Jump to content

need for speed carbon vs most wanted


bronzenknieschijf

Need for Speed Carbon vs. Most wanted  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. welke NfS is de leukste?

    • Most wanted
      27
    • Carbon
      30


Recommended Posts

heey iedereen k heb nu pas need for speed most wanted op de xbox 360... ik vind het een super game, zo goed dat ik nu al 3 dagen tot 2 uur snachts bezig ben.. wat vinden jullie de beste need for speed? Most wanted of Carbon

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dx11

    3

  • bronzenknieschijf

    2

  • GTAJoel

    2

  • Rullez

    1

Top Posters In This Topic

Posted Images

Most wanted.

Tegen dat je carbon hebt geinstalleerd op je pc kan je hem ook uitspelen^-^

De tuningsfeer is inderdaad beter op carbon, maar most wanted is veel leuker.

EDIT:

Waarom zou je ook 50 euro uitgeven aan een game dat je op een paar uurtjes uitspeelt?

Voor die prijs heb je gta III, gta VC en gta SA (nou ja, voor iets meer) en daar heb je minstens 10x zoveel plezier aan.

Bewerkt: door Bv202
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind ze allebij wel goed alleen bij MW bleef de moeilijkheidsgraad hetzelfde en nu bij Carbon zit ik aan Darius en alles is 3keer moeilijker geworden.

most wanted word ook steeds moelijker, vooral de politie achtervolgingen...

Link to comment
Delen op andere websites

Most wanted.

Tegen dat je carbon hebt geinstalleerd op je pc kan je hem ook uitspelen^-^

De tuningsfeer is inderdaad beter op carbon, maar most wanted is veel leuker.

EDIT:

Waarom zou je ook 50 euro uitgeven aan een game dat je op een paar uurtjes uitspeelt?

Voor die prijs heb je gta III, gta VC en gta SA (nou ja, voor iets meer) en daar heb je minstens 10x zoveel plezier aan.

ik vind most wanted vet groot en die kan ik echt niet in een paar uurtjes uitspelen, ik ben er nu al een week mee bezig en zit nogmaar op 49 %... als je het vergelijk met GTA dan is ie inderdaad kleiner... maar als je hem vergelijk met games zoals Gears of war en FEAR, die games speel je in 2 dagen uit.. need for speed most wanted dus echt niet! carbon is miss wat langer als most wanted maar dat lijkt mij alleen een nadeel, k heb gehoord dat carbon opten duur te langdraadig word en gaat vervelen.. ps. ik heb most wanted voor maar 30 euro (op xbox360), ik wacht totdat carbon ook zo goedkoop is dan koop ik die ook

Link to comment
Delen op andere websites

<knip>

ik vind most wanted vet groot en die kan ik echt niet in een paar uurtjes uitspelen, ik ben er nu al een week mee bezig en zit nogmaar op 49 %... als je het vergelijk met GTA dan is ie inderdaad kleiner... maar als je hem vergelijk met games zoals Gears of war en FEAR, die games speel je in 2 dagen uit.. need for speed most wanted dus echt niet! carbon is miss wat langer als most wanted maar dat lijkt mij alleen een nadeel, k heb gehoord dat carbon opten duur te langdraadig word en gaat vervelen.. ps. ik heb most wanted voor maar 30 euro (op xbox360), ik wacht totdat carbon ook zo goedkoop is dan koop ik die ook

ik denk dat je dat verkeerd heb begrepen, carbon is juist niet langdradig maar heel kort, die kan je in een paar uurtjes uitspelen... tis gewoon te makkelijk eigenlijk..

Link to comment
Delen op andere websites

nou ik kies voor Carbon...omdat inderdaad de tuningsfeer veel beter is.En de auto's zijn vetter.Vooral als je all Exotics en tuners in je cariere garage heb staan.ik heb ze allenmaal vol getuned zoals alle porche en lamboghini enzo heb ik er allenmaal instaan,maar mij favo auto's zijn tog de car van Kenji en de nissan 350z en de mitshubiti evo.die sturen lekkerder dan de porche enzo.Oke om alles dus kort samen te vatten.Ik kies voor Carbon :puh:

_O_ Carbon _O_

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

most wanted word ook steeds moelijker, vooral de politie achtervolgingen...

daarom vind ik MW het vetste

Je bumpt een topic met meer dan een maand. Maar altijd nog beter dan een nieuw topic :D. Dus geeft niet. (Wat zeur ik dan :sigaar: )

Ik stem voor Carbon, alles is veel beter uitgewerkt en het donker vind ik ook wel wat leuker dan alleen maar overdag. Dus Carbon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd op NFS Carbon, omdat dat tevens ook de enige NFS game is die ik bezit. Maar het tunen is inderdaad er goed uitgewerkt in Carbon, wat een pluspunt is natuurlijk. En je hebt gewoon te vette wagens in NFS Carbon. Op een gegeven moment vind ik wel de races erg moeilijk worden, maarja, daar word je alleen maar beter van he :engel:

:bier: Nuke[NL]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...