Jump to content

need for speed carbon vs most wanted


bronzenknieschijf

Need for Speed Carbon vs. Most wanted  

61 leden hebben gestemd

  1. 1. welke NfS is de leukste?

    • Most wanted
      27
    • Carbon
      30


Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dx11

    3

  • bronzenknieschijf

    2

  • GTAJoel

    2

  • Rullez

    1

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weken later...

k vind dat need for speed most wanted er een beetje grijzig uitziet .. toen die nieuwe uitkwam ben ik nooit meer voor NFS gegaan maar nu doe ik als racespel juist:

MIDNIGHT CLUB 3 VAN R*

Link to comment
Delen op andere websites

Most wanted.

Tegen dat je carbon hebt geinstalleerd op je pc kan je hem ook uitspelen^-^

De tuningsfeer is inderdaad beter op carbon, maar most wanted is veel leuker.

EDIT:

Waarom zou je ook 50 euro uitgeven aan een game dat je op een paar uurtjes uitspeelt?

Voor die prijs heb je gta III, gta VC en gta SA (nou ja, voor iets meer) en daar heb je minstens 10x zoveel plezier aan.

ik vind most wanted vet groot en die kan ik echt niet in een paar uurtjes uitspelen, ik ben er nu al een week mee bezig en zit nogmaar op 49 %... als je het vergelijk met GTA dan is ie inderdaad kleiner... maar als je hem vergelijk met games zoals Gears of war en FEAR, die games speel je in 2 dagen uit.. need for speed most wanted dus echt niet! carbon is miss wat langer als most wanted maar dat lijkt mij alleen een nadeel, k heb gehoord dat carbon opten duur te langdraadig word en gaat vervelen.. ps. ik heb most wanted voor maar 30 euro (op xbox360), ik wacht totdat carbon ook zo goedkoop is dan koop ik die ook

Carbon is juist korter, heb hem uitgespeeld op 1 dag :o. Ikn kies dus Most Wanted

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Ik zet even de pluspunten tegenover elkaar.

Carbon

* 's nacht, dit betekend veel lichtafgevende objecten

* teamlid, dus strategisch (tot inhoeverre dat nodig is in dit doodsimpele spel)

* weinig politie (voor degene die deze optie haten)

* zelf kiezen in welke volgorde je de wedstrijden racet

* meer auto's

* betere achtervolgingsbrekers

* zelf invloed op tuning

* canyon races

* drift races

Most wanted

* overdag, dat betekend geweldige reflectie met de lak

* geheel open wereld, dat betekend dat de wereld immens lijkt, en veel shortcuts heeft

* geweldige politieachtervolgingen, en veel heat

* heli, goed uitgewerkt

* auto's kunnen qua vermogen erg veel worden getuned

* performance upgrades bij extra

* damage bij andere auto's

* de eerste

(* naar mening betere graphics)

* moeilijker, meer spelplezier

* afwisselende map

* regen

* Oldskool Nfs-feel (de reden waarom dit de enige race-reeks is die mij ook maar iets kan boeien)

Uiteindelijk gaat mijn voorkeur toch echt uit naar most wanted _O_ . Ik vind het geweldig hoe afwisselend de map is. Carbon had dan wel de canyon race en de driftrace, maar dit waren dan ook de moeilijkste features, en het enige waar ik lol in heb gehad was het driften. Als je een nacht-optie in Most Wanted zou zetten, een politieoptie (zoals in Nfs: hot pursuit) een extra feature waardoor je een driftparcours zou kunnen afleggen dan had je dé ultieme racing game. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Carbon, dat is heel simpel, in de nacht is gewoon veel leuker en ook de tuning is veel beter.

@tER; dat slaat dus nergens op he die punten, je hebt bij MW het pluspunt dat je een open map hebt, dat heb je bij Carbon ook.

In Carbon is net zoveel politie als in MW, in Carbon heb je ook damage bij nadere autos(in hoeverre je het zo kan noemen)

De heli in carbon is gewoon hetzelfde als in die van most wanted omdat de games hetzelfde zijn(qua engine)

De old skool nfs feel snap ik niet, als je hiermee op de besturing doelt dan gald dit ook voor carbon, dat is dezelfde.

In carbon heb je net zoveel glans als in most wanted dus dat is ook een onzin pluspunt. In carbon kan je de auto performance net zoveel of zelfs verder tunen dus ook weer een loos argument, de map van carbon is net zo afwisselend als die van die van most wanteden ook carbon heeft regen, voila de helft van je punten ontkracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Naja, 't is dat er geen optie is van "ze zuigen allebei", anders had ik misschien wél gestemd op deze poll. Als ik écht moet kiezen tussen Most Wanted en Carbon, dan ga ik toch echt voor Most Wanted. Carbon heb ik een paar uur na inkoop weer teruggebracht naar de Free Record Shop. Het was echt te weinig vernieuwing ten op zichte van voorgaande Need For Speed games. Bij NFS Most Wanted was 't nog even nieuw, zo'n andere rijstijl. Je had toen Underground zonder wegen, en éventjes was 't wel leuk om ook zo over de weg te kunnen. Nu, een aantal jaren later is dit alweer een achterhaald fenomeen en men wilt toch weer liever terug naar het circuit selecteren en daarop rijden (Gran Turismo, Need For Speed Shift), óf Free Roam (Grand Theft Auto). Het grootste probleem met NFS is dat er te weinig vernieuwing is gekomen, zo ook tussen Most Wanted en Carbon. Het stomste is nog wel dat men dit herhaald heeft tot aan Need For Speed Undercover, met als enige uitzondering Need For Speed Pro Street. Het probleem van deze game is dat je dit makkelijk in een paar dagen uitspeelt. Ik wil niks meer weten van Carbon. Er was gewoon te weinig verandering ten opzichte van Need For Speed Most Wanted.

Ik ben al lang blij dat Need For Speed nu wel weer vooruitgang boekt met de huidige topper, Shift. Ik hoop alleen dat 't niet zo'n Pro Street verhaal word, dat de volgende game weer een 'briljant' kopietje is van Most Wanted, Carbon, Undercover en mogelijk anderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Carbon!

Ik vond Most Wanted geen drol aan.. Op de ene vandere manier trekt het mij niet aan om te spelen, als ik het 1x speel heb ik er meteen al genoeg van..

+puntje van MW was dat het zich overdag afspeelt en een mooie omgeving heeft. Combineer dat met Carbon en je hebt 1 van de beste NFS in tijden...

Link to comment
Delen op andere websites

Carbon, maar dan wel even zeggen dat ze allebei hard zogen, maar als ik moest kizen was het toch Carbon, ook wel een nadeel van Carbon is dat het enorm bugged, glitched en wel eens durft blijven steken tijdens het laden van dezelfde tracks, enorm verveend mocht je Career spele, maar ik speel gelukkig nu race-games van een hoger niveau :7 , toch niet meer van dit niveau...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...