Jump to content

door haaien gebeten worden...goed of nie?


kamranoi

gebeten worden door haaien  

84 leden hebben gestemd

  1. 1. vouden jullie het wel gaaf vinden om in VCS door haaien gebeten te worden?

    • ja,want dan is het veel echter
      47
    • nee,das pas irri
      25
    • srry kheb geen keuze
      11


Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • kamranoi

    2

  • mertin

    1

  • justinW

    1

  • MASTERMIND

    1

Ja, in Scarface kan je wel gebeten worden door haaien, maar dat gebeurd dan weer niet zo snel.

Ik zou het wel cool vinden om dat in GTA te hebben, zodat je ook op ze kunt jagen. Maar het is wel irritant als je op een missie bent.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is irritant, bij SA zou het kunnen omdat je dan altijd kan zwemmen, maar hier heb je een uithoudingsvermogen. met SA maak je het moeilijker en beter, maar met VCS is het soms al zo moeilijk om levend aan de kant te komen.

dus ik vind van niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden maar dan niet dat om de zoveel seconden gebeten wordt

Maar haaien bijten meestal pas als ze bloed ruiken zovan dat de VCPD vanuit de helikopter op je schiet dat er bloedvlekken van vic afkomen dat daar de haaien op af komen

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt mij zoiezo al vet dat r* een duikpak met duikfles maakt waarmee je dan langer onder water kan (zoiets al de paruchute maar dan in het water zechmaar)met SA en dat ze dat dan ook hadden gedaan me VCS

en als ze dan toch bezig zijn doe er dan ook maar haaien bij om het wat latiger te maken

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...