Jump to content

[SA|OV] Handleiding voor IMG-Tool 2.0.

Recommended Posts

Geplaatst:
http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=99 dit is de link voor die van vice city die van san andreas kan ik niet vinden

de onderste van die 2 neem ik aan? Oké ik heb de col gevonden, en het enige dat ik je kan zeggen is dat je inderdaad de col editor nodig hebt waar -Matthijs- het over had. Ik kan echter niet vinden waar je die coastg.col in hemelsnaam in het spel kan zetten.

• Reacties 425
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Matthijs-

36

• Ghost_Rider

29

• Beagle

18

• K.O.

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
http://gta.gamigo.de/download.php?do=cat&id=99 dit is de link voor die van vice city die van san andreas kan ik niet vinden

de onderste van die 2 neem ik aan? Oké ik heb de col gevonden, en het enige dat ik je kan zeggen is dat je inderdaad de col editor nodig hebt waar -Matthijs- het over had. Ik kan echter niet vinden waar je die coastg.col in hemelsnaam in het spel kan zetten.

ok bedankt voor je hulp maar die matthijs reageert niet
  • 3 weken later...
Geplaatst:

ey

ik heb een probleem als ik een auto wil verwijderen met img tool 1.3 of 2.0 dan staat er THIS FIL MIGHT BE IN USE en dan kan ik de auto niet verwijderen en als replace doe staat er THIS FILE IS TO BIG

dus ik kan niet wissen en niet verplaatsen. Wat moet ik nu doen????

cyclus

Geplaatst:
ey

ik heb een probleem als ik een auto wil verwijderen met img tool 1.3 of 2.0 dan staat er THIS FIL MIGHT BE IN USE en dan kan ik de auto niet verwijderen en als replace doe staat er THIS FILE IS TO BIG

dus ik kan niet wissen en niet verplaatsen. Wat moet ik nu doen????

cyclus

Dit probleem is simpelweg op te lossen door het volgende te doen: Ga naar je Rockstar Games map, dat is meestal: '(C:) > Program Files > Rockstar Games.' Als je daar bent, dan klik je met je rechtermuisknop op het mapje van GTA: San Andreas. Vink dan de optie 'alleen lezen' uit, dit meestal door een dubbelklik. Kies 'toepassen' en sluit het scherm.

Dat is het enigeste wat je hoeft te doen. Waarschijnlijk zal je nu wel gewoon met de IMG Tool kunnen werken. Overigens is 2.0 de nieuwste versie. Ik raad je dus ook aan daar mee te werken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

hallo, ik wil graag een stunt eiland instaleeren (heb ik al gedownload en staat in een map ik weet welke :engel: ) maar hoe moet ik het nu instaleeren??

bij voorbaat dank :klap:

YeRoEn :bonk:

Geplaatst:
hallo, ik wil graag een stunt eiland instaleeren (heb ik al gedownload en staat in een map ik weet welke :engel: ) maar hoe moet ik het nu instaleeren??

Ik wil je graag helpen, maar met deze info kunnen wij niets. Wij weten niet om welk stunteiland het gaat, dus we kunnen moeilijk voor elke stunteiland een installatie geven. Als je even verteld om welke mod het gaat, dan kan ik je uitleggen hoe je hem installeert.

Geplaatst:

Ik wil je graag helpen, maar met deze info kunnen wij niets. Wij weten niet om welk stunteiland het gaat, dus we kunnen moeilijk voor elke stunteiland een installatie geven. Als je even verteld om welke mod het gaat, dan kan ik je uitleggen hoe je hem installeert.

ik de naam van het stunt eiland is Need For Dare V1 ik heb hem gedownload op gtagarage ik wil hem graag instaleeren met de img tool 2.0 maar ik weet niet hoe dat moet, ik heb al bij de handleiding gekeken maar dat ging over een auto. naja, heb je nog meer hulp of uitleg nodig? of is dit genoeg :puh: naja ik hoop dat het genoeg is.

alvast bedankt voor de hulp =D

Geplaatst:
ik de naam van het stunt eiland is Need For Dare V1 ik heb hem gedownload op gtagarage ik wil hem graag instaleeren met de img tool 2.0 maar ik weet niet hoe dat moet, ik heb al bij de handleiding gekeken maar dat ging over een auto. naja, heb je nog meer hulp of uitleg nodig? of is dit genoeg :puh: naja ik hoop dat het genoeg is.

Ik heb hem even gedownload, maar je hoeft helemaal niets te installeren met de IMG Tool. Toen ik de mod opende bleek er gewoon een automatische installer bij te zitten. Dat wil dus zeggen dat alles zich automatisch installeert, enige wat jij dan nog moet doen is de instructies volgen. Overigens gaat het om dezelfde versie die jij hebt gedownload.

