamond

Recommended Posts

hallo beste mensen ik heb kaarten van gta III nodig ik wil het spel 100% uitspelen dus wil ik nu eerst op het eerste stuk van het eiland alles afmaken wat daar valt te doen om te beginnen de hidden pagages die daar zijn en misschien zijn er ook nog andere dingen geef die kaarten dan ook maar al bedankt vast

ps voor als ik straks weer uit nood weer een topic open hebben jullie nog tips voor het behalen van de polic missie en de ambulance missie graag zonder codes :*D

Link to comment
Delen op andere websites

De plattegronden van GTA III die jij zocht kun je op Wikigta vinden. De kaart van de Hidden Packages kun je ook op Wikigta vinden. Daarnaast heeft de heer Bling een Hidden Packages topic aangemaakt om je te helpen met het zoeken naar Hidden Packages. Hij heeft daarbij screenshots gemaakt. Daarnaast legt hij ook uit hoe je een bepaalde Hidden Package kan bemachtigen.

Over de Paramedic missie kan ik je een paar dingen vertellen. Je moet een route uitstippelen en vooral rustig rijden. Als je te hard rijdt, dan kon je weleens een patient doodrijden en dat is het einde missie voor jou. Ik zou hem in het begin van het spel doen als ik jou was, omdat dat dan de meeste bendes je nog niet haten. Je moet hem doen voordat de Triads en de Leones je gaan haten. Je kunt ook hier een kijkje nemen voor meer tips.

Over de Vigilante missie kan ik je ook een paar dingen vertellen. Het beste voertuig hiervoor is de Rhino ofwel beter bekend als de tank. De Rhino is een voertuig die tegen een stootje kan. Je kunt er auto's mee laten ontploffen door er tegen aan te rijden. In het begin van het spel kan je de Rhino alleen krijgen door 6 sterren te krijgen en dan die tank te stelen. De Vigilante missie kan je op elk gewenst moment doen. Als je meer informatie wil hebben, dan kun je hier een kijkje nemen.

Edit: Opeens zie ik dat een paar mensen me al voor waren.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

dan nog iets ik klik op voertuigen krijg een plaatje wat info en dan kan ik op klik klikken en dan krijg ik de zitplaats/vindplaats te zien van die auto maar bij heel veel auto's is dit rood en normaal is ie blauw en als ik er dan op klik staat er alleen moderators mogen dit bewerken

kan iemand me daar ook nog even mee helpen of is het een fout?

ps ik bekijk de kaart maar ik zou graag een kaart willen waar nummers op staan en eventuweel ook nog een plaatje wandt somigge staan heel dicht opelkaar

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

dan nog iets ik klik op voertuigen krijg een plaatje wat info en dan kan ik op klik klikken en dan krijg ik de zitplaats/vindplaats te zien van die auto maar bij heel veel auto's is dit rood en normaal is ie blauw en als ik er dan op klik staat er alleen moderators mogen dit bewerken

Dit is omdat die pagina nog niet bestaat en nog moet aangemaakt worden. Dit kan alleen door WikiGTA-medewerkers. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Rode links zijn pagina's die nog niet aangemaakt zijn, die dus nog niet bestaan. Je hebt wel al links naar deze pagina's, maar de pagina zelf wordt pas later aangemaakt. Ik denk dat de medewerkers er hard aan werken !

Edit: VforV is me weeral voor...

Bewerkt: door Blizz
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is geen fout wat er op Wikigta staat. Als er iets in het rood is aangegeven, dan wil dat zeggen dat de informatie nog niet is toegevoegd op die pagina. Dat wil dus zeggen dat de infomatie er gewoon niet is. Alleen medewerkers van Wikigta mogen infomatie toevoegen aan Wikigta. Helaas heeft GTA III niet echt zo'n hoge prioriteit. De nieuwe GTA's hebben op dit moment voorrang. Je kunt je vraag ook hier even stellen.

Edit: Ik begin echt traag te worden. :clown:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Rode links zijn pagina's die nog niet aangemaakt zijn, die dus nog niet bestaan. Je hebt wel al links naar deze pagina's, maar de pagina zelf wordt pas later aangemaakt. Ik denk dat de medewerkers er hard aan werken !

VforV is me weeral voor...

nou het is bij gta III en we zijn nu al bij gtaIV dus ik denk dat ze dan wat vetraging hebben :Y

nog iets een dodo dat is een vliegtuig je hebt in de haven eerste eiland ook een garage daar moet je auto's in zetten maar hoe krijg ik in hemelsnaam een dodo daar zonder dat ie ontploft

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had daar een aparte tactiek voor. Ik ging nooit vliegen met de Dodo omdat ik daar echt slecht mee kon vliegen. Ik ging er gewoon mee rijden. Als je gewoon wil vliegen, dan zou je hier een kijkje kunnen nemen. Kijk vooral naar de uitleg van de heer Bling. Ik kan je adviseren om te gaan vliegen omdat je met vliegen minder brokken maakt dan met het rijden van een Dodo over de weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had daar een aparte tactiek voor. Ik ging nooit vliegen met de Dodo omdat ik daar echt slecht mee kon vliegen. Ik ging er gewoon mee rijden. Als je gewoon wil vliegen, dan zou je hier een kijkje kunnen nemen. Kijk vooral naar de uitleg van de heer Bling. Ik kan je adviseren om te gaan vliegen omdat je met vliegen minder brokken maakt dan met het rijden van een Dodo over de weg.

heb je ook nog een tip met wat jij al zij het rijden van de dodo wat is dan bijvoorbeelt de korste weg en hoe denk je met zo'n vliegtuig door kleine straatjes te rijden

Securicar_copy.jpg weet iemand om te beginnen waar deze staat

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan je vertellen dat je als je gaat rijden met de Dodo, dat je kleine straatjes moet vermijden. Als je vanuit Shorside Vale de brug af komt, dan moet je niet meteen een bocht maken. Je moet dan een stuk rechtdoor rijden. Als je een tijdje rechtdoor hebt gereden, dan zie je een groot kruispunt aan je linkerkant en in de verte zie je de brug naar Portland. Daar moet je voorzichtig op rijden. Als je de brug afkomt, dan moet je naar rechts afslaan waar er genoeg ruimte is. Dan moet je een tijdje rechtdoor rijden, na een tijdje zie je een ingang naar de haven waar je in moet gaan. Dan moet je links aanhouden en je bent er dan.

Edit: De Securicar heeft niet echt een vaste plaats waar hij rondrijdt.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

24) Deze HP ligt op een stel rotsen in het water vlak naast de ‘Turtle Head Fish Co’. Je zult een boot moeten gebruiken om hier te komen.

bij deze loop ik vast weet iemadn een boot te vinden in het eerste stuk ik ben net begonnen en het spel is op ps2 ligt er ergens een boot :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...