-eend- Geplaatst: 1 juni 2007 Rapport Geplaatst: 1 juni 2007 Ik vind scarface maar stom.. Tenminste de CD die ik had Toen ik m ging instaleren zei ie dat het over datum was? Reageren
Mb. Geplaatst: 2 juni 2007 Rapport Geplaatst: 2 juni 2007 Test Drive Unlimited past ook wel in dit rijtje denk ik, heel ander Genre dan dat er instaat, maar wel dikke Free Roaming! Reageren
abruzzese Geplaatst: 1 september 2007 Rapport Geplaatst: 1 september 2007 Voor de Playstation 2 vind ik The Godfather toch wel de allerbeste freeroaming game die ik nu voor de tweede keer aan het spelen ben. Waar ik mij op verheug is Maffia 2 die in 2008 zou uitkomen en in die tijd hoop ik een Xbox 360 in bezit te hebben. Reageren
thug Geplaatst: 14 september 2007 Rapport Geplaatst: 14 september 2007 Waar ik mij op verheug is Maffia 2 die in 2008 zou uitkomen en in die tijd hoop ik een Xbox 360 in bezit te hebben. ja ik ook word zo een goed spel die graphics zijn zo goed om je nagels van af te bijten Reageren
Harrison Geplaatst: 7 december 2007 Rapport Geplaatst: 7 december 2007 Ik vind: Grand Theft Auto, True Crime, Test Drive Unlimited, Saints Row en The Getaway. Coole spellen! Reageren
philip14 Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Jullie vergeten Just Cause Om nog even terug te komen op de Review van the Godfather: Ik vind die game dus niet kort, heb hem tot nu toe ongeveer 70 uur gespeeld en dat vind ik niet kort Reageren
Harrison Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik heb The Godfather ongveer 65 uur gespeeld Ik vind het eigenlijk een kut spel... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Ik was wel een tijdje helemaal verslingerd aan Mafia - The City of Lost Heaven. Het heeft een geweldig Amerikaanse-maffia-ten-tijde-van-de-drooglegging-sfeertje, en een wat realistischere opzet dan GTA. Je moet echt sloten van auto's leren openbreken en kunt ook gewoon boetes van de politie krijgen. In GTA kun je nog zo netjes rijden, als je de politie raakt maken ze je dood of gooien ze je in de bak (Je mag uiteraard wel met een vaart van 180 kmph langs ze heen karren). Het gaat ook allemaal wat rustiger mede doordat de auto's logischerwijs trager zijn. Reageren
Sandra Geplaatst: 11 december 2007 Rapport Geplaatst: 11 december 2007 Mafia is ook mijn meest favorite singleplayer naast Gta San Andreas. Lekker in van die trage auto's rijden. Daar zal je het echt moeten doen jaren 30-auto's die net de 60 km/h halen. (Later worden ze wel sneller). De missies zijn ook heel mooi in Mafia + een goede en sterke verhaallijn. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Geplaatst: 27 december 2007 (bewerkt) Just Cause Naam= Just CauseReleasedatum= 22 september 2006Rate= 16+ontwikkeld door= Avalanche studiosUitgegeven door= EidosGenre(s)= Actie en free roamingconsole(s)= PS2, PC, X-box, X-box 360In Just cause neem je de rol van Rico Rodriguez in.Je moet het opnemen tegen de corrupte regering van San Esperito.Dat is een eilandje in Z.-Amerika.Miljoenen levens hangen af van het feit of je het haalt of niet.Ik vind dat Just Cause de speler volledige vrijheid biedt.Je kunt zelfs lid worden van de opstand en op die manier de regering verwerpen.Je kan missies voltooien op verschillende manieren.Ook is er in tegenstelling tot vele andere free roaming games(buiten GTA dan) veel keuze aan voertuigenDe speelwerld is een beetje vergelijkbaar met Far Cry.Alleen is deze tig keer zo groter.Het land is door het water in stukken gehakt en word voornamelijk gevuld met een bosrijk gebied.Al speelt het merendeel af in nederzettingen.Deze nederzettingen kunnen varïeren van een paar kleine huizen die bij elkaar geraapt zijn tot ontzettend grote steden.Het verhaal van Just Cause is niet overdreven aanwezig.Via mooie tussenfilmpjes word je op de hoogte gebracht van je missie.Op de kaart staan verschillende icoontjes weergegeven. Het uitroepteken geeft aan wat de volgende verhaalmissie is die op je staat te wachten. Ook zijn er groene en gele vlekken op de kaart te