Geplaatst:

Ik heb hem even gedownload, maar je hoeft helemaal niets te installeren met de IMG Tool. Toen ik de mod opende bleek er gewoon een automatische installer bij te zitten. Dat wil dus zeggen dat alles zich automatisch installeert, enige wat jij dan nog moet doen is de instructies volgen. Overigens gaat het om dezelfde versie die jij hebt gedownload.

ooh stom van mij srry voor het storen toch bedankt =D

Geplaatst:

ik heb een groot probleem please help me ermee

ik heb alles opgevolg van de handleiding van de img tool 2.0

ik heb hem geinstalleerd uitgepakt alles en toen heb ik een skin gedownload of nouja meerdere :puh:

en toen heb ik geprobeerd de txd te vervangen

voorbeeld: fam1.txd heb ik gezocht en gevonden en toen gedelet toen heb ik fam1.txd uit die map gehaald er stond echter ook geen dff file bij in die skin map en in de img tool met find stond hij er wel onder ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar daarna starte ik dus gta sa op en toen ging hij loade en bleef hangen op de helft ik ben er al heel lang mee bezig en begin nu een beetje pissig te worden :puh:

ook heb ik gelezen dat je dan die patch kan downloaden maar die heb ik gedownload en hij blyft nog steeds hangen ik heb die patch alleen in mijn documenten gezet moet ik die dan nog erges plaatsen bijvoorbeeld in de imgtool

help me alsjeblieft :eten:

bij voorbaat dank

Geplaatst:
ik heb een groot probleem please help me ermee

ik heb alles opgevolg van de handleiding van de img tool 2.0

ik heb hem geinstalleerd uitgepakt alles en toen heb ik een skin gedownload of nouja meerdere :puh:

en toen heb ik geprobeerd de txd te vervangen

voorbeeld: fam1.txd heb ik gezocht en gevonden en toen gedelet toen heb ik fam1.txd uit die map gehaald er stond echter ook geen dff file bij in die skin map en in de img tool met find stond hij er wel onder ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft maar daarna starte ik dus gta sa op en toen ging hij loade en bleef hangen op de helft ik ben er al heel lang mee bezig en begin nu een beetje pissig te worden :puh:

ook heb ik gelezen dat je dan die patch kan downloaden maar die heb ik gedownload en hij blyft nog steeds hangen ik heb die patch alleen in mijn documenten gezet moet ik die dan nog erges plaatsen bijvoorbeeld in de imgtool

help me alsjeblieft :eten:

bij voorbaat dank

Die patch moet je niet ergens neerzetten, nee, die moet je installeren. Als de patch opent, dan kom je een bestand tegen waarop je kan dubbelklikken. Dan volgt de setup van de patch, die dus gaat installeren. Als dat klaar, dan kun je kijken of de mod het doet.

Het kan overigens ook zijn dat de mod niet goed geïnstalleerd is. Of de mod zelf is niet goed. Probeer eerst de patch. Als die het niet doet, dan is er waarschijnlijk wat met de mod aan de hand, of je hebt zoals ik al zei niet goed geïnstalleerd.

Geplaatst:

jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejaaaaaaah hij doet t eindelijk dank je mathijs dank je :puh: ik heb the game als gozertje en ik rij in die cadillac yo :klap:

Geplaatst:

ik heb nog een probleem :-(

ik kan wel txd en dff veranderen en die doen het gewoon maar ik weet niet hoe je skins erin moet zetten

als je bijvoorbeeld op internet een skin zoekt bijvoorbeeld een gozertje bijv 50 cent

en er staat in die map head.dff en ik zoek hem dan vind hij hem niet en als ik dan head.dff erin zet staat er dat er een fout opgetreden is weet iemand hoe ik skins erin kan zetten die het doen

Geplaatst:
ik heb nog een probleem :-(

ik kan wel txd en dff veranderen en die doen het gewoon maar ik weet niet hoe je skins erin moet zetten

als je bijvoorbeeld op internet een skin zoekt bijvoorbeeld een gozertje bijv 50 cent

en er staat in die map head.dff en ik zoek hem dan vind hij hem niet en als ik dan head.dff erin zet staat er dat er een fout opgetreden is weet iemand hoe ik skins erin kan zetten die het doen

Volgens mij zitten die niet in de 'GTA3.img', maar in de 'Player.img' of iets dergelijks. Ik heb San andreas op dit moment niet, du ik hoop dat het de juiste benaming is. Je moet gewoon even de IMG Tool openen, en dan de map 'Models' ('../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Models.') opzoeken met de IMG Tool. Je ziet dan geloof ik 4 bestanden die je met de IMG Tool kan openen. Volgens mij moet je in de 'Player.img' zijn, maar je kan ze alle drie wel even bijlangs lopen, de 'GTA3.img' die er ook bij staat heb je al gehad, want daar staat hij niet in.

Geplaatst:

dankje mathijs kheb nu the game enzoo en ik ben al bij las venturas sinds vanochtend :)

dit forum is egt de beste die er is :tu:

kben trouwens geslaagd voor me schoolexamen :*D

>>> Door Wazuup: Congratz kerel :bier:<<<

laterrrr en dank je wel !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...