Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.


Flying Dutchman

Recommended Posts

  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ghost_Rider

    29

  • Beagle

    18

  • K.O.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hey,

Ik ben nieuw, maar als ik de Handling enzo wil veranderen, dan staat er dat hij het bestand niet kan maken?

Btw, ik heb windows vista.

Grtz, axl

Ik ben niet nieuw op het forum( :D ) en ik heb dat ook :duh:. Ik heb trouwens ook Windows Vista. Kan iemand ons helpen??

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net een 'Mitsubishi Eclipse' erin gezet met IMG tool. En dit werkt perfect.

Maar:

Ik ga naar de 'tranfender' en daar kan ik een paintjob kiezen. Die werken dus, maar ik heb geen keuze uit bumpers. Wat ik al raar vind is dat hij niet hoort te openen bij de transfender maar bij de 'Wheel Arch Angels'.

Ik heb alle onderdelen vervangen.

Dus ieder onderdeeltje, Delete. Toen het gemodde onderdeeltje 'op Add' gedrukt.

En na alles op 'Rebuild Archive ' gedaan.?

waarom lukt het dan toch niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ligt niet aan IMG Tool, dat ligt aan het bestand handling.cfg. Zou het kunnen dat je daar een wijziging hebt gemaakt of dat je dat hele bestand hebt moeten vervangen bij die mod?

Ik zou even de originele handling regel er weer in zetten. Weet je die niet meer, vraag er dan hier naar. (Goed vermelden welke auto je hebt vervangen he)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gedaan wat je allemaal hebt gezegt

en nu wil mijn gta het nie meer doen

en bedankt er voor

of heb ik het dan fout gedaan want er kom tot het hooft scherm ik heb hem 3 × opnieuw op gestart maar mijn game doet NIX MEER

Bewerkt: door damarus1991
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gedaan wat je allemaal hebt gezegt

en nu wil mijn gta het nie meer doen

en bedankt er voor

of heb ik het dan fout gedaan want er kom tot het hooft scherm ik heb hem 3 × opnieuw op gestart maar mijn game doet NIX MEER

ik denk dat je 2.00 versie hebt en dan lukt het niet

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik ben nieuw, maar als ik de Handling enzo wil veranderen, dan staat er dat hij het bestand niet kan maken?

Btw, ik heb windows vista.

Grtz, axl

Ik ben niet nieuw op het forum( :D ) en ik heb dat ook :duh:. Ik heb trouwens ook Windows Vista. Kan iemand ons helpen??

Toevallig niemand die het weet??? Het is bij elk bestand waar ik iets wil veranderen dat ik zo'n melding krijg.

Wie heeft een idee??

Link to comment
Delen op andere websites

Toevallig niemand die het weet??? Het is bij elk bestand waar ik iets wil veranderen dat ik zo'n melding krijg.

Wie heeft een idee??

Er schijnt een beveiliging in Vista te zitten die hiervoor zorgt. Wil je een bestand of iets dergelijks aanpassen, dan zul je daarvoor een soort van ‘toestemming’ nodig hebben. Mocht je vanaf een PC met meerdere accounts werken, log dan eens in als admin en probeer weer. Helpt dit niet, dan kun je dit proberen. Dus via de eigenschappen van de snelkoppeling het bevoegdheidsniveau wijzigen.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi experts :Y

ik heb een vraagje,

ik heb San Andreas op de PC en probeer alles om hem te modden, (sommige) kleren zoals het psv shirt en rvNistelrooy shirt lukken wel, maar auto's met geen mogenlijkheid :duh:

Als ik dit dan probeer en ik start san andreas op dan loopt ie bij het laden rond de helft vast..

auto's lukken dus niet, en de rest eigenlijk ook niet, alleen kleding.

HELP

HELP

HELP!.

vbd,

:cya:

( owja, k heb geloof ik v2.0 ik weet niet of dit uitmaakt? & zo ja hoe kan ik em veranderen naar v1.0

&nog een vraagje, hoe werkt sa multiplayer :duh:

weer een behoorlijke opdracht voor jullie :schater:

:tu:

Bewerkt: door _niickk
Link to comment
Delen op andere websites

hoi experts :Y

ik heb een vraagje,

ik heb San Andreas op de PC en probeer alles om hem te modden, (sommige) kleren zoals het psv shirt en rvNistelrooy shirt lukken wel, maar auto's met geen mogenlijkheid :duh:

Als ik dit dan probeer en ik start san andreas op dan loopt ie bij het laden rond de helft vast..

auto's lukken dus niet, en de rest eigenlijk ook niet, alleen kleding.