vinden. De groene vlekken zijn de guerrillaleiders en de gele vlekken zijn de riojaleiders. Bij de guerrillaleiders kun je verschillende dingen doen. Allereerst kun je met hulp van de guerrilla’s een door het regime gecontroleerde nederzetting bevrijden. Dit doe je door alle vijanden in het plaatsje neer te schieten en ondertussen met granaten wat blokkades op te blazen. Uiteindelijk vervang je de vlag van de overheid voor de vlag van de guerrilla’s en is iedereen weer blij.Hetzelfde geldt ongeveer voor de Rioja’s, alleen verover je met hen geen nederzettingen, maar overheidsgebouwen. Pluspunten:-Grote speelwereld met veel vrijheid-San Espirito is mooi en sfeervolMinpunten:- Extra missies zijn vaak saai- Framerate zakt ernorm weg Ik denk dat ik binnekort nog voor andere games als treu crime nog iets over plaats Bewerkt: 27 december 2007 door GTA-fan2 Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 29 december 2007 Rapport Geplaatst: 29 december 2007 (bewerkt) In het spel the Godfather moet jij proberen de 'don' van New York te worden. Je perst winkels af en bouwt je eigen rijk om veel macht en invloed te krijgen. EA games: Welkom in de Corleone-familie. Na een reeks kleine klussen en kruimeldiefstallen ben je opgenomen in Amerika's meest beroemde criminele organisatie. Nu moet je opdrachten uitvoeren, respect verdienen, in aanzien stijgen en langzamerhand New York City overnemen. Speel je kaarten slim en misschien heb jij dan straks de touwtjes in handen als de nieuwe, almachtige Don. Ik vond het zelf niet een geweldig spel, maar nu ie is afgeprijst (€24,99, geloof ik) is het toch wel de moeite waard om het te kopen. plus punten: - goede sfeer - mooie graphics minpunten: - niet echt zo free roam als GTA - hele slechte soundtrack - korte speelduur cijfer: 6.5 Ik ben het hier niet mee eens. Het spel heeft meer dingen om te doen dan GTA (Bank beroven, winkeliers afpersen, pakhuizen overnemen, vendetta systeem, huurmoorden enz. enz.) en de soundtrack is wel goed. Als je het spel goed speelt is de speelduur niet zo kort, je hebt filmrollen te verzamelen, wapns te upgraden, kuizen die je moet opblazen, huizen kopen... Als je puur en alleen de missie's doet krijg je inderdaad een speelduur van 4 uur. Ik ben nu 33 uur bezig en ik heb er nog niet genoeg van. Ook het punt "Niet zo free roam als GTA" vind ik nergens op slaan. Je kunt overal heen. Het is waar dat je geen motoren, boten en vliegtuigen hebt, maar denk aan de tijd waarin het zich afspeelt! In GTA heb je eilanden die je eerst moet unlocken, hier kun je overal in het begin al heen. Bovendien heb je in de Godfather een beter gangsysteem dan in GTA. In GTA heb je geen vendettasysteem. Als je in Vice City stories gangmembers afmaakt gaat de gang je niet haten. Net zo min als in San Andreas. Dat is hier wel zo. Als je vendettameter vol is begin je een bendeoorlog. Dit kun je alleen stoppen door een zaak van je vijand op te blazen (dat kan niet in GTA) of een FBI-agent/G-men om te kopen (Kan ook niet in GTA). GTA heeft geen omkoopsysteem, heeft geen wurgdraad, heeft een veel makkelijker politiesysteem (Rij even de Pay 'n Spray in en de politie is weg) en GTA heeft geen Role Playing systeem waardoor je bij elk level en/of stand in de familie (Outsider, Soldier, Associate, Capo, Underboss, Don) een bepaald aantal upgrade punten krijgt. Bovendien heeft GTA een veel minder realistischere wereld. In GTA kosten wapens zeer weinig (Ong $2000, in The Godfather $500000 voor de Dillinger), en je kunt er geen upgrade's voor kopen (Voorbeeld: Tommy Gun, Advanced Tommy Gun, Dillinger of Shotgun, Doublebarreled Shotgun, Street Sweeper). The Godfather is veel realistischer en heeft mooie bonussen (Filmfragmenten enz.) Ik vind een 6.5 daarom ook veel te laag. Bewerkt: 29 december 2007 door ThunderDuck Reageren
JasonStatham Geplaatst: 5 januari 2008 Rapport Geplaatst: 5 januari 2008 (bewerkt) Nog een onrealtistisch ding is dat je met wapens 9999 kogels kan hebben in GTA. En bij G'father maar een bepaald aantal. Bewerkt: 7 januari 2008 door GTA-fan2 Reageren
Master Glenn Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 In het spel the Godfather moet jij proberen de 'don' van New York te worden. Je perst winkels af en bouwt je eigen rijk om veel macht en invloed te krijgen. EA games: Welkom in de Corleone-familie. Na een reeks kleine klussen en kruimeldiefstallen ben je opgenomen in Amerika's meest beroemde criminele organisatie. Nu moet je opdrachten uitvoeren, respect verdienen, in aanzien stijgen en langzamerhand New York City overnemen. Speel je kaarten slim en misschien heb jij dan straks de touwtjes in handen als de nieuwe, almachtige Don. Ik vond het zelf niet een geweldig spel, maar nu ie is afgeprijst (€24,99, geloof ik) is het toch wel de moeite waard om het te kopen. plus punten: - goede sfeer - mooie graphics minpunten: - niet echt zo free roam als GTA - hele slechte soundtrack - korte speelduur cijfer: 6.5 Ik ben het hier niet mee eens. Het spel heeft meer dingen om te doen dan GTA (Bank beroven, winkeliers afpersen, pakhuizen overnemen, vendetta systeem, huurmoorden enz. enz.) en de soundtrack is wel goed. Als je het spel goed speelt is de speelduur niet zo kort, je hebt filmrollen te verzamelen, wapns te upgraden, kuizen die je moet opblazen, huizen kopen... Als je puur en alleen de missie's doet krijg je inderdaad een speelduur van 4 uur. Ik ben nu 33 uur bezig en ik heb er nog niet genoeg van. Ook het punt "Niet zo free roam als GTA" vind ik nergens op slaan. Je kunt overal heen. Het is waar dat je geen motoren, boten en vliegtuigen hebt, maar denk aan de tijd waarin het zich afspeelt! In GTA heb je eilanden die je eerst moet unlocken, hier kun je overal in het begin al heen. Bovendien heb je in de Godfather een beter gangsysteem dan in GTA. In GTA heb je geen vendettasysteem. Als je in Vice City stories gangmembers afmaakt gaat de gang je niet haten. Net zo min als in San Andreas. Dat is hier wel zo. Als je vendettameter vol is begin je een bendeoorlog. Dit kun je alleen stoppen door een zaak van je vijand op te blazen (dat kan niet in GTA) of een FBI-agent/G-men om te kopen (Kan ook niet in GTA). GTA heeft geen omkoopsysteem, heeft geen wurgdraad, heeft een veel makkelijker politiesysteem (Rij even de Pay 'n Spray in en de politie is weg) en GTA heeft geen Role Playing systeem waardoor je bij elk level en/of stand in de familie (Outsider, Soldier, Associate, Capo, Underboss, Don) een bepaald aantal upgrade punten krijgt. Bovendien heeft GTA een veel minder realistischere wereld. In GTA kosten wapens zeer weinig (Ong $2000, in The Godfather $500000 voor de Dillinger), en je kunt er geen upgrade's voor kopen (Voorbeeld: Tommy Gun, Advanced Tommy Gun, Dillinger of Shotgun, Doublebarreled Shotgun, Street Sweeper). The Godfather is veel realistischer en heeft mooie bonussen (Filmfragmenten enz.) Ik vind een 6.5 daarom ook veel te laag. Ik ben het helemaal met je eens. Zeker een vet spel Reageren
Velaro Geplaatst: 11 januari 2008 Rapport Geplaatst: 11 januari 2008 Nog een onrealtistisch ding is dat je met wapens 9999 kogels kan hebben in GTA.En bij G'father maar een bepaald aantal. Dat zijn realistische dingen die het spel er minder leuk op maken. Dan heb je 200 kogels en dan kan je niks meer oppakken, is dat leuk? En realistisch is niet gelijk aan leuk. En 4 uur missie's is ook niet echt veel.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Nog een onrealtistisch ding is dat je met wapens 9999 kogels kan hebben in GTA.En bij G'father maar een bepaald aantal. Dat zijn realistische dingen die het spel er minder leuk op maken. Dan heb je 200 kogels en dan kan je niks meer oppakken, is dat leuk? En realistisch is niet gelijk aan leuk. En 4 uur missie's is ook niet echt veel.. Maar de missies in GTA is ook altyd iets als een drive-by op een wagen doen mission passed. Wat moet het spel dan leuk maken? Net zoiets als Taxi wat ik echt nergens op slaan vind. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.