Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.


Flying Dutchman

Recommended Posts

  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ghost_Rider

    29

  • Beagle

    18

  • K.O.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan zal je San Andreas map waarschijnlijk op 'Alleen lezen' staan. Ga naar de San Andreas map, klik er met de rechtermuisknop op en vink alleen lezen uit. Klik op toepassen en dan voor alle submappen en bestanden. Klik op ok en je kunt regels vervangen. Als je terug gaat staat hij weer aangevinkt, maar je kunt gewoon alles vervangen. ;)

Als je Windows Vista hebt moet je eerst het bestand naar het bureaublad plaatsen, daar alleen lezen uitzetten, regel vervangen en dan het bestand terugzetten. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij gaat dat gewoon niet. Elke keer dat ik een mod installeer (niet per se wagens) op GTA III of VC loopt hij vast. Zelfs als ik alles terugzet zoals het was loopt hij nog vast. Ik mag dus het hele spel opnieuw installeren. :ch::N . Daarom heb ik het in SA nog niet aangedurfd om iets te veranderen, want met dat spel ben ik nog echt actief bezig met missies en zo.

je moet een patch van gta downgrader v1.0 downloaden :Y

de link: http://grandtheftauto.filefront.com/file/G...der_Patch;74661

hier kun je de downgrader downloaden!

dan is alles weer picobello. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

werkt dit ook voor VC want als ik dit plan volg zegt ims tool bij het verwijderen Dir File error! It might be in use... exiting wth betekent dat help a.u.b!

Zorg ervoor dat GTA: Vice City uitstaat en haal "alleen lezen" van gta3.dir en gta3.img af.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Door je back-ups (heb je die?) met de gemodificeerde bestanden te vervangen. Altijd handig om back-ups te maken; niet gedaan? klik :D

Ehm hoe vervang je die met je mod? Replace toch?

Ik snap er echt niets van nu start me sa ook niet meer op

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...