Jump to content

door haaien gebeten worden...goed of nie?


kamranoi

gebeten worden door haaien  

84 leden hebben gestemd

  1. 1. vouden jullie het wel gaaf vinden om in VCS door haaien gebeten te worden?

    • ja,want dan is het veel echter
      47
    • nee,das pas irri
      25
    • srry kheb geen keuze
      11


Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kamranoi

    2

  • mertin

    1

  • justinW

    1

  • MASTERMIND

    1

goeie keuze :*D

>>> Door SummerBase: Deze post voegt in mijn opinie niet echt veel toe aan dit topic. Je kunt in het vervolg ook even in je bovenstaande post de 'EDIT-knop' gebruiken, met een verwijzing naar onder dat je het een goede keuze vindt. Met deze maatregel houden we de topics overzichtelijk en zal het niet op spammen uitlopen. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Dat klopt in VCS kan je inderdaad niet door haaien gebeten worden.. maar dat is best wel jammer eigenlijk en aan de andere kant ook weer niet 1 het zou irritant zijn als je moet ontsnappen aan de politie 2 het is zou ook wel realisticher zijn :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Had me opzich wel leuk geleken want dan heb je tenminste een keer dieren waar je echt iets aan hebt zeg maar. Die vissen en schildpadden enzo in Vice City en San Andreas waren gewoon nutteloze objecten die er alleen voor de sier inzaten.

Maar ook wel weer irritant als je even snel weg wil zemmen voor de politie en je wordt gebeten

Link to comment
Delen op andere websites

Haaien bijten normaal nooit zomaar iemand alleen als je bloed en dan is het nog maar de vraag of ze honger hebben. Ik vind het niet goed dat ze bijten, want het blijft vrij zeldzaam als ze bijten. Als ze konden bijten in VCS zou je ze ook moeten kunnen doden met kogels.

Bewerkt: door Mr.Twente
Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het echt ****** irri want zoals velen al zeggen is dat je van de politie af wilt door te zwemmen

dat je dan gebeten word

maar als de haaien veel verder weg zitten (net buiten de vaarroutes) dan kan het wel

en dat er GEEN haaien zitten in de rivieren (kanalen of hoe je het wilt noemen)

Link to comment
Delen op andere websites

Nouja , het zou in ieder geval veel realistischer zijn maar ik denk dat de gameplay ook zo verminderd!

Het zou dus echt irritant zijn om om de 5 zwemslagen gebeten te worden door haaien ... misschien kunnen ze het wel verwerken in een mooie / goede missie ;).

Btw : Ik heb gestemd " nee,das pas irri " ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...