brbgtaplayer Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 verbieden ? er staat duidelijk 18 plus op het doosje !! ik ben volwassen en ik bepaal zelf wel wat goed voor me is !!heroine verstrekking dat moeten ze verbieden . dat is toch wel een verschil met een COMPUTERSPELLETJE . als ze een agressief iemand willen zien . dan moeten ze GTA verbieden . dan gooi ik elke dag daar de ramen in .. en trouwens dan haal ik het wel op ebay en begin ik lekker zelf een handeltje .. en als toetje gooi ik er dan ook 1 bij de minister in de brievenbus .. met de tekst van Ryder .... you cant stop me !!! Haha LOL !!!!! Nee echt waar, het moet eens ophouden (wat hebben mensen toch tegen games?) Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 De meeste mensen hebben nix tegen games .. maar er zijn altijd wel mensen die iets moeten bederven zoals onze lieve heer jack thompson (niet duss) .. maar zo is het met alles er is altijd wel iemand die iets moet bederven Ik ben benieuwd of jack thompson ook de trailer gaat bekijken ! Reageren
Squidward Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 (bewerkt) Ze zijn veel te zwak om zo'n wereldgroot spel te verbieden. Rockstar en de GTAfans in NL zouden dat toch aanvechten. Nee, dat is echt onmogelijk, en als het wel zo zou zijn dan download iedereen hem. En trouwens er zijn wel verschrikkelijkere problemen in Nederland dan een computerspelletje. Bewerkt: 29 maart 2007 door Squidward Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 29 maart 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Iedereen die het niet eens is met Jack Thompson zet dan .. Bye Bye Jack Thompson in je handtekening ! Dan kan hij zien hoeveel steun hij heeft Reageren
PIERRO P Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 Als GTA IV wordt verboden dan word ik echt goed PISSIG en dan zal iedereen het ook weten. wat de *#$& is er mis met die Jack Tombson?? Hij is alleen maar bekent geworden vanwege die aanklacht tegen GTA. Nu er weer een nieuwe GTA aankomt moet deze )$*(#&W weer aandacht krijgen. Soms doen mensen echt de domste dingen om aandacht te krijgen. Reageren
gtamick Geplaatst: 29 maart 2007 Rapport Geplaatst: 29 maart 2007 pff die gast moet echt een leven gaan zoeken. Dat een tiener gewelddadig word, heeft niks te maken met het feit dat er een GTA game bij hem in de kast staat Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 10 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Nieuws: Jongen pleegde moord door GTA Door Rene Groen op 05-04-2007 om 16:23 Bron: This Is London Dat het spel Grand Theft Auto gewelddadig is kunnen we natuurlijk niet ontkennen, dat het aanzet tot moord gaat ons echter te ver. Toch is dit de verklaring die gegeven werd voor een moord. In september van het vorige jaar vermoordde een jongen de 51-jaar oude Mrs. Tullock door haar zeven keer neer te steken. Vervolgens ging hij terug naar zijn familie, de vrouw achterlatend in een plas bloed. In de rechtzaak gaf de 17-jarige jongen uitleg van zijn daad, zo meende hij dat de stemmen van gangsters hem aan hadden gezet tot de daad. Deze stemmen zouden afkomstig zijn van het spel Grand Theft Auto. Dat hij een mes gebruikte was geen toeval, dit deed CJ namelijk ook in het spel. Dat de jongen niet alleen cannabis gerookt had maar ook nog eens aan schizofrenie leidt was hij kennelijk even vergeten. -------- Alweer negatiev nieuws rondom GTA .. maar dit keer was het net iets anders Reageren
michaelfivez Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Gelukkig woon ik in Belgie . Er zijn nog geweldadere spelletjes die ze laten staan (er was zo'n spel dat je zoveel hoofden moest afschieten in een bepaalde tijd ). En trouwens, kinderen gaan spelltjes altijd kopen (vragen gewoon aan hun ouders of ze mee willen gaan ). Doe ik toch Reageren
Muay Thai Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik snap iets niet er staat duidelijk dat het 18+ is waarom zou het verboden moeten zijn? Het is toch de schuld van de ouders of de winkeliers dat ze dat aan kinderen geven of niet soms. Echt puur gezeur dit, maar het zou echt jammer zijn als GTAIV in NL verboden zou zijn ze moeten eens op GTAforums gaan lezen wat wij er allemaal van vinden. Reageren
