Jump to content

Lil' Probe Inn Map


Chi

Recommended Posts

heb er nog niet veel naar gekeken hoor, maar zouden de stippen niet plekken kunnen zijn waar mensen zijn ontvoerd ofzo? misschien staat er op elke plek wel een verlaten voertuig ofzo? Ik zal er eens op gaan letten.

Dat lijkt me niet, . ;) .. Wel moet er volgens mij wel iets zijn, toch..?

Eff. iets anders: Die witte "lichtbollen", die je gewoon laag bij de grond kan vinden, wat zijn dat nou. <_< ...? Ze blijfen gewoon hangen en doen niks, ik ben ze al 3 keer tegengekomen.

Wat ik wel weet: Ze beginnen om 1 uur 's nachts, zijn op dat moment wit, knipperen en na een tijdje worden ze roodachtiger, op het laatst gaan ze iets vaker uit en om 5 uur 's nachts verdwijnen ze helemaal. <_< Wat is dit?

P.S.: Het lijken me niet bepaald ufo's, misschien zijn het elfje's.. :puh: ....?

dat zijn foto-ops als je er met je camera op mikt dan wordt het een icoontje en als je dan een foto maakt dan krijg je de melding X van 100 photos taken, of zoiets

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 81
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lennert

    10

  • BeefChief

    8

  • BrokenTable

    5

  • -Richard-

    4

Oh, okee. In de buurt was ook toevalig een fotocamara :) . Ze zeggen ook bij een missie op het eind,(, dat je foto's moet nemen van die gasten die uit zo'n auto stappen,) iets van: Hier maak foto's, wie weet wat je te ontdekken staat in SF.. <_< .

(Zo iets dan... :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Deze map hangt ook in de ranch van "?" (op mijn kaartje staat een vraagteken ik weet niet hoe hij heet) Waarom zou ie ook hier hangen??? (Fierro Robada)

Wat mij opvalt is dat ook hier zo'n "Radio Zendapparatuur" staat, misscihen zijn de punten op de kaart wel plekken waar die zend-stations zijn (als je begrijpt wat ik bedoel...)

Bewerkt: door CelicaVB
Link to comment
Delen op andere websites

Deze map hangt ook in de ranch van "?" (op mijn kaartje staat een vraagteken ik weet niet hoe hij heet) Waarom zou ie ook hier hangen??? (Fierro Robada)

Wat mij opvalt is dat ook hier zo'n "Radio Zendapparatuur" staat, misscihen zijn de punten op de kaart wel plekken waar die zend-stations zijn (als je begrijpt wat ik bedoel...)

Toreno heet ie,

Ik heb al veel onderzocht op het gebied van die map (verslag), maar ik heb er nog steeds niets van kunnen vinden, heb al met goggles gezocht enzo, maar er zijn geen elementen rond die plekken te vinden die ze met elkaar in verband zou kunnen brengen. helaas :(

Link to comment
Delen op andere websites

Deze map hangt ook in de ranch van "?" (op mijn kaartje staat een vraagteken ik weet niet hoe hij heet) Waarom zou ie ook hier hangen??? (Fierro Robada)

Wat mij opvalt is dat ook hier zo'n "Radio Zendapparatuur" staat, misscihen zijn de punten op de kaart wel plekken waar die zend-stations zijn (als je begrijpt wat ik bedoel...)

Toreno heet ie,

Ik heb al veel onderzocht op het gebied van die map (verslag), maar ik heb er nog steeds niets van kunnen vinden, heb al met goggles gezocht enzo, maar er zijn geen elementen rond die plekken te vinden die ze met elkaar in verband zou kunnen brengen. helaas :(

Ook niet die zend-stations?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

bij mij kan ik die kaart van die 7 ufo's niet zien, die zij geblokeerd ofzo met zo'n rood kruisje maar ik ga morgen ff kijken in dat cafe, wil iemand mij ook nog uitleggen hoe ik screens op dit forum kan zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Om een afbeelding hier te zetten:

1. Eerst ga je naar hier

2. Dan klik je op Bladeren en selecteer je een bestand

3. Daarna selecteer je de laatste URL en kopieër je hem

4. Dan klik je hier op het IMG knopje

5. Plak de URL in het venster en druk op OK

Voila ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Thanx man, ik zal eens proberen maar dan heb ik nog 1 laatste vraag, hoe kan ik screens in het spel maken bijv. van een bijzondere wagen ofzo en dat ik die foto/screen dan weer op mijn computer zetten want als ik nu op bladeren druk zitten er geen easter egs foto's in :puh:

Heel erg bedankt voor die goeie uitleg

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan het met een digitale camera maken of als je een tv kaart hebt daarmee. Ik heb spijtig genoeg geen tv kaart en daarom doe ik het met een digitale camera. Ik haal dan het kaartje (128 MB :) ) uit m'n camera en stop het in mijn pc. En anders met een kabeltje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik zou ff foto's maken van het bordje NO EASTER EGG HERE en toen deed die camera het nie, ik ga denk ik een nieuwe kopen ( een goedkope )

maar over die map, ik heb denk ik een ufo bij easter bay exporten gezien zie Deze topic

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik zou ff foto's maken van het bordje NO EASTER EGG HERE en toen deed die camera het nie, ik ga denk ik een nieuwe kopen ( een goedkope )

maar over die map, ik heb denk ik een ufo bij easter bay exporten gezien zie Deze topic

LoL :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...