Jump to content

Nieuwe moderator in de Gamesfora


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    2

  • Grove St.

    2

  • SummerBase

    1

  • Bright

    1

Van harte gefeliciteerd Jowx, we hadden het er volgens mij een kwart jaar geleden nog over dat het daar zo onbemand was. Niet omdat Mazzeltje ze werk niet goed zou doen, want dat doet hij wel, maar extra hulp zou altijd wenselijk zijn natuurlijk. Ik weet dat je veel van games af weet en je bent er ook erg in geïnteresseerd heb ik begrepen dus ik zou zeggen, 'Game' er op los en maak er wat van Jowx, ook heb je nog eens humor in je en weet je jezelf vast wel door de massa leden heen te wringen die hopenloos het PS3 Topic bombarderen met vragen en nieuws items. Kortom veel succes en welkom in de Crew! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd Jowx, nu heeft de Oceans nog een crew lid er bij! :D

Het zijn er ook vééls te weinig ^_^.

Hartstikke gefeliciteerd Jowx, ik vind dat je het hebt verdient! Als je hierdoor maar wél tijd houdt voor de renovatie... :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Laat in het vervolg iemand anders stikken van het schrikken ja :puh:

Gefeliciteerd met je eerste prijs als Mister Bunny Jowx..

Nu even serieus.. Gefeliciteerd, veel succes als moderator in het games fora :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag je naam al in het blauw staan, dus ik wist dat er ieder moment een topic aangemaakt kon worden. Aangezien je bijdrage in het "Games fora" erg goed is, vind ik het terecht dat je hier moderator geworden bent. Ik verwelkom je in de crew en wens je alvast veel succes met je taak als moderator, Jowx! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Jowx, wat leuk zeg! :D Ik zou eigenlijk ook geen betere kandidaat voor de Games-fora kunnen verzinnen dan jij. Je weet er veel van af, post er regelmatig, praat goed algemeen beschaafd Nederlands en hebt sfeer in je als geen ander. Jowx, ik ben ontzettend blij voor je, ik wens je ontzettend veel succes en plezier toe! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gefelicieert Jowx, voor mij kwam dit helemaal onverwacht. Ik dacht nieuwe game moderator, dat zal Dizzee wel worden ofzo. Maar jij bent het :klap:

Goed gedaan, en ik gun het je, En mag je bunny nu overal verschijnen :D

Link to comment
Delen op andere websites

Jowx, wat leuk zeg! :D Ik zou eigenlijk ook geen betere kandidaat voor de Games-fora kunnen verzinnen dan jij. Je weet er veel van af, post er regelmatig, praat goed algemeen beschaafd Nederlands en hebt sfeer in je als geen ander. Jowx, ik ben ontzettend blij voor je, ik wens je ontzettend veel succes en plezier toe! :D

Je haalt de woorden uit mijn mond!

Succes met je job! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...