Jump to content

Seagull Sniped


hitmanner

Recommended Posts

Ik denk dat de kans erin zit dat je een seagull (meeuw) sniped door gewoon in te zoomen richting zee en te schieten. Maar je ziet ze wel een beetje vliegen hoor. Het zijn precies dezelfde als in GTA Vice City, ze bewegen snel en schichtig en zijn niet zo duidelijk als in GTA San Andreas maar toch herken je er vogels in.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat de kans erin zit dat je een seagull (meeuw) sniped door gewoon in te zoomen richting zee en te schieten. Maar je ziet ze wel een beetje vliegen hoor. Het zijn precies dezelfde als in GTA Vice City, ze bewegen snel en schichtig en zijn niet zo duidelijk als in GTA San Andreas maar toch herken je er vogels in.

Naar mijn idee waren de vogels in Vice City een stuk langzamer en kon je ze beter zien, of ligt dat aan mij?

Link to comment
Delen op andere websites

Naar mijn idee waren de vogels in Vice City een stuk langzamer en kon je ze beter zien, of ligt dat aan mij?
Dat je ze beter kunt zien ligt waarschijnlijk aan het feit dat GTA Vice City op groter scherm wordt gespeeld. :puh: Over de PS2 versie van LCS kan ik niet oordelen. Maar in LCS bewegen ze inderdaad zeer snel, en schichtig.
Link to comment
Delen op andere websites

In SA kun je er zoveel op schieten als je wil maar ze komen niet naar beneden. Daarbij komt ook nog dat ze gewoon door gebouwen heen vliegen. Dat wil dus zeggen dat ze unsolid zijn. In LCS zal dat dan ook wel zo zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

2 vragen: Mag het ook met een minigun? En in San Andreas, onder welk kopje staat ze in je stats?

Als het goed is kan het met elk wapen, maar zie je de vogels met de minigun ook? Met de Sniper-Rifle kan je nm. ver inzoomen. Ik denk dat het in SA ook gewoon staat als "Seagull Sniped". Of als je iets anders ziet wat met vogels te maken heeft :puh:. Ik heb geen SA.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...