Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.


Flying Dutchman

Recommended Posts

Hey,

Ik ben nieuw, maar als ik de Handling enzo wil veranderen, dan staat er dat hij het bestand niet kan maken?

Btw, ik heb windows vista.

Grtz, axl

Kijk ik had eerst het zelfde probleem , ik leg het even uit

1. open map rockstar games , rechtermuisknop eigenschappen

2. probeer niet de knop"alleen lezen" te veranderen , je hebt administrator bevoegheden nodig

3. boven in het beeld staat beveiliging klik daarop

4. dan zie je een hele hoop rommel staan over beveiliging , klik op bewerken dat ongeveer in het midden van het beeld staat.

5. onder in het beeld staan nu een hoop woorden met hokjes die je aan kunt vinken , volledig beheer is niet aangeduid, vink dat aan.

6. als je dit aangevinkt heb druk je op toepassen

7. je kan nu het "alleen lezen" wijzigen zonder die administrator bevoegdheden rommel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ghost_Rider

    29

  • Beagle

    18

  • K.O.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo, ik heb een probleem , groot probleem :s

Ik wou een slamvan en infernus police car invoeren in het spel , na lang zoeken had ik de map gta3 gevonden. Ik open die map met imgtool 2.0 en verwijder de oude politie wagens (eerst backup gemaakt) ,ik drukte direct op "rebuild archive" zonder de nieuwe cars in te voeren, wat niet de bedoeling was hij begon de laden , ik sluite de boel af met taakbeheer . Alles was nu afgesloten , maar nu kan ik gta3 map niet meer openen , gta san andreas is werkt ook niet meer (laad maar voor de helft). Als ik de map gta 3 probeer te openen komt er dit op:

Unable to find dir file!

[C:/program files/rockstar games/gta san andreas/models/gta3.dir]

Kan iemand me helpen?

Alvast bedank =)

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan eens proberen je SA opnieuw te instaleren. Door een nieuwe instalatie worden alle oude bestanden vervangen door de orginele, en zal je dus weer een goede gta3.img hebben.. ;)

Bedankt voor de tip , maar zo makkelijk is het niet :s

ik heb nu 4x gta gedeïnstalleerd en terug, maar de bestanden blijven hetzelfde.

Ga vrijdag terug naar winkel (gta was 2 weken oud :s ) en vragen voor een nieuw =)

hoop dat dat stelletje erin trappen X D

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan eens proberen je SA opnieuw te instaleren. Door een nieuwe instalatie worden alle oude bestanden vervangen door de orginele, en zal je dus weer een goede gta3.img hebben.. ;)

Bedankt voor de tip , maar zo makkelijk is het niet :s

ik heb nu 4x gta gedeïnstalleerd en terug, maar de bestanden blijven hetzelfde.

Ga vrijdag terug naar winkel (gta was 2 weken oud :s ) en vragen voor een nieuw =)

hoop dat dat stelletje erin trappen X D

Weet jij misschien een manier om als van gta in mijn computer eruit te gooien en gta dan terug te installeren zoals ik het nieuw gekocht heb ?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan eens proberen je SA opnieuw te instaleren. Door een nieuwe instalatie worden alle oude bestanden vervangen door de orginele, en zal je dus weer een goede gta3.img hebben.. ;)

Bedankt voor de tip , maar zo makkelijk is het niet :s

ik heb nu 4x gta gedeïnstalleerd en terug, maar de bestanden blijven hetzelfde.

Ga vrijdag terug naar winkel (gta was 2 weken oud :s ) en vragen voor een nieuw =)

hoop dat dat stelletje erin trappen X D

Weet jij misschien een manier om als van gta in mijn computer eruit te gooien en gta dan terug te installeren zoals ik het nieuw gekocht heb ?

AAAAAH, gta sa werkt al terug (kan wel opnieuw beginnen om het uit te spelen, maar ja, ik ben al tevreden. Nu nog die gt3. dir file

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb deze tutorial helemaal gevolgd en alles verloopt helemaal goed, tot dat ik bij de laatste stap ben.

Als ik de, in de ReadMe, aangegeven regels wil vervangen krijg ik een melding: Kan het bestand C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\handling.cfg niet maken.

Weet iemand misschien wat ik hiermee moet of heeft iemand het zelfde probleem?

Graag zou ik hier snel iets over willen horen, want ik heb nu een Gilera runner mod erin gezet, die doet het ook maar hij bevat de rij-eigenschappen van het pizzascootertje (heel sloom dus)

Groeten

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je Vista?

Zo ja, dan kan dat niet, want Vista houdt dat tegen dat je daar dingen opslaat.

Dus je moet hem ff ergens anders opslaan, en dan naar de goede map slepen. Dan krijg je zo'n waarschuwing van Doorgaan etc.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je Vista?

Zo ja, dan kan dat niet, want Vista houdt dat tegen dat je daar dingen opslaat.

Dus je moet hem ff ergens anders opslaan, en dan naar de goede map slepen. Dan krijg je zo'n waarschuwing van Doorgaan etc.

Hee

bedankt, maar hij doet het al

ik heb in een ouder bericht gelezen hoe het moet

maar toch bedankt vriend

Ltr

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je Vista?

Zo ja, dan kan dat niet, want Vista houdt dat tegen dat je daar dingen opslaat.

Dus je moet hem ff ergens anders opslaan, en dan naar de goede map slepen. Dan krijg je zo'n waarschuwing van Doorgaan etc.

Man, bedankt, ik kan hem naar zoveel weken zoeken eindelijk openen =)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat gaat allemaal via carcols.dat, een afkorting van Car Colors. Hierin kun je de kleuren bepalen. Let op dat lang niet alle wagens twee kleurmogelijkheden hebben. Als je de wagen ook een kleur zwart met wit wilt geven, zet je achteraan bij de regel van de auto '0,1' of andersom (1,0). Dan zal de wagen ook in die kleur rondrijden en spawnen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

:o thnx maar ik heb nog een vraag over dat vista van ~lance vance. Kan je dat nog een keer goed uitlegge want ik snap et ni helemaal :D

Je pakt het bestand dat je gaat veranderen, zoals de 'Handling.cfg' of 'Carcols.dat'. Sleep ze naar het bureaublad of ergens anders en wijzig ze. Na het wijzigen plaats je het bestandje weer terug in de map en kun je verder spelen.. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...