Jump to content

Gta IV verboden ?


Only GrandTheftAuto

Recommended Posts

Pfff als ze dat flikken, dan gaan wij toch met zn allen met alle GTA-fans in opstand komen hahaha :Y

We zullen Nederland laten weten dat er niet te spotten valt met GTA-gamers :engel:

Maar goed weer ff serieus on topic.

Ik hoop dat ie er komt jongens, want ik koop heel misschien nog wel een PS3 en anders hoop ik het voor jullie en de ander GTA liefhebbers. Toch moet er gelet worden op kinderen van de basisschool die die spellen kopen. Ik vind dat zij niet dit soort spellen horen te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 236
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Only GrandTheftAuto

    17

  • b4rtsimps0n

    14

  • GekkieJ01

    11

  • 2fast{0}

    8

Ja dan moeten ze ook de Straatrace spellen verbieden. want dat mag ook niet.

en dan moeten we allemaal Mario En Pokemon gaan spelen want dat zijn bijna de enige spellen waar geen geweld in zit.

Andere pokemon's KO slaan, en vijanden vermoorden door er op te springen is geen geweld? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dan moeten ze ook de Straatrace spellen verbieden. want dat mag ook niet.

en dan moeten we allemaal Mario En Pokemon gaan spelen want dat zijn bijna de enige spellen waar geen geweld in zit.

Andere pokemon's KO slaan, en vijanden vermoorden door er op te springen is geen geweld? :D

Dan is Mario precies hetzelfde. Dan blijven we allemaal met Sims, Simcity en sportspellen zitten :duh: Ach, na enkele generaties went het wel hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het niet verbieden want dan gaan mensen smokkelen en dat vinden ze dan ook niet fijn dus ik zou geen geweldadige games gaan verbieden! En de minister krijgt het dan aan de stok met Rockstar

Bewerkt: door rdewit
Link to comment
Delen op andere websites

Als geweld games verboden worden moeten die boksen en worstel games ook verboden zijn

Ik hoop niet dat ze het gaan verbieden en anders vraag ik aan een kennis van ons of die hem eens wil meenemen als ie weer eens hier komt want die zit in Amerika

Link to comment
Delen op andere websites

Pfff als ze dat flikken, dan gaan wij toch met zn allen met alle GTA-fans in opstand komen hahaha :Y

We zullen Nederland laten weten dat er niet te spotten valt met GTA-gamers :engel:

Maar goed weer ff serieus on topic.

Ik hoop dat ie er komt jongens, want ik koop heel misschien nog wel een PS3 en anders hoop ik het voor jullie en de ander GTA liefhebbers. Toch moet er gelet worden op kinderen van de basisschool die die spellen kopen. Ik vind dat zij niet dit soort spellen horen te spelen.

gelijk heb je ik wooN misschien in belgie maar ik las ergens dat onze minister vehofstad mischien ook de gedachten had om gta te verbieden maar dan moeten de belgische en nederelanse GTA fans in opstand komen voor die schit ik vind12+ oud genoeg ik ben 12 jaar men moet gewoo nop letten dat het niet verkocht word aan kinderen van de basisschool

ZE KUNNEN DE POT

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dan moeten ze ook de Straatrace spellen verbieden. want dat mag ook niet.

en dan moeten we allemaal Mario En Pokemon gaan spelen want dat zijn bijna de enige spellen waar geen geweld in zit.

Andere pokemon's KO slaan, en vijanden vermoorden door er op te springen is geen geweld? :D

Dan is Mario precies hetzelfde. Dan blijven we allemaal met Sims, Simcity en sportspellen zitten :duh: Ach, na enkele generaties went het wel hoor.

Dan mogen we niets meer spelen, want in de sims zit ook geweld.(Al eens gezien wat er gebeurt als je een inbreker hebt?).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben het hier helemaal mee eens. Want als je in GTA zelfs al aan het moorden slaat.. hoe moet dat dan in de echte wereld? :N

Pure onzin, in games kun je je lekker uitleven en dat is juist positief denk ik. Ik denk ook dat al die mensen games de schuld geven van hun geweld omdat ze er dan zelf beter af hopen te komen, en ik vind het echt raar dat dat soms nog lukt ook. Uit onderzoek is gebleken dat gamen aggressief gedrag op kan wekken (als je keer op keer gedood word door een of andere camper bijvoorbeeld), maar dat dat maar zeer tijdelijk is en ongevaarlijk.

Dan kunnen ze net zo goed de schiettent op de kermis verbieden, prostituees verbieden en alle andere vormen van vermaak verbieden die een beetje "ongewoon" zijn. Al vind ik gamen niet ongewoon.

Time will tell. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, ze moeten er inderdaad strenger op toezien dat ze het niet aan kinderen verkopen, tegenwoordig loop je bv als 12 jarige naar een winkel, pakt GTA VCS en ze geven het je gewoon mee, ze doen het om het geld. Het maakt ze niks uit dat het wat grof iz.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee ik weet bijna wel van zeker van niet! Waarom zouden ze het verbieden? Gta Sa en alle voorgangers zijn ook gewoon in Nederland gekomen, en als het op het gebied over geweldadige games gaat, er zijn zeveel geweldadige games. GTA IV komt gewoon in de winkels met een ''18+ teken''. Net zoals alle andere Gta games :puh:

Global

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...