Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.


Flying Dutchman

Recommended Posts

wie kan me hierbij helpen?

de IMG tool voor gta werkt perfect!

ik gebruik hem voor GTA:SAN ANDREAS en heb hem tot nu toe eigenlijk alleen nog maar gebruikt voor een nieuwe skin voor de RHINO, een X-wing body voor de HYDRA en enkele nieuwe treinen.

maar ik wil nu eigenlijk alleen iets vragen over de treinen.

met de img tool maak je het mogelijk om nieuwe voertuigen te adden?

ik heb zo een 3tal goederen wagons toegevoegd in het GTA3.dat bestand onder de namen freitank, freitank2 en freipet.

ik heb ook in het vehicle en handling bestand de gegevens van freiflat (de standaard goederen wagon) gecopieerd en gebruikt voor deze wagons en de namen veranderd.

(in het vehicle bestand kregen de wagons id nummers 612, 613 en 614)

in het car mods en carcols bestand stonden echter geen gegevens over de treinen dus daar heb ik niks aan kunnen veranderen.

vanaf hier leek het me dus dat ik in principe 3 wagons heb toegevoegd in het spel in plaats van er een paar aan te passen.

maar bij het opstarten van het spel loopt ie al helemaal vast!

weten jullie of ik nu iets vergeten ben of dat ik iets gedaan heb wat niet kan?

misschien dat er maar 611 id's mogelijk zijn of dat id 612, 613 en 614 ergens anders al gebruikt werden?

hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen!

many many thanks!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ghost_Rider

    29

  • Beagle

    18

  • K.O.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik wil dat alleen lezen uitvinken. maar als ik het heb uitgevinkt dan klik ik op toepassen en op ok.en daarna kijk ik even of hij nog steeds is uitgevinkt maar dan is hij weer aangevinkt.ik heb windows vista.wat moet ik doen.

Bewerkt: door bert.b
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Lukt niet , ik had paar dgn geleden gewoon gemod en toen was men gta crashed en toen moest ik maar opnieuw installeren omdat ik geen back up had gemaakt ( weet niet hoe en waar mja) maar nu lukt het me dus niet meer , tenminste ze zijn der niet in men spel , terwijl ik alles precies doe zoals je al hebt gezegt,,

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Auto's en wapens enz. lukt me wel om te installeren, maar als ik handling.cfg, carcols.dat, weapon.dat enz. wil wijzigen en daarna ga opslaan krijg ik de melding:

Kan het bestand C:Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg niet maken.

controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd.

En ik gebruik vista home premium voor als het daar aan ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Auto's en wapens enz. lukt me wel om te installeren, maar als ik handling.cfg, carcols.dat, weapon.dat enz. wil wijzigen en daarna ga opslaan krijg ik de melding:

Kan het bestand C:Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg niet maken.

controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd.

En ik gebruik vista home premium voor als het daar aan ligt.

Dit ligt inderdaad aan Vista. Hij zal waarschijnlijk denken dat je geen admin rechten hebt.

Probeer eens bijvooreeld de aangepaste handling.cfg op te slaan op je bureaublad, dan deze kopiëren en plakken in je San Andreas map!

Vista zal deze dan vervangen en dit moet wel lukken!

Link to comment
Delen op andere websites

Auto's en wapens enz. lukt me wel om te installeren, maar als ik handling.cfg, carcols.dat, weapon.dat enz. wil wijzigen en daarna ga opslaan krijg ik de melding:

Kan het bestand C:Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg niet maken.

controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd.

En ik gebruik vista home premium voor als het daar aan ligt.

Dit ligt inderdaad aan Vista. Hij zal waarschijnlijk denken dat je geen admin rechten hebt.

Probeer eens bijvooreeld de aangepaste handling.cfg op te slaan op je bureaublad, dan deze kopiëren en plakken in je San Andreas map!

Vista zal deze dan vervangen en dit moet wel lukken!

Het werkt :)

Bedankt voor je hulp :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

hello.

Ik heb de jester vervangen voor de Audi TT.

maar ik kom vast bij stap 8.

Want als ik die rijeigenschappen in dit geval de carmod van de jester moet vervangen voor die van de audiTT(mesa, nto_b_l, nto_b_s, nto_b_tw)

En ik wil het opslaan.

Komt de volgende foutmelding hier onder een foto(Voor de duidelijkheid)

post-44298-1262813773,14.jpg

Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

Bewerkt: door Rogier0202
Link to comment
Delen op andere websites

Okee.Alleen lezen stond al uit.

Maar de fout is geholpen door het bestand naar bureaublad de slepen hem daar aan de passen en hem weer terug naar data te slepen.

Bedankt voor de hulp Beagle.

En nog sorry voor het 2 keer de zelfde fout posten :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...