-IV- Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Natuurlijk gaan ze da niet verbieden Ben er bijna 100% zeker van -IV- Reageren
nick11123 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Ik denk ook niet dat ze het gaan verbieden.. als ze dat wel doen verbied dan gelijk alle spellen die in de schappen liggen want z,n oorlog spel dat is dan net zo erg als Gta. En al word het alleen in Nederland verboden, dan ga ik op het Internet naar een Torrent zoeken en download ik het gewoon, of ik ga naar een online winkel waar je het dan vast wel kan kopen maar ik denk niet dat ze het gaan verbieden in Nederland Reageren
Mister.X Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Waarom zullen ze dat ineens gaan doen! dan zal R* wel een ruzie overmaken! Reageren
DonLeone Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Yeah right, je mag hier wel een pedopartij oprichten maar niet een gewelddadig spel uitbrengen.. kom op zeg als ze dat gaan doen zijn ze echt belachelijk bezig Ik denk trouwens dat gamend Nederland juist agressief wordt als ze niet meer mogen GTA'en en daar hun agressie niet meer in kwijt kunnen... zou een stomme zet zijn Bewerkt: 10 april 2007 door DonLeone Reageren
Sseb Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 Onderzoek naar geweld in gamesMinister Ernst Hirsch Ballin van Justitie wil onderzoeken of de kijkwijzer voor gewelddadige videogames goed werkt. Als blijkt dat het systeem niet goed functioneert, dan kunnen sommige games worden verboden. De gamesfabrikanten en videotheken hebben zelf een kijkwijzer voor games ingevoerd. Een vuist bijvoorbeeld betekent dat er veel geweld in voorkomt. De minister heeft aanwijzingen dat de branche de regels niet goed toepast. Eerder had de Europese Commissie er op aangedrongen dat er een gedragscode komt voor het geweld in computerspelletjes om zo kinderen te beschermen. Aanleiding was een brief van Europees Commissaris Franco Frattini waarin hij zijn afschuw uit over het spel The Rule of Rose. Daarin wordt een jong meisje het slachtoffer van extreem geweld. Frattini denkt dat de agressieve games het geweld onder jongeren aanwakkert. dit bericht vont ik op www.hetnieuws.nl ... Zou jij denken dat gta IV zou worden kunnen verboden Ik hoop van niet hij mag daar niks van zeggen , hij heeft waarschijnlijk nog nooit gta gespeeld dus waarom kan hij daar iets over zeggen? en inpresiepe maken games kinderen helemaal niet agresief, het zet alleen aan, als je gewoon zelf weet ik word agresief van dit soort spelen moet je het niet spelen! Reageren
Muay Thai Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) Yeah right, je mag hier wel een pedopartij oprichten maar niet een gewelddadig spel uitbrengen.. kom op zeg als ze dat gaan doen zijn ze echt belachelijk bezig Ik denk trouwens dat gamend Nederland juist agressief wordt als ze niet meer mogen GTA'en en daar hun agressie niet meer in kwijt kunnen... zou een stomme zet zijn Je zegt het fout ' pedo partij ' kan niet dat is waar, maar GTA's zijn geen gewelddadige spellen het zijn meer zeg maar als films gangster films alleen dan een spel oke gangster films zijn geweldadig Maar toch belachelijk dat ze altijd gaan zeiken op R* waarom gaan ze nooit eens zeiken op andere game makers ik bedoel R* is de enige die zulke mooie spellen maakt vroeger had je dat niet nu zowat ook niet je hebt tegenwoordig alleen maar van die doodsaaie rot games daarmee bedoel ik onder andere race, schiet, oorlog spellen Van die rot spellen waar je bijna niks kan. Maar nog steeds ik vind raar hier mogen homo's hun gang gaan pedo partijen hoeren noem maar op wiet roken en een mooi spel kan niet? Dat slaat echt nergens op. Hahaha storm75 echt mooi gezegt haha ik lig hier plat! Bewerkt: 10 april 2007 door Muay Thai Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.