Jump to content

GTA Vice City Stories toch naar de PS2


Jowx

Recommended Posts

Gerucht | 21 januari 2007 - Ondanks meerdere ontkenningen heeft er alle schijn van dat Grand Theft Auto: Vice City Stories toch voor de PlayStation 2 zal gaan verschijnen. Een PlayStation 2 versie van de titel is namelijk opgedoken op een lijstje voor Amerikaanse leeftijdskeuringen bij het bureau ESRB.

Uitgever Take-Two Interactive heeft nog niet op het gerucht gereageerd maar het lijkt ons niet onwaarschijnlijk. Het PlayStation 2 spel GTA 3 werd immers ook al overgezet naar de PlayStation Portable, om vervolgens weer terug gepoort te worden naar de PlayStation 2 onder de naam Liberty City Stories.

Bron: InsideGamer

-------------------------

Ik ben blij dat ik niet speciaal een PSP heb gekocht voor deze titel, het zou een leuke toevoeging zijn op mijn verzameling PS2 games. Maar het is nog maar een gerucht, hoewel ESRB er haast nooit naast zit. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    4

  • Lance Vance Dance

    2

  • VforV

    2

  • Dutchpet

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het PlayStation 2 spel GTA 3 werd immers ook al overgezet naar de PlayStation Portable, om vervolgens weer terug gepoort te worden naar de PlayStation 2 onder de naam Liberty City Stories.
Ik hoop dat hij niet op PS2 komt. Dan hoor je weer hetzelfde gezeik dat GTA San Andreas toch o-zo-mooier is en o-zo-beter is. En bedoel je niet dat de game Vice City Stories zal gaan heten?
Link to comment
Delen op andere websites

Het PlayStation 2 spel GTA 3 werd immers ook al overgezet naar de PlayStation Portable, om vervolgens weer terug gepoort te worden naar de PlayStation 2 onder de naam Liberty City Stories.
Ik hoop dat hij niet op PSP komt. Dan hoor je weer hetzelfde gezeik dat GTA San Andreas toch o-zo-mooier is en o-zo- beter. En bedoel je niet dat de game Vice City Stories zal gaan heten?

GTA III is toch echt Liberty City Stories hoor, Vice City is Vice City Stories geworden. En wat maakt het nou uit dat mensen zeuren, dat doen ze toch wel. Als hij niet op de PS2 uitkomt zeuren ze over de PSP versie, en ze zeuren erover dat hij op de PS2 moet uitkomen. Als hij wel uitkomt op de PS2 gaan ze over de PS2 versie zeuren, en dan natuurlijk nog meer gezeur dat de game exclusief voor de PSP had moeten blijven. Je wordt er zelf niet minder van als hij ook op de PS2 verschijnt, ik gun het de PS2 bezitters die geen zin hebben om een dure handheld aan te schaffen voor een GTA titel ook VCS. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

GTA III is toch echt Liberty City Stories hoor, Vice City is Vice City Stories geworden.

Waarover heb je het? Ik snap je niet. Ik heb het toch niet over GTA III? :?

In die zin werd wel over GTA III gesproken, lees maar:

Het PlayStation 2 spel GTA 3 werd immers ook al overgezet naar de PlayStation Portable, om vervolgens weer terug gepoort te worden naar de PlayStation 2 onder de naam Liberty City Stories.

Daar geven ze LCS aan als voorbeeld dat er al eerder een GTA titel naar van de PSP naar de PS2 is geport.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk wel dat het waar is. Het gaat toch alleen maar om geld verdienen en ik denk niet dat Rockstar zo stom is om dan geen PS2 versie te maken. LCS werd ook eerst ontkend voor de PS2, maar die is er ook gewoon gekomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Opzich geen slechte zet van 'Rockstar Games', maar het houd zich toch weer niet aan haar belofte. Exclusief wat betreft