demi515 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 dus je wilt een auto verwijderen? Add: is een bestand toevoegen Extrackt: is dat je een DFF of TXD in een map wilt plaatsen om bv te bewerken Replace: is de DFF of TXD met een andere DFF of TXD vervangen Delete: is de DFF of TXD verwijderen Rename: is de naam van een DFF of TXD een andere naam geven --------- als je een auto vervangen gebruik je best Replace Maar bij mij komt er dan acces denied te staan!! En vervolgens gaat ie heel lang laden. Wat moet ik deon?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hahah34 Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2011 Waar vind ik me auto :O ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 3 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2011 bij het bestand waar je het vervangen hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlexGTA4 Geplaatst: 15 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2011 Ik heb juist hetzelfde gedaan wat hier uitgelegd staat, maar toch loopt het spel altyd vast bij het laden van een opgeslagen spel; het ladingsbalkje blijft nl. telkens als het in de helft zit steken .. Weet iemand wat het probleem is? Ligt het aan de pc (windows xp home edition)? Of is het omdat ik mijn mappen verkeerd heb opgeslaan op een foute plaats ? Ik zou echt graag het probleem willen weten ... Ik wil echt graag auto's kunnen installeren op mijn spel. Alvast heeeel erg bedankt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DarkViper_Brian Geplaatst: 12 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 augustus 2013 heey ik heb een shirt gedownload hoe installeer ik die dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VFreak Geplaatst: 30 augustus 2013 Rapport Share Geplaatst: 30 augustus 2013 Als het goed is player.img , Zelfde stappen nemen als met gta3.img Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.