Jump to content

Seagull Sniped


hitmanner

Recommended Posts

ik denk niet dat veel mensen het weten maar

je kan ook vogles nieer schieten met een sniper

ik zag opeens bla bla bla 6

seagulls sniped 1

bla bla bla 7

dus weer iets nieuws probeer het maar eens

>>> Door VforV: Topictitel aangepast. Onnodig gebruik van blokletters is hier niet gepast.<<<

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)
:?:Y ik weet wat jij bedoelt maar met je bla bla bla 7.1.6?nouja en ik heb het geprobeert:ik weet niet hoe jij het voor elkaar krijgt om een vogel in het vizier te hebben maar bij mij lukt het iniedergeval niet(vogels zijn te snel)
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

jaa kan, maar ja goed als je in je ratting lijst kijk zie je ook seagull sniped staan(boven fish ned maar wat dat betekent mag sint joost weten

Bewerkt: door runescaper8
Link to comment
Delen op andere websites

jaa kan, maar ja goed als je in je ratting lijst kijk zie je ook seagull sniped staan(boven fish ned maar wat dat betekent mag sint joost weten

"Fish Fed" betekent letterlijk "Vissen Gevoerd". Het geeft aan hoevaak je in het water gevallen bent. Als je in het water valt, verdrink je en voer je dus de vissen ^_^

Naar mijn idee waren de vogeltjes in Vice City volgens mij langzamer dan in LCS. In Vice City kon je ze veel makkelijker snipen :)

Bewerkt: door Tunix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Nou ik denk dat er meer achter zit dan vogels snipen. Die zijn namelijk unsolid. Net zoals "fish fed"niet is hoeveel vissen je voer hebt gegeven :bonk: Want vogels neerschieten slaat nergens op :bonk: Misschien is het hoeveel keer je doodgevallen bent? Of hoeveel heleikopters je uit de lucht gehaalt hebt? Ik heb nog nooit op een vogel gemikt/geschoten en toch staat bij mij achter "seagulls sniped" het getal 5.

En in San Andreas kan dit ook niet. De vogels zijn gewoon unsolid en maar een kleine aanvulling.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik denk dat er meer achter zit dan vogels snipen. Die zijn namelijk unsolid. Net zoals "fish fed"niet is hoeveel vissen je voer hebt gegeven :bonk: Want vogels neerschieten slaat nergens op :bonk:

Nou het slaat wel ergens op, in Vice City heb je het zelfde, wanneer je met een Sniper op een meeuw schiet zal je erbij die stat 1 bij krijgen. Ik denk dat dit bij LCS hetzelfde is, je hebt er trouwens niks aan verder.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou ik denk dat er meer achter zit dan vogels snipen. Die zijn namelijk unsolid. Net zoals "fish fed"niet is hoeveel vissen je voer hebt gegeven :bonk: Want vogels neerschieten slaat nergens op :bonk: Misschien is het hoeveel keer je doodgevallen bent? Of hoeveel heleikopters je uit de lucht gehaalt hebt? Ik heb nog nooit op een vogel gemikt/geschoten en toch staat bij mij achter "seagulls sniped" het getal 5.

En in San Andreas kan dit ook niet. De vogels zijn gewoon unsolid en maar een kleine aanvulling.

Misschien toen je iets uit de lucht wou schieten heb je een paar vogeltjes geroosterd? En hoe weet je nou of de Seagulls onsolid zijn? Heb je ze aangeraakt ofzo :bonk:.

@Typhoon: Ik ben het met je eens :).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...