HELP

HELP

HELP!.

vbd,

:cya:

( owja, k heb geloof ik v2.0 ik weet niet of dit uitmaakt? & zo ja hoe kan ik em veranderen naar v1.0

&nog een vraagje, hoe werkt sa multiplayer :duh:

weer een behoorlijke opdracht voor jullie :schater:

:tu:

De fouten met de auto's ligt eraan dat je V2 hebt, dus het maakt wel uit als je wilt modden. ;)

Een downgrader vind je >>hier<<. selecteer je San Andreas map en hij downgrade voor je. :)

SA:MP moet je eerst downloaden op >>deze<< pagina. Je moet een van de bovenste links pakken, ''SAMP 0.2.2 R2 Client''. Als hij klaar is met downloaden moet je het bestand openen. Je klik eerst op ''I agree'', daarna kies je je SA map en klik je op instal. Ga naar je SA map en klik op een .exe genaamd ''samp''. selecteer nog een keer je SA map en klik op Ok. Nu is SA:MP opgestart. Voer naast ''name'' een nickname in en klik onder op het tabblad internet. hij zoekt nu servers. Kies een server en klik op connect. Veel plezier. :tu:

Als je nog vragen hebt stel je ze gerust. :)

Link to comment
Delen op andere websites

hoi experts :Y

ik heb een vraagje,

ik heb San Andreas op de PC en probeer alles om hem te modden, (sommige) kleren zoals het psv shirt en rvNistelrooy shirt lukken wel, maar auto's met geen mogenlijkheid :duh:

Als ik dit dan probeer en ik start san andreas op dan loopt ie bij het laden rond de helft vast..

auto's lukken dus niet, en de rest eigenlijk ook niet, alleen kleding.

HELP

HELP

HELP!.

vbd,

:cya:

( owja, k heb geloof ik v2.0 ik weet niet of dit uitmaakt? & zo ja hoe kan ik em veranderen naar v1.0

&nog een vraagje, hoe werkt sa multiplayer :duh:

weer een behoorlijke opdracht voor jullie :schater:

:tu:

De fouten met de auto's ligt eraan dat je V2 hebt, dus het maakt wel uit als je wilt modden. ;)

Een downgrader vind je >>hier<<. selecteer je San Andreas map en hij downgrade voor je. :)

SA:MP moet je eerst downloaden op >>deze<< pagina. Je moet een van de bovenste links pakken, ''SAMP 0.2.2 R2 Client''. Als hij klaar is met downloaden moet je het bestand openen. Je klik eerst op ''I agree'', daarna kies je je SA map en klik je op instal. Ga naar je SA map en klik op een .exe genaamd ''samp''. selecteer nog een keer je SA map en klik op Ok. Nu is SA:MP opgestart. Voer naast ''name'' een nickname in en klik onder op het tabblad internet. hij zoekt nu servers. Kies een server en klik op connect. Veel plezier. :tu:

Als je nog vragen hebt stel je ze gerust. :)

als ik em dan heb gedowngrade kan ik em daarna weer terugzette naar v2? of maakt dat qua gameplay en graphics etc. niets uit welke versie je hebt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

als ik em dan heb gedowngrade kan ik em daarna weer terugzette naar v2? of maakt dat qua gameplay en graphics etc. niets uit welke versie je hebt :tu:

Je kan SA weer gewoon terug zetten naar V2 door hem opnieuw te instaleren. En qua graphics maken de versie's niks uit. Je kan alleen modden hierdoor. het enige wat er is dat je een paar bugs eruit hebt in V2. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Jawel hoor, in het Zip-bestand zitten 4 bestanden: blistac.dff, blistac.txd, 206_teaser.jpg én LeesMij.txt. In dit tekstbestand staat alle uitleg. Omdat deze mod waarschijnlijk niet op engelstalige sites gereleased is (denk ik) is de uitleg ook nederlands. De naam van het bestand (LeesMij = ReadMe) is dus ook nederlands.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...