BigM Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Gefeliciteerd voor jullie allemaal dat jullie mochten mee doen . Natuurlijk voor de winnaars meer . Mooie prijzen gewonnen + badge . Veel plezier allemaal en nog verder een gelukkig nieuwjaar Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Die-hard Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Ik ben het met een ding niet eens, maar voor de rest prima. Gefeliciteerd iedereen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Ik wil dan natuurlijk ook even van deze gelegenheid gebruik maken door alle winnaars te feliciteren! In het bijzonder natuurlijk Preddy, Pietje II, SummerBase en Dutchy3010! Ik moet zeggen dat ik redelijk tevreden ben over de uitslag, ondanks ik niks gewonnen heb. Het gaat mij namelijk niet om het winnen, maar om de spanning en alles dat er omheen draait. Genomineerd zijn vind ik al heel wat. Dus, kortom: iedereen van harte gefeliciteerd met zijn/haar gewonnen award, en op naar 2007! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Iedereen gefeliciteerd .. ook met de prijzen alleen had ik het van 1 persoon niet echt gegund. Bewerkt: 31 december 2006 door Ewoud Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Ik ga me nu al concentreren op het filosoferen rond het ontwerp van de Forum Badge van 2007. Een gewone prijs hier zal ik wel nooit winnen, dus dat is tenminste nog iets waar ik mn kwaliteiten mee kan uiten Bewerkt: 31 december 2006 door Proximitus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Ik had een uitslag als deze al een beetje verwacht, iedereen gefeliciteerd die een Award hebben gewonnen met jullie forumgerelateerd aardigheidje. Preddy verdient het ook zeker om Superlid te zijn en met zijn 'nette' ABN gaat hij het vast ook zeker goed doen als Wiki Medewerker, veel succes ermee! Dat Pietje II Megalid zou worden had ik ook wel verwacht en dit is ook zeker verdient. En met 5 Awards is het natuurlijk logisch dat SummerBase Moderator is geworden en ook van het juiste Forum. Het is al wat rustiger in het LCS Forum sinds de opkomst van VCS en daarom is het maar goed dat VforV ook van GTA IV Moderator is geworden, je gaat het er vast heel goed doen Ook iedereen die ik nu niet genoemd heb wil ik graag feliciteren met hun overwinning. Bewerkt: 31 december 2006 door Advancegta Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Ligt het nou aan mij of is de categorie 'Beste Modder' geskipt?Ik probeer hem te vinden maar ik kan er geen een zien met Beste Modder erop... Inderdaad, Bradley's badge ontbrak. Mijn welgemeende excuses, Bradley. Je welverdiende Award staat er nu netjes tussen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Van harte gefeliciteerd allemaal ! Vooral dan Summerbase met zijn 5 overwinningen, Pietje II die nu megalid is en Baffie die voor de 2de keer op rij wint ! Alle anderen natuurlijk ook een dikke proficiat ! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Van harte gefeliciteerd iedereen!! Stuk voor stuk hebben jullie het allemaal dubbel en dwars verdiend.. Ik zou zeggen; geniet ervan en KUTGW!!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blink Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Iedereen gefeliciteerd en vooral Summerbase! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Hey, allereerst wil ik iedereen feliciteren die gewonnen heeft, en iedereen die op mij gestemt heeft bedanken, Dus bij deze . Over de Troffee wil ik wel iets zeggen. Want mijn naam staat daar niet correct geschreven. De B en de H zijn hoofdletters, Als de maker van deze troffee dit even kan veranderen zou ik dat op prijs stellen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Over de Troffee wil ik wel iets zeggen. Want mijn naam staat daar niet correct geschreven. De B en de H zijn hoofdletters, Als de maker van deze troffee dit even kan veranderen zou ik dat op prijs stellen . Dat is bij niemand zo en dat blijft ook zo. Dat heet stijl. Alleen is het woord Trofee wel verkeerd geschreven (zie Van Dale). Met dank aan NandroDavids (hij wou het graag groot) Bewerkt: 31 december 2006 door Arjen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gangsta Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Gefeliciteerd iedereen! Jullie hebben het allemaal verdient! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Gefeliciteerd Iedereen heeft het stuk voor stuk verdient Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Gefeliciteerd iedereen... Jullie hebben het verdient! Ga zo door! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts