Jump to content

Lil' Probe Inn Map


Chi

Recommended Posts

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lennert

    10

  • BeefChief

    8

  • BrokenTable

    5

  • -Richard-

    4

Ik heb die kaart in dat winkeltje vergeleken met deze kaart

sorry voor dubbelpost

En wat is er uit die vergelijking gekomen? Dit is volgens mij de kaart die Chironu al een keer gemaakt heeft...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die gewoon eens een keer vergeleken en het was dezelfde.

Ben juist naar de Big Ear gegaan en heb daar een lichtje gezien maar weet niet als het een ufo was. Ik ga zo dadelijk een foto maken.

Bewerkt: door Lennert
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die gewoon eens een keer vergeleken en het was dezelfde.

Ben juist naar de Big Ear gegaan en heb daar een lichtje gezien maar weet niet als het een ufo was. Ik ga zo dadelijk een foto maken.

Ik neem aan dat Chironu die kaart ook heeft gemaakt adh. van de kaart in de Lil' Probe Inn, dus dat hij klopt, klopt wel :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dit lichtje gevolgt van bij de Big Ear tot in Los Santos ergens, maar het ging steeds verder weg van mij.

PB280208.jpg

PB280209.jpg

(ik zie ook soms witte lijnen in de lucht, waarschijnlijk een vliegtuig)

Bewerkt: door Lennert
Link to comment
Delen op andere websites

Ben nou op 2 locaties geweest.. wat op die map aangegeven wordt, En heb ik ff de volgende vragen over wat ik steeds zie.

Een groot Fel licht? Is het nou een ster die gewoon dichtbij staat of wat anders

En steeds zie je van die lijnen in de lucht? , zelf denk ik dat het een vliegtuig moet voorstellen als ik in zoem zie je een wit stipje knippere.

Als we nou is doorgeven Van WAT we allemaal zien steeds komen we maybe wel verder.

IK heb ook zoiets, toen ik een keer zo'n heel groot fel licht zag, wou ik ernaartoe vliegen. Tuurlijk ging dat niet, maar toen ik niet verder kon, ging ik maar heel hoog vliegen ( met de helicopter ). Ik ging terug en opeens vloog er echt heel snel een rood knipperend ding onder mij door, :o dacht ik. Ik wil verder gaan en opeens vliegt dat ding weer onder mij door, heel snel weer alleen was het nu wit knipperend. Dat vond ik echt fake..... :o

Ik weet zeker dat het geen vliegtuig was, het ging echt heel snel en was vrij klein.

Iemand een verklaring: ??????????? :( ??????????????

Het is me dus niet gelukt om bij dat grote licht te komen....

(Die wite lijnen zijn vaak een 1 of andere bug, Hoger dan die lijnen kan je vaak ook niet.....)

Link to comment
Delen op andere websites

Die witte lijnen worden wel steeds langer en vanvoor aan zo'n lijn is een wit flikkerend stipje.

Hoe bedoel je? De eerste keer was het lichtje rood en die lijn kronkelde een beetje, hij was dus niet echt mooi recht. Ik vind het nog steeds vaag.... ;)

PS: Hoe doe je zo'n plaatje bij je profiel? :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er wel UFO"S in San Andreas zitten. Alleen heb ik hier ergens iets gelezen over 7 stippen = 7 dagen. Maar dat kan natuurlijk niet he! Bij mij zijn het geen 7 maar 10 stippen.

Dus 7 stippen = 7 dagen klopt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...