Jump to content

Lil' Probe Inn Map


Chi

Recommended Posts

zo'n lijntje met een lichtje der achter daar wou rockstar een vliegend vliegtuig mee af beelden zie je ook als s'nachts een vliegtuig over vliegt (in real life dan he)

Dat zie ik soms ook wel, alleen wat ik zag ging daar veel te snel voor. Was echt geen vliegtuig....... ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lennert

    10

  • BeefChief

    8

  • BrokenTable

    5

  • -Richard-

    4

Ik heb die kaart ook eens goed bekeken en ik zie nu 10 stippen.

Volgens mij zit er rechtsonder ook nog een, weet niet zeker... <_< Wat zal er dan zijn ? Ik bedoel als het ook in die hoeken zit....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die kaart ook eens goed bekeken en ik zie nu 10 stippen.

Volgens mij zit er rechtsonder ook nog een, weet niet zeker... <_< Wat zal er dan zijn ? Ik bedoel als het ook in die hoeken zit....

dat is heel makkelijk te verklaren. De "map" is op gehangen met 4 magneten (de vier in de hoeken) En de plaatsen die interresant zijn (volgens de persoon die de map heeft opgehangen) daar hangen ook magneten :D

Link to comment
Delen op andere websites

;) het enige wat we nu moeten uitzoeken is:

- als die 7 stippen de dagen voorstellen...zonder die 4 stippen in de hoeken van de kaart... :lol:

welke nu maandag is en welke vrijdag... :huh:

als je goed kijkt zie je een spiraalachtig patroon..

een soort van grote bocht over de hele kaart... ;)

je kan van boven naar beneden gaan in een keer zeg maar..

dus die UFO is dan misschien te volgen van de ene stip naar de andere. :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

;) het enige wat we nu moeten uitzoeken is:

- als die 7 stippen de dagen voorstellen...zonder die 4 stippen in de hoeken van de kaart... :lol:

welke nu maandag is en welke vrijdag... :huh:

als je goed kijkt zie je een spiraalachtig patroon..

een soort van grote bocht over de hele kaart... ;)

je kan van boven naar beneden gaan in een keer zeg maar..

dus die UFO is dan misschien te volgen van de ene stip naar de andere. :blink:

Als ik jou was zou ik het gaan uitzoeken! Zal ik ook wel gaan doen, Als ik weer beter ben. Als ik het heb uitgezocht horen jullie van me. :)

Link to comment
Delen op andere websites

zo'n kaat hangt ook in terino's huis of hoe die vent ook heet, woont op de country. van hem kreeg je je eerste misie in lv. die met de monstertruck :D

Dezelfde? of een met andere stippen?

Link to comment
Delen op andere websites

zo'n kaat hangt ook in terino's huis of hoe die vent ook heet, woont op de country. van hem kreeg je je eerste misie in lv. die met de monstertruck :D

Dezelfde? of een met andere stippen?

Ik geloof dat hij dezelfde bedoelt, Maar als het een andere mocht blijken: Foto's en/of filmpjes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

;) Als we logisch nadenken dan moet die UFO dus vanuit de desert komen en zo een bocht of loop maken over de kaart heen. :rolleyes: Dus de 1ste linkse stip het dichtste bij de Lill probe inn zou misschien het vertrek/eind punt zijn ...zoniet...

dan is de 1ste linkse stip het dichtst bij de basis het vertrek/eind punt van die UFO.

Dus er blijven nu 2 stippen over die we eens goed kunnen observeren...denk ik.. <_< de stip rechts van de country kan ook een mogelijk vertrek/eind punt zijn... B)

Bewerkt: door unicorn77
Link to comment
Delen op andere websites

heb er nog niet veel naar gekeken hoor, maar zouden de stippen niet plekken kunnen zijn waar mensen zijn ontvoerd ofzo? misschien staat er op elke plek wel een verlaten voertuig ofzo? Ik zal er eens op gaan letten.

Link to comment
Delen op andere websites

heb er nog niet veel naar gekeken hoor, maar zouden de stippen niet plekken kunnen zijn waar mensen zijn ontvoerd ofzo? misschien staat er op elke plek wel een verlaten voertuig ofzo? Ik zal er eens op gaan letten.

Dat lijkt me niet, . ;) .. Wel moet er volgens mij wel iets zijn, toch..?

Eff. iets anders: Die witte "lichtbollen", die je gewoon laag bij de grond kan vinden, wat zijn dat nou. <_< ...? Ze blijfen gewoon hangen en doen niks, ik ben ze al 3 keer tegengekomen.

Wat ik wel weet: Ze beginnen om 1 uur 's nachts, zijn op dat moment wit, knipperen en na een tijdje worden ze roodachtiger, op het laatst gaan ze iets vaker uit en om 5 uur 's nachts verdwijnen ze helemaal. <_< Wat is dit?

P.S.: Het lijken me niet bepaald ufo's, misschien zijn het elfje's.. :puh: ....?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...