Jump to content

Welkom terug en welkom erbij!


PatrickW

Recommended Posts

Ik ben ontzettend blij dat mijn homie :puh: Bling mod is geworden. Je gaat het zeker goed doen, deze taak past goed bij je. Ik had eigenlijk niet verwacht dat je mod van San Andreas zou worden. Ik had meer verwacht dat je GTA III mod zou worden, maar deze taak past natuurlijk ook prima bij je. :bier:

:)blingpowerfi9.jpg:D

En Ronald, welkom back. :bier:

Bewerkt: door Flying Dutchman
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Slimm

    2

  • Matiscus

    2

  • GTA-Sheep

    2

  • PatrickW

    1

Het is een goed ding dat er een nieuwe mod is voor SA, als Jet's vakantie één ding duidelijk heeft gemaakt is het wel dat er zonder haar weinig leiding werd gegeven daar. Bling is denk ik er een goede kandidaat voor en ik heb er ook de volste vertrouwen in dat een herhaling van enkele weken terug niet meer gaat voorkomen met hem erbij. Ik wens je veel succes met je nieuwe taken :klap:

Ronald ook gefeliciteerd met zijn vernieuwde blauwe naam.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat leuk dat je weer genoeg tijd voor het forum hebt Ronald, en vooral dat je graag weer je oude moderator-baantje op wilde pakken! Je was een uitstekende moderator, dus gefeliciteerd met je promotie en veel succes ermee! :D

Maar degene die het meest gefeliciteerd mag worden is toch wel Bling. Totaal onverwachts voor mij, maar dat betekent niet dat jij het niet ontzettend veel verdient! Hartstikke tof voor je en voor ons, ik wens je veel succes en plezier toe met jouw nieuwe baantje. :D

Nogmaals beiden van harte gefeliciteerd! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst welkom terug in de Crew, Ronald. In je vorige periode als Moderator heb je al bewezen absoluut een goede Moderator te zijn en ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat het modereren van de Graphics Fora je ook nu goed af zal gaan. Heel veel succes, en nogmaals welkom terug!

Bling, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je promotie tot Moderator. Je hebt bewezen een waardig Megalid te zijn en over voldoende kennis van San Andreas te beschikken, waardoor het modereren ook vast wel gaat lukken. Het was hoog tijd voor een nieuwe Moderator in die Fora en ik denk dat jij de aangewezen persoon bent voor deze functie. Veel succes ermee ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb RonaldVC al gefeliciteerd, maar ik wil men goede vriend bling ook van harte feliciteren met zijn nieuwe blauwe job. Ik moet zeggen het kwam wel wat onverwachts. Maar opzich heb ik er geen problemen. Want je verdiend het namelijk heel erg. :puh: Mochten er vragen zijn over iets, dan heb ik altijd een luisterd oor. :)

Succes kerel. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ken Ronald dan wel wat minder maar sowieso welkom terug en veel succes weer!

Bling: Niet verwacht, eerder ook een andere GTA maar jij ook heel veel succes! Ik denk sowieso dat het wel gaat lukken want je hebt er veel verstand van. Nogmaals succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Ronald VC ,het is weer leuk dat jij begint te modden (alweer)want daar ben je echt goed in (ik moet toegeven dat ik je zie als mijn idool :$ en dat zal altijd zo zijn )

Jij ook gefeliciteerd Bling .Je gaat het goed doen als moderator dat weet ik

Greetings Syfes

>>> Door patrickw: ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...