X-TX Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Huh, o sorrie, ik ben net nieuw hier dus ik weet het allemaal niet zo goed maar ik zal het niet meer doen Nee jij niet, jij doet het volgens mij wel goed alleen die Gizmo71 niet, 1. hij post 2 × 3. zijn bericht is volgens mij te kort, je mag geen ja/nee posten.
DeNn!S Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 ik heb wel eens een paar lichtjes gezien boven area 52
gangster Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Die witte lijnen worden wel steeds langer en vanvoor aan zo'n lijn is een wit flikkerend stipje. dat is volgens mij een vliegtuig
Master Carnage Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Geplaatst: 2 februari 2005 :ph34r: zou iemand een screenie kunnen maken van die map heb m nog niet gezien nmlk :ph34r: :ph34r: :ph34r: en ook nog geen ufo,s zijn die massief of nie en kan je die uit de lucht schieten want dan ga ik op ufo patrol :lol:
guitar1989 Geplaatst: 17 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2005 (bewerkt) dezelfde map is ook te vinden in toreno's cabin en die werkt voor (ik dacht) de fbi zou die er ook wat mee te maken hebben dan ? oke er ik heb verder gekeken en er waren al meer mensen die dit gezien hadden maar ik heb nog steeds geen idee wat die map inhoud Bewerkt: 17 oktober 2005 door guitar1989
peter99 Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 misschien zien jullie iets als jullie echt dag en nacht blijven wacten ,misschien op een speciale dag en speciale tijd
W3sl3y Geplaatst: 21 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2005 Even ter opheldering. Rockstar heeft bekend gemaakt dat die stippen helemaal nergens naar leidt. Wel kan je op die kaart 'Alcatraz' zien. Dat is eruit gehaald vlak voor de release. Alleen zijn ze vergeten het op deze kaart de wijzigen. Laat dit topic met rust want het gaat toch nergens over.
Recommended Posts