Jump to content

Nieuwe moderator in de Gamesfora


Lantyz

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    2

  • Grove St.

    2

  • SummerBase

    1

  • Bright

    1

Eigenlijk komt dit helemaal niet als een verassing voor mij. Je post er altijd goed, je ABN is goed en je weet veel van games, dus het was een beetje een kwestie van tijd tot je er mod zou worden.

Gefeliciteerd Jowx!

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je er even een dagje niet, is er weer iemand blauw :D (al komt het natuurlijk niet als een verrassing). Heel veel succes Jowx met je nieuwe baantje, ik weet zeker dat je het prima gaat doen....game on!

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom in de Crew, Jowx! Als er iemand Moderator moest worden van de Games Fora, dan was jij het wel, want je weet er erg veel vanaf en bent vaak in de betreffende Fora te vinden. Volkomen verdiend dus dat je het nu ook bent geworden en ik wens je veel succes en plezier met je nieuwe rang :D

Link to comment
Delen op andere websites

Congratulations Dude! Dik verdiend en welkom in dé Crew! :klap: Ik heb vertrouwen in je kwaliteiten, mocht je even niet verder kunnen dan heb je altijd je collega's nog. Heel veel succes met het modereren Jowx.

Link to comment
Delen op andere websites

Zin associatie: Veel te zien in games fora van GTAF en is een goed lid: Jowx

Eerst was je een groentje, maar nu heb je een blauwtje opgelopen. (Ja, sorry, hij is niet bepaald nieuw, ik heb hem al vaker gezegd tegen een nieuwe mod).

Oja, toen ik dit topic las zag ik nog een leuke advertentie. Klik:

lololololix5.th.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, het groene werd toch een keer wat saai. :puh: Op game gebied ben en blijf je altijd als een soort encyclopedie( :D ), dus het verbaasd me niet echt dat je daar tot mod bent benoemd.

Maar ik vind het hartstikke leuk voor je, dus gefeliciteerd namens mij. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...