Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.


Flying Dutchman

Recommended Posts

Ik heb alle stappen gevolgd, ik heb er een gilera runner 50 ingezet maar ik kan hem nergens vinden, ik heb bobcat weggehaald en voor de zekerheid nabulo ook, maar kan nergens me runner vinden :puh: kan iemand me tips geven hoe ik hem kan vinden

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    36

  • Ghost_Rider

    29

  • Beagle

    18

  • K.O.

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb alle stappen gevolgd, ik heb er een gilera runner 50 ingezet maar ik kan hem nergens vinden, ik heb bobcat weggehaald en voor de zekerheid nabulo ook, maar kan nergens me runner vinden :puh: kan iemand me tips geven hoe ik hem kan vinden

Heb je die Runner over de Bobcat gemod. Als je dat hebt gedaan moet je even >>hier<< kijken waar de oranje bolletjes staan en er dan naar toe gaan, want de Bobcat spawn dan daar. Als hij er niet staat moet je even weglopen en daarna weer terugkomen. Als je de Bobcat niet gemod hebt moet je even >>hier<< kijken welk voertuig je hebt gemod en dan erop klikken. Als je de pagina hebt klik je naast vindplaats op 'Klik' en dan krijg je de vindplaatsen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal

ik heb alles geprobeerd maar het lukt me niet om de carcols op te slaan.

ik krijg telkens de zelfde melding: Kan het bestand C:\program files\Rock star games\ gta san andreas\data\carcols.dat niet maken.

Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd.

Kan iemand me helpen???

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me helpen???

Welkom op het forum!

De fout wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het kernmerk van het bestand dat op ‘alleen lezen’ staat. Je kunt er voor kiezen om dit kenmerk van het bestand te verwijderen, alleen is het slimmer om dit op de gehele map van GTA toe te passen, zodat de optie ook direct voor de andere bestanden (die je wellicht nog eens gaat gebruiken) is uitgeschakeld.

Ga naar de Rockstar Games map in Program Files en klik met je rechtermuisknop op de map van GTA San Andreas. Kies dan voor ‘Eigenschappen’ en vink vervolgens ‘Alleen lezen’ uit. Sla je wijziging op via ‘Toepassen’ en sluit het scherm. Probeer vervolgens nog eens weer.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand me helpen???

Welkom op het forum!

De fout wordt waarschijnlijk veroorzaakt door het kernmerk van het bestand dat op ‘alleen lezen’ staat. Je kunt er voor kiezen om dit kenmerk van het bestand te verwijderen, alleen is het slimmer om dit op de gehele map van GTA toe te passen, zodat de optie ook direct voor de andere bestanden (die je wellicht nog eens gaat gebruiken) is uitgeschakeld.

Ga naar de Rockstar Games map in Program Files en klik met je rechtermuisknop op de map van GTA San Andreas. Kies dan voor ‘Eigenschappen’ en vink vervolgens ‘Alleen lezen’ uit. Sla je wijziging op via ‘Toepassen’ en sluit het scherm. Probeer vervolgens nog eens weer.

en hoe kan je rar. bestand in het spel verwerken

Link to comment
Delen op andere websites

en hoe kan je rar. bestand in het spel verwerken

Dat kan niet, want een .RAR bestand is een gecompresseerd bestand (een bestand dat is ingepakt). Dat betekent dus dat het .RAR bestand eerst uitgepakt moet worden, voordat je de inhoud kunt gebruiken. Overigens kun je .RAR bestanden uitpakken met WinRar.

Link to comment
Delen op andere websites

Heey iedereen :tu:

ik zit wee rmet de zelfde probeel als met de tutorail van typhoon :N

hij blijft weer op de helfr haken :duh:

weet iemand hoe ik dit kan voorkomen?

Dat komt omdat je denk ik V2 hebt. ;)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks.

V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan.

V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan.

Als je V2 hebt kun je , zoals ik net zei, niet modden. Dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey bedankt man! Goede uitleg, alles gaat goed bij mij tot stap 8, ik vind alles, ik kan alles invullen en kopeiren enzo, alles gaat goed totdat ik de wijzigingen moet opslaan, dan komt er dit: Medling van Kladblok: Kan het bestand C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\vehicles.ide niet maken. Controleer of het juiste pad en de juiste bestandsnaam zijn ingevoerd. (Ditzelfde geldt ook voor handling.cfg en carmods.dat . Dus ik druk op OK en dan moet je een locatie kiezen waar je het wilt opslaan. Dus ik vink onderaan bij dat venster aan dat ie niet alleen de .TXT bestanden moet weergeven, maar ALLE bestanden. Gedaan, en ik klik bij het opslaan van vehicles.ide aan. En druk op Opslaan. Vervolgens komt de melding: vehicles.dat bestaat al. Wilt u het vervangen? Dus ik klik op JA. En vervolgens komt weer het zelfde scherm met: Kan het bestand C:\Program Files\Rockstar Games\ GTA San Andreas\data\vehicles.dat niet maken. Dus ik klik weer op OK, weer zeggen: ALLE bestanden weergeven. En het herhaalt zich weer! Kan het zo zijn dat dit probleem te maken heeft met dat ik Windows Vista (legaal!) heb? Of omdat ik Sanandreas 2.0 heb? Ik heb de 1.0 patch gedownload en in de map gezet maar het kan altijd zo zijn dat die niet meer werkt, toch? Ohja, voor het geval jullie het moeten weten, ik probeer een Rancher om te zetten in een Hummer H2 SUV, gemaakt door: JVT, link: http://www.jvtdesign.net/ideal_sa/49_h2_hummer_suv.php Dus, kan iemand mij helpen dit probleem op te lossen??? Bekijk ook even de bijlage, ik heb carcols even als voorbeeld gebruikt, het gebeurt bij ze allemaal hetzelfde! Alvast bedankt, vriendelijke groeten van: G.T.A.Vince (mijn nick is vinnieboy omdat G.T.A.Vince al in gebruik is.)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op ons forum. :cya:

Probeer eens ''Alleen lezen'' uit te vinken. ga naar C:\Program Files\Rockstar Games en klik met je rechtermuisknop op ''GTA San Andreas''. Ga naar eigenschappen en vink ''Alleen lezen'' uit.

:)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op ons forum. :cya:

Probeer eens ''Alleen lezen'' uit te vinken. ga naar C:\Program Files\Rockstar Games en klik met je rechtermuisknop op ''GTA San Andreas''. Ga naar eigenschappen en vink ''Alleen lezen'' uit.

:)

Bij het 'opslaan' scherm of in de verkenner?

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op ons forum. :cya:

Probeer eens ''Alleen lezen'' uit te vinken. ga naar C:\Program Files\Rockstar Games en klik met je rechtermuisknop op ''GTA San Andreas''. Ga naar eigenschappen en vink ''Alleen lezen'' uit.

:)

Bij het 'opslaan' scherm of in de verkenner?

Gewoon Windows verkenner. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welkom op ons forum. :cya:

Probeer eens ''Alleen lezen'' uit te vinken. ga naar C:\Program Files\Rockstar Games en klik met je rechtermuisknop op ''GTA San Andreas''. Ga naar eigenschappen en vink ''Alleen lezen'' uit.

:)

Bij het 'opslaan' scherm of in de verkenner?

Gewoon Windows verkenner. ;)

Nope, werkt niet / helpt niet :N waarschijnlijk ligt het dus aan Vista...

Vaarwel coole mods..... :N

is er niet nog iets waar het aan kan liggen???

>>> Door DaBeast: Berichten samengevoegd..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...