Jump to content

rockstar games is lui!


runescaper8 (gast)

Recommended Posts

jewel, het ligt gewoon los net als een andere pijp lijding in het water(je kan er niet overheen met een boot of wat anders je er is dan gwn een onzichtbaare muur :puh: )maar ja ik zij al dat het los lag dus je kan er gewoon om heen:P

Nou, je kan er niet omheen. Als je met de pijpleiding meegaat, dan kom je op een gegeven moment bij een onzichtbare muur. Alleen m.b.v. de Cheatdevice kan je daar doorheen. Kortom: Zonder te cheaten, kom je er niet langs ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Mensen doe niet zo moeilijk zeg :? als jullie er problemen mee hebben dat dat erin zit moeten jullie gewoon niet naar die plek toe gaan!!! ;)

>>> Door SummerBase: Bumpen is niet toegestaan, als je niks toevoegt aan het topic. Lees daarom even de ForumFAQ door, want daarin staan veel regels en standpunten die wij op dit fora hanteren. Trouwens; nog welkom op het forum! :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

het is inderdaad mogelijk het spel uit te treden

(d.m.v bug/glitch) of het desbetreffende gebied. Op de XBOX 360 - Gears Of War is het mogelijk het level uit te treden (glitch) dus waarom zou het niet mogelijk zijn :duh:

Maar ik denk niet dat Rockstar Lui is maar gewoon denkt "Welke idioot ga daar nou weer kijken?"

En Rockstar is nooit lui ze zijn altijd bezig geloof me!

Het is moeilijk een nieuwe GTA bedenken terwijl de fans steeds meer meer! meer!! willen!

Bewerkt: door Grove-Member
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

wel blij om te horen dat ik niet de enige was die dit had

>>> Door SummerBase: Gelieve geen topics bumpen, dit zie ik je vaker doen dus laat dit maar achterwege. Bumpen betekent topics weer omhoog halen in de lijst door er in te posten terwijl dat niet nodig is, lees ook even de regels en de ForumFAQ door.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

wel blij om te horen dat ik niet de enige was die dit had

sorry voor de mod gedrag maar dit is al de 5de topic die je Bumpt!

Kan een Admin hier aan doen?

>>> Door SummerBase: Een administrator kan dat wel, maar daarvoor zijn er moderators. Administrators houden zich bezig met de zwaardere taken, zoals het verbannen of onderzoeken van leden. En bemoei je niet met moderator zaken, want je zegt 'sorry voor de mod gedrag' en dat toont alweer aan dat je het heft in eigen handen wilt nemen en moderator gedrag vertoont. Niet de bedoeling dus.<<<

Ontopic:Zal wel een bug zijn! Ga het zo uit proberen of het waar is!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, de Admins gaan hier niks aan doen want:

A - Daar hebben ze juist (God)Moderators voor aangesteld. ;)

B - Joriz, PatrickW & Lantyz wel wat beters te doen hebben dan leden achterna te zitten die aan het bumpen zijn...

Raar..... diverse leden hebben gepost dat het inderdaad zo is en jij gaat het weer eens uitproberen of het écht zo is :duh::?

>>> Door SummerBase: --------------------------------------------------

Laat het topic vanaf hier maar rusten.<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...