Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.


Flying Dutchman

Recommended Posts

  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ghost_Rider

    29

  • Beagle

    18

  • K.O.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik kan dit niet vinden help Er is dus nog niets geopend.

Voordat je auto’s kunt installeren, moet je eerst het bestand ‘gta3.img’ openen. Hier staan alle files van de auto’s en vele gebouwen in.

Klik op ‘File’ en dan op ‘Open’. Blader dan naar C / Program Files / Rockstar Games / GTA San Andreas / Models. Als je dan dus in de map ‘Models’ bent, moet je dubbelklikken op ‘gta3.img’.

img-resized.png Verkleind: 90% van oorspronkelijke grootte [ 564 x 436 ] - Klik voor ware grootteimgtoolscreen05gg3.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

ja maar als ik dat intiep zegt hij dat het niet bestaat
Weet je zeker dat je GTA op de standaardlocatie (=C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\) geïnstalleerd hebt? Klik anders even met de rechtermuisknop op het GTA SA pictogrammetje dat jij gebruikt om het spel te starten en klik dan op Eigenschappen. Bij 'doel' staat de map waar jij GTA SA geïnstalleerd hebt. Blader naar die map in IMG Tool.
Link to comment
Delen op andere websites

oke ik snap nu stap 8 niet

ik weet niet waar je dit moet openen er staat dit:Al die bestanden waarin zo’n regel vervangen moet worden, vind je in de map C / Program Files / Rockstar Games / GTA San Andreas / Data. Zo’n bestand moet je openen met kladblok. Klik er met de rechtermuisknop op 'openen met' -> open met kladblok.

imgtoolscreen12dl3.jpg

wat moet je openen??

Link to comment
Delen op andere websites

:duh: mijn gta kan ik niet meer uninstaleren of opstarten:S daarom haat ik het modden zelf al :duh: dus nu is zeg maar mijn game naar zn grootje of niet? want ik snap er echt helemaal niks meer van hij zegt dat hij een module niet kan vinden en ik heb overal op gezocht en niks gevonden
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

maar hoe kan je kijken welke destand naam je moet wissen

ik heb de Nederlandse politie auto wel bestaan moet ik de lieten :?:bonk::bonk:

(hoe moet ik het zien het plaatje kan ik niet zijn op mijn computer )

Bewerkt: door komt
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Ik ben ook weer san andreas aan het spelen aangezien me ps3 het heeft begeven voor de 2de keer :7 .

Maar goed, ik had dus een vraag.

Als je soms een zin plakt waar bijvoorbeeld eerst faggio 20.02.089.898 stond, dan komen de cijfers soms niet helemaal recht onder de andere te staan. maakt dat wat uit? Of moet je ze gewoon ff goed zetten? grtz.

Link to comment
Delen op andere websites

waar kan ik de file gta 3 vinden?????????

als ik hem in typ vind ik hem ook niet

wie kan me helpen??

of zou het kunnen komen door dat hij illegaal is gedownload?

je mag niet illegaal downloaden , wij mogen je dus helaas niet helpen

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik zoek (In mijn geval: greenwoo.ddf en .txd) dan vind ie ze niet ~,~ :duh:

wat moet ik doen? :N T.T

Het is ook greenwood.dff en .txd, misschien kreeg je daardoor een foutmelding, als je backups heb gemaakt kan je ze terug zetten.

@ Komt:

Dat staat als het goed is in het pakketje dat je met Winrar hebt uitgepakt, en waarschijnlijk staat het ook wel in het readme.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

ik heb een klein probleempje als ik bijvoorbeeld de handling.cfg wil openen met rechtermuisknop kan dat niet ik kan niet openen met... alleen maar gewoon openen maar dat gaat niet

heb je niet een programma om deze bestanden wel te openen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...