Jump to content

Welkom terug en welkom erbij!


PatrickW

Recommended Posts

Bling dat heb je goed gedaan :D Ik wens je erg veel succes als moderator, het is zeker en vast verdient _O_

RonaldVC, ook jij welkom terug met je taak als moderator, wens je net zoals tijd geleden toen je er net moderator werd weer veel sterkte en succes toe _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Slimm

    2

  • Matiscus

    2

  • GTA-Sheep

    2

  • PatrickW

    1

Gefeliciteerd Bling! Blauw blingt veel beter als Bling Bling :) Ik weet zeker dat je het goed zal doen. Je moet trots wezen dat je het grote San Andreas fora mag beheren. :tu:

RonaldVC, je was een goede mod en je bent nu weer terug. Hoe ouder hoe wijzer (naja, je bent nog best jong) en jij bent een perfect crewlid. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst gefeliciteerd RonaldVC! Het is leuk om je terug in het blauw te zien, veel succes terug als Moderator van het Graphics fora. En natuurlijk gefeliciteerd Bling! Je bent één van de personen waar ik het heel goed mee kan vinden, en dit al een lange tijd. Ik kan je me nog goed herineren als lid, maar toen groeide je mooi uit naar Superlid, Megalid en nu ben je zelfs Moderator van het GTA San Andreas fora! Dit is in mijn ogen een heel mooie prestatie, en ik hoop dat je het vol houdt. Veel succes en plezier als Moderator. :Y

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Welkom terug RonaldVC. Je kunt nog steeds altijd bij mij terrecht voor vragen of opmerking.

En nogmaals wens ik je veel succes. Maar dat gaat helemaal goed komen. Want je hebt je al een keer bewezen. :Y

En Bling wens ik ook heel veel succes. En natuurlijk kun jij ook altijd bij mij terrecht voor vragen en opmerkingen.

Ik heb alle vertrouwen in je dus ik weet haast zeker dat je het heel goed gaat doen.

Veel succes beiden. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

RonaldVC: Ik heb niet echt contact met je maar toch wil ik je hartelijk feliciteren. :)

Bling: Jouw ken ik wel heel goed! Van harte gefeliciteerd met je nieuwe functie als Mod in het SA Fora. Ik had je eerder, net zoals Typhoon, in het GTA III Fora als mod gezien maar hier kun je natuurlijk veel meer doen. Een hele mooie en goed prestatie.

Keep the spam to a distance :sigaar:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd allebij! Jullie 2 zijn echt allebei goede leden dus dan is dit een perfecte beslissing.

RonaldVC: Ik hoop dat je nu niet meer weg gaat, zoals al eerder is geweest, ik weet dat je het goed kan, je hebt het al meer bewezen.

Bling: Ik zag je nu meer en meer online komen, goede en veel berichten typen, dus dan is het ook normaal dat je nu Moderator wordt!

GTA-Freak2

Link to comment
Delen op andere websites

Bling, _O_

Je hebt het zo dik verdiend, Ik heb al een hele tijd goed contact met jou. En ik heb je ook een tijdje geschaduwd op het forum. Toen je SL werd wist ik dat het goed ging komen. Maar moderator is een grote taak, en die jij heel erg goed aankan.

Super

--

RonaldVC, _O_

Je deed je werk toen je nog Mod was in GFX al top. Maar nu je terug bent ga je het zeker weten nóg beter doen. Maar had het totaal niet verwacht, dat je weer Mod ging worden van GFX. Maar achja.

Ook Super !

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom terug RonaldVc, veel succes al zul je het niet nodig hebben met je ervaring die al hebt ^_^

Bling ook veel succes, ik weet zeker dat je een goede moderator wordt

Nogmaals allebei gefeliciteerd en veel succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Late reactie.. :$

Maar welkom terug RonaldVC, leuk dat je er weer tijd voor kan vinden! :D En natuurlijk ook mijn felicitaties voor Bling, je deed het al een geruime tijd erg goed in het SA forum. Veel succes en plezier met jullie functies, have fun! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...