Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.


Flying Dutchman

Recommended Posts

  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ghost_Rider

    29

  • Beagle

    18

  • K.O.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nogmaals opnieuw dan;

Hey,

Nu heb ik alles volgens deze stappen gedaan;

bij v1.0 installatie, gewoon sami installeren, dan installer opstarten en als hij sami opent, gewoon het kruisje bij "create backup" wegdoen en op install duwe, dan v1.1 installeren, je gta3.img rebuilden met imgtool en nieuw game opstarten.

en als ik hem laad zie ik het modrn mod scherm, ik start een nieuw game en bij de laadbalk crasht hij op 1/3de van het einde..

Ik krijg deze foutmelding;

Handtekening fout/

Appname:gta_sa.exe AppVer: 0.0.0.0

Modname:gta_sa.exe ModVer: 0.0.0.0

Offset: 001345d4

Wat kan ik hier mee aanvangen?

Ik heb de versie 1.01 draaien... ik heb image tool gta4.img laten rebuilden...

Grtz, Jeroen

Link to comment
Delen op andere websites

Wat kan ik hier mee aanvangen?

Ik heb de versie 1.01 draaien... ik heb image tool gta4.img laten rebuilden... [/i]

Grtz, Jeroen[/b]

In eerste instantie is het makkelijk om te zeggen dat het aan de mods ligt, maar ik heb voor de zekerheid toch nog even wat rondgezocht. Men krijgt de foutmelding ook bij GTA: LVS, dat is tevens een TC mod. Nu is het dan wel wat vreemd, en ik denk dat er wel een link tussen gelegd kan worden: beide mods werken niet goed. Het beste wat je kunt doen, is de mod weer even verwijderen...

Maar, ik kwam ook dit topic tegen. Vrijwel dezelfde foutmelding, maar geen gebruik van mods. Ik raad je aan dat eens door te lezen en de oplossingen die daar gegeven worden eens te proberen. Eventueel kun je ook nog proberen het bestand "gta_sa.set" te verwijderen uit je "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files". Vervolgens verwijder je GTA, en installeer je hem weer opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey , als ik op met rechter muisknop op GTA San Andreas klik en dan Alleen-Lezen en dan op toepassen klik en dan op oke , en klik hem weg en dan weer aan dan staat er weer Alleen-Lezen aangevinkt kun je me aub helpen =]

alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Hey , als ik op met rechter muisknop op GTA San Andreas klik en dan Alleen-Lezen en dan op toepassen klik en dan op oke , en klik hem weg en dan weer aan dan staat er weer Alleen-Lezen aangevinkt kun je me aub helpen =]

alvast bedankt

Dat hoort zo. Als het goed is kun je nu gewoon modden. Wil het echt niet lukken en weet je 100% zeker dat het aan dit alleen-lezen gedoe ligt, dan bestaan er bepaalde tools waarme je álle alleen-lezen kenmerken kan uitschakelen van een bestand. Je kunt ze met Google denk ik wel vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als ik me bestant in img tool wil verwijderen dan zegt hij "File access denied" :S Hoe kan ik dit oplossen?

Welkom op het forum! :)

Waarschijnlijk staat het kenmerk van het bestand nog op alleen lezen, dit moet even veranderd worden. In de map van Rockstar Games klik je met je rechtermuisknop op de map van GTA San Andreas. Ga dan naar 'eigenschappen' en vink vervolgens 'alleen lezen' uit bij kenmerk. Klik op 'toepassen' om de instelling op te slaan en sluit het scherm. Probeer na deze handeling weer iets aan te passen.

Link to comment
Delen op andere websites

De kleuren en handling staan in de map Data, in C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data. Dan moet je wat dingen aanpassen in Carcols.dat en Handling.cgf. Hoe dat in z'n werk gaat, is >hier< uitgelegd. Succes! :)

Trouwens, heel leuk dat je van ons houdt :D Maar als je iets wilt toevoegen aan het bericht, kun je de 'edit' knop gebruiken. Meer dan 1 keer achter elkaar posten is niet gewenst. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Oke ! is goed

Maari k heb een mod nodig wat de plaat in neemd van een buffalo en geen bmw m6 pls

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee als ik nou naar een server ga dan doet hij het niet en dan ga ik ineens weer trug naar me server lijst gwn zo polts(Ik heb net me carcols en carmods en handing aan gepast ik denk dat dat er iets mee te maken heeft) Wat kan ik hier aan doen? :S :( :( :'( ik vin dit niet leuk reageer snel :(

Bewerkt: door dexter909
Link to comment
Delen op andere websites

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee als ik nou naar een server ga dan doet hij het niet en dan ga ik ineens weer trug naar me server lijst gwn zo polts(Ik heb net me carcols en carmods en handing aan gepast ik denk dat dat er iets mee te maken heeft) Wat kan ik hier aan doen? :S :( :( :'( ik vin dit niet leuk reageer snel :(

Ik maak daaruit op dat je online probeert te spelen? Het is overigens wel mogelijk om met mods online te spelen, echter moet je er dan wel rekening mee houden dat je geen data hebt aangepast. Jij hebt iets in de handling gedaan, dus daar zit hoogstwaarschijnlijk ook de fout. De enige manier om dit op te lossen, is door de originele line van het betreffende voertuig weer aan de handling toe te voegen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...