Jump to content

Welkom terug en welkom erbij!


PatrickW

Recommended Posts

Ruim 2 maand geleden moesten we met pijn in het hart aankondigen dat we afscheid namen van RonaldVC als moderator, omdat hij door een nieuwe baan geen tijd meer kon vinden om z'n taken uit te voeren.

Dolgelukkig waren we deze week, toen we een PB van hem ontvingen, waarin hij aangaf inmiddels z'n nieuwe leven op orde te hebben en weer genoeg tijd te hebben voor een taak als moderator.

Hij is door ons met open armen ontvangen, en ook de beide GFX moderators van dit moment twijfelden geen seconde om ja te zeggen.

Vandaar ook dat we hier kunnen aankondigen dat RonaldVC vanaf heden z'n oude taak als moderator van de GFX fora weer op zal pakken. De GFX crew zal dus met een derde man worden uitgebreid, wat op zich ook geen overbodige luxe is, vanwege het vele moderator werk dat daar moet gebeuren.

Welkom terug, Ronald :sigaar:

Daarbij mogen we ook een nieuw crewlid verwelkomen: Bling zal jullie vanaf vandaag ter dienst staan in de GTA San Andreas fora. Hij vervangt hier Flame^, die overigens gewoon moderator blijft in de SA:MP en Overige Multiplayer mods. Welkom, en veel succes, Bling!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Slimm

    2

  • Matiscus

    2

  • GTA-Sheep

    2

  • PatrickW

    1

Ha die Ronald, laatst heb je aangekondigd in het besloten Superleden forum dat je weer tijd had en het doet mij, en ik denk ook veeln anderen veel goed dat je nu weer in het blauw loopt. Je bent een echte kerel die wel een staaltje moderator kunsten onder zijn moterkap heeft en daar is wel enige waardering voor te vinden. Ook ben ik persoonlijk heel blij voor je, omdat je voor je werk bent gestopt, door de drukte en door de afwezigheid. Je hebt nu een nieuwe baan waar je zo gezegt blij mee bent, en dat ben ik ook. En dan komt er een verassing dat je gewoon weer terug mag komen. Proficiat man, goh wat ben ik blij voor jouw zeg. Chapeau... Chapeau!

Ook Bling gefeliciteerd natuurlijk. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Haa die Ronald. Ik ben blij dat ik jou terug zie in het blauw. Die kleur past beter bij jou. :Y Ik wens je terug veel succes met je nieuwe baan in je prive leven. Maar dan ook nog veel succes hier terug als moderator in je gfx fora. Veel succes. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag je de laatste tijd al een stuk vaker in de online list staan en ook in het superleden forum postte je weer mee, dus het kon niet lang duren voordat je je taak weer zou oppakken. In ieder gevaal heel veel succes met je oude job, al zal je dat niet nodig hebben. :)

Patrick heeft stiekem geëdit, dus ik moet zelf ook maar even editten om Bling te feliciteren! Bling veel succes met je taak, je zult het vast prima doen ^_^

Bewerkt: door Wazuup
Link to comment
Delen op andere websites

Naast RonaldVC hebben we ook nieuw bloed in de crew: Bling is vanaf heden moderator in de GTA San Andreas fora. Zie de eerste post voor de complete mededeling!

Gefeliciteerd, Bling!

Die mag inderdaad ook wel wat aandacht. :Y:puh:

>>> Door PatrickW: Dat krijgt hij ook wel hoor, maar ten tijde van de bovenstaande reacties, stond Bling er nog niet in. Die hebben we tegelijkertijd met de reactie van lantyz hierboven, erin ge-edit, omdat we niet willen "dubbel-posten":D<<<

Waarom staat er als een mod of + edit dan ook niet dat het bericht bewerkt is.. :puh: wel zo handig..

>>> Door patrickw: Dan kunnen we niet meer ongemerkt onze fouten ( die we sowieso nooit maken) corrigeren <<<

Bling succes met je taak als moderator en uberhaubt de mijlpaal van het blauw worden. Je zal 't vast prima doen daar.. :)

En Ronald, ik heb je altijd al een aardige gast gevonden en in de tijd dat je het GFX Forum onder je hoede had ging 't daar sterk vooruit. Topics en vooral battles hield je altijd netjes bij, verder ben je een prima Photoshopper.

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

Die was even langs me heen gegaan geloof ik :$ maar Bling van harte gefeliciteerd met je toetreding tot de crew en voor vragen kun je ons altijd even raadplegen.....je gaat het vast prima doen :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom terug, RonaldVC. :)

Proficiat Bling met je zoveelste promotie! Ik heb het gevoel dat je het echt goed ga doen. Het is ook zeker nodig dat er een extra (actieve) moderator is in de GTA San Andreas fora. (Met al die n00bs en spammers daar. :clown:)

Veel succes allebei! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ronald, welcome back in de crew. Je zult het vast weer zo goed doen als eerst, en nog wel in je favoriete fora. Mensen die GFX willen bevuilen moeten nu al helemaal goed nadenken voor ze het doen met 3 goede moderators erop ^_^.

Bling, mijn nieuwe collega :D. Gefeliciteerd man, echt top :). Weet zeker dat je het goed gaat doen, daar heb ik het echt volste vertrouwen in.

Gefeliciteerd RonaldVC en Bling

Link to comment
Delen op andere websites

Wow Bling, ik had eerlijk gezegt verwacht (net zoals jou) dat je meer kans maakte bij GTA III, maar SA is natuurlijk nog mooier! Van harte gefeliciteerd vriend! :)

RVC welkom back!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd allebei met de nieuwe positie, ik heb er alle vertouwen in dat het RonaldVC weer zal lukken,

en dat Bling, onze nieuwe kandidaat, het helemaal gaat maken!

Gefeliciteerd en veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...