Jump to content

gta III plattegronden


diamond

Recommended Posts

24) Deze HP ligt op een stel rotsen in het water vlak naast de ‘Turtle Head Fish Co’. Je zult een boot moeten gebruiken om hier te komen.

bij deze loop ik vast weet iemadn een boot te vinden in het eerste stuk ik ben net begonnen en het spel is op ps2 ligt er ergens een boot :*D

Om de 24e HP (uit mijn beschrijving) te kunnen bemachtigen zul je eerst toegang moeten hebben tot Staunton Island, aangezien er in Portland geen steiger ligt waaraan boten aangemeerd liggen. Als je eenmaal toegang hebt tot Staunton Island kun je de vier Reefer's aantreffen bij de steiger die ik aangegeven heb op het kaartje dat hieronder staat.

gtaiiiplattegrondkleinhx5.th.gif

(Klik voor vergroting)

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Lang geleden dat ik GTA: III gespeeld heb, maar bij mijn weten kun je maar boten krijgen nadat je starfish island bereikt hebt.

Edit: wat zeg ik nou ? Ik bedoel Staunton Island

Edit 2: Bling was me voor...

Bewerkt: door Blizz
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb echt even hulp nodig bij die ambulance missie het is op de ps2=playstation 2 het hoogste wat ik tot nu toe gehaalt heb is level 10 maar ik kom er niet doorheen heeft iemadn tips voor in een level :)

ik heb de tips op wikigta ook gelezen maar het lukt me gedeeltelijk maar op het laatst stort alles in

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb echt even hulp nodig bij die ambulance missie het is op de ps2=playstation 2 het hoogste wat ik tot nu toe gehaalt heb is level 10 maar ik kom er niet doorheen heeft iemadn tips voor in een level :)

ik heb de tips op wikigta ook gelezen maar het lukt me gedeeltelijk maar op het laatst stort alles in

Naast de tips van WikiGTA is er één tip waar ik zelf ook veel aan heb gehad toen ik het lastig had met het uitspelen van de Paramedic Mission. Zorg er in de latere levels voor, waar je veel patiënten op moet halen, dat je altijd efficiënt omgaat met de ruimte in je ambulance. Dat wil zeggen: maak gebruik van de 3 plaatsen die je hebt, en haal constant 3 patiënten in één rit op. Dit scheelt namelijk erg veel tijd, gezien het feit dat je minder vaak terug hoeft te gaan naar het ziekenhuis om de patiënten af te zetten.

Verder moet je uiteraard gebruik maken van de tips die op WikiGTA staan, vooral de tip van rustig rijden. Want je kunt niet met de ambulance in een Pay 'N Spray, dus hou hem heel.

Mocht het met bovenstaande tips nog altijd niet lukken, meldt het dan even, dan probeer ik nog wat voor je te verzinnen. Tot die tijd wens ik je heel veel succes met de Paramedic Mission! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog wel een goede tip voor als je in een hoog level bent en toch nog rustig aan wil doen. Ga eerst naar plekken waar heel veel patiënten zijn. Die kun je dan in 1 keer ophalen en zo win je heel veel tijd om het mogelijk te maken de patiënten op te halen die verder weg zijn en/of alleen staan. Zo hoef je je geen zorgen te maken om de tijd en hoef je jezelf dus niet extra te haasten.

Link to comment
Delen op andere websites

- Paramedic mission gehaalt ow ik vloog nog over de kop bij level twaalf en ik viel haast jankent neer en toen leek het net of er een wonder gebeurde hij kwam weer op zun wielen terecht het zweet zat me echt van top tot teen bij leven 12 maarja ik heb hem gehaalt

- taxi wederom compleet

hallo beste mensen ik heb wederom nog een vraag ik heb nu de taxi en de ambulance gehaalt en dat was me een werk nu de

- police nog

- fire truck nog

- andere punten wou ik ook even opnoemen wat is er nog meer te doen op het eerste stuk eiland kwa missies niet de hoofdmissies maar de telefoon missie

- een patriot bij de super save is dat ook een missie van die missies bedoel ik ook en de telefoon en de rest :cya:

>>> Door GTA-Sheep: Dubbelpost samengevoegd<<<

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

hallo beste mensen ik heb wederom nog een vraag ik heb nu de taxi en de ambulance gehaalt en dat was me een werk nu de

- police nog

- fire truck nog

- andere punten wou ik ook even opnoemen wat is er nog meer te doen op het eerste stuk eiland kwa missies niet de hoofdmissies maar de telefoon missie

- een patriot bij de super save is dat ook een missie van die missies bedoel ik ook en de telefoon en de rest :cya:

Op het eerste eiland is nog genoeg te doen buiten de hoofdmissies om. Naast de Paramedic en de Taxi Mission heb je inderdaad nog de Vigilante en de Firetruck Mission die je kunt halen voor de 100 %. Verder is de Patriot bij 'Supa Save' ook een opdracht: 'Patriot Playground'. Hierin moet je alle checkpoints, die weergegeven zijn op de radar, binnen de toegestane tijd verzamelen. Bovendien zijn er op Portland ook nog de missies van >>Marty Chonks<<. Zijn missies kun je doen door naar de telefoon van de Bitch 'N Dog Food Factory te gaan. Deze telefoon vindt je naast Joey's Garage en begint te rinkelen na één van de eerste missies van het spel, als ik het goed heb is dat 'Drive Misty For Me'.

Naast alle bovenstaande opdrachten is er nog meer te doen op Portland wat je moet doen om de 100 % te voltooien. Zo liggen er over het hele eiland >>Hidden Packages<< verspreid, zijn er >>Rampages<< te doen en ook zijn er >>Unique Stunts<< om te voltooien. Zelfs nu is er nog wat te doen, namelijk de 2 >>import/export-lijsten<< op Portland. Beiden zijn te vinden in de Portland Harbor. Nu hebben we bijna alles gehad; het enige wat er nu nog te doen is zijn twee RC Toyz Missions: Mafia Massacre en Diablo Destruction. Het eerste Top Fun-busje vindt je in St. Marks en de tweede in hetzelfde gebied als waar je de missies van El Burro via de telefoon krijgt doorgegeven.

Dat was alles wat er in GTA III op Portland te voltooien is voor de 100 %. Bovenstaande dingen tellen allemaal niet mee voor de storyline en hoef je dus niet per sé uit te spelen, maar als je het spel 100 % uit wilt spelen zul je ze toch echt moeten doen.

Veel plezier verder met GTA III! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

firerfigter heb ik nog een vraagje over er staat blus 20 branden op elk eiland voor iets bij je huis dan he te krijgen ik heb nu 20 branden geblust op portland maar meot ik dan door en door of kan ik stoppen en later op het volgende eiland veder gaan :)

en zijn er nog tips voor de police missie wandt dat zie ik ook niet zo zonnig tegemoet

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

Politie missies zijn niet zo heel moeilijk hoor..

Als je een beetje "the hang of it' krijgt:

Mijn tip:

- Een maat van me zei een keer dat je tijdens die missie op start moet drukken even wachten en dan weer verder gaan, toen bleek dat de bestuurder (de crimineel die je moet doden) automatisch uitstapt.

Dus nu kun je hem makkelijk doodrijden of neerschieten (klinkt hard :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

firerfigter heb ik nog een vraagje over er staat blus 20 branden op elk eiland voor iets bij je huis dan he te krijgen ik heb nu 20 branden geblust op portland maar meot ik dan door en door of kan ik stoppen en later op het volgende eiland veder gaan :)
De Firefighter Mission voltooi je door op elk eiland afzonderlijk 20 branden te blussen. Als je op Portland dus 20 branden hebt geblust hoef je niet meer door te gaan. Wacht gewoon totdat je naar Staunton Island kunt en doe er dan daar ook even 20. Tot slot moet je dit ook nog op Shoreside Vale doen en als dat ook is gelukt ontvang je je Flamethrower bij elk van je hide-outs. :D
en zijn er nog tips voor de police missie wandt dat zie ik ook niet zo zonnig tegemoet
De Vigilante Mission kan inderdaad best lastig zijn. Bovenstaande tip van Mark B. is natuurlijk erg handig, maar ik heb dat zelf nooit geprobeerd, dus ik weet niet of dat altijd werkt. Zoals je ook op >>de pagina van WikiGTA over de Vigilante Mission<< kunt zien, is het gebruik van de Rhino het handigst. Deze gaat namelijk moeilijk kapot en je kunt de criminelen makkelijk neerschieten.

Met de gewone politieauto is het ook wel mogelijk, want als ik het me goed herinner kun je een nieuwe politieauto pakken als je oude kapot is, mits je dat binnen 30 seconden doet. Zorg er in dit geval dat je een uzi hebt met veel kogels, zodat je vanuit je auto de wagens van de criminelen kapot kan schieten.

Ik wens je veel succes met de Firefighter en de Vigilante Mission. Mocht het niet lukken, meldt het dan nog even. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

hallo beste mensen ik heb wederom nog een vraag ik heb nu de taxi en de ambulance gehaalt en dat was me een werk nu de

- police nog

- fire truck nog

- andere punten wou ik ook even opnoemen wat is er nog meer te doen op het eerste stuk eiland kwa missies niet de hoofdmissies maar de telefoon missie

- een patriot bij de super save is dat ook een missie van die missies bedoel ik ook en de telefoon en de rest :cya:

Op het eerste eiland is nog genoeg te doen buiten de hoofdmissies om. Naast de Paramedic en de Taxi Mission heb je inderdaad nog de Vigilante en de Firetruck Mission die je kunt halen voor de 100 %. Verder is de Patriot bij 'Supa Save' ook een opdracht: 'Patriot Playground'. Hierin moet je alle checkpoints, die weergegeven zijn op de radar, binnen de toegestane tijd verzamelen. Bovendien zijn er op Portland ook nog de missies van >>Marty Chonks<<. Zijn missies kun je doen door naar de telefoon van de Bitch 'N Dog Food Factory te gaan. Deze telefoon vindt je naast Joey's Garage en begint te rinkelen na één van de eerste missies van het spel, als ik het goed heb is dat 'Drive Misty For Me'.

Naast alle bovenstaande opdrachten is er nog meer te doen op Portland wat je moet doen om de 100 % te voltooien. Zo liggen er over het hele eiland >>Hidden Packages<< verspreid, zijn er >>Rampages<< te doen en ook zijn er >>Unique Stunts<< om te voltooien. Zelfs nu is er nog wat te doen, namelijk de 2 >>import/export-lijsten<< op Portland. Beiden zijn te vinden in de Portland Harbor. Nu hebben we bijna alles gehad; het enige wat er nu nog te doen is zijn twee RC Toyz Missions: Mafia Massacre en Diablo Destruction. Het eerste Top Fun-busje vindt je in St. Marks en de tweede in hetzelfde gebied als waar je de missies van El Burro via de telefoon krijgt doorgegeven.

Dat was alles wat er in GTA III op Portland te voltooien is voor de 100 %. Bovenstaande dingen tellen allemaal niet mee voor de storyline en hoef je dus niet per sé uit te spelen, maar als je het spel 100 % uit wilt spelen zul je ze toch echt moeten doen.

Veel plezier verder met GTA III! ;)

NadroDavids, ik moet wat zeggen, het is geen Top Fun bus maar een RC-Toys bus de top fun die staat GTA Vice City :duh:

Bewerkt: door GTA Monster
Link to comment
Delen op andere websites

die missie bij de super save is me ook te moelijk met al die heuvels heeft iemand daar ook nog tips voor :*D

- unknow stunds heb ik gedaan op portland

- firefigter ook 8)

heb wel de tips nodig wandt wacht nu al een tijdje en kan dus niet veder

Bewerkt: door diamond
Link to comment
Delen op andere websites

Je bedoelt hoogstwaarschijnlijk de missie "Patriot Playground", aangezien je deze missie kunt starten naast het "Supa Save" gebouw en hierbij het aspect "heuvels" het opmerkenste kenmerk is aan deze missie. Dit is inderdaad een lastige missie, die bij veel mensen moeilijkheden op kunnen leveren in het begin. Je zult in totaal vijtien checkpoints moeten verzamelen. Bij het oppakken van een checkpoint zul je telkens 20 seconden tijd erbij krijgen. Het belangrijkste waar je in deze missie op moet letten is je snelheid. Ga je niet haasten, want indien je dit wel doet heb je de kans dat je door de heuvels ondersteboven komt te liggen. Dit gebeurt in GTA III ten opzichte van de andere GTA's vrij snel. In de andere GTA's heb je namelijk nog wel eens de mogelijkheid om je auto weer recht te krijgen als hij aan het kantelen is, maar in GTA III is dit (bijna) niet mogelijk. Let daarom goed op de heuvels en gleuven, wanneer je een checkpoint probeert te pakken.

Het is het verstandigst als je onderaan op de laagste heuvels begint, en je hierna steeds verder naar boven werkt door steeds de dichtsbijzijnde checkpoint te pakken. Zorg er ook voor dat je niet hard op de checkpoint inrijdt, want meestal ligt de checkpoint op een gevaarlijk punt. Rijd er dus rustig doorheen en rijd daarna meteen weer achteruit. Pak gewoon telkens de checkpoint die het dichtst bij je in de buurt ligt en maak zo je route totdat je alle vijftien checkpoints verzameld hebt.

Zoals ik al zei is dit een erg lastige missie en ga je dus ook niet gek maken als het niet meteen de eerste keer lukt, want dit is namelijk echt een missie die je meestal een aantal keer moet overdoen voordat je eindelijk doorkrijgt wat voor jou het beste alternatief is om de missie te voltooien.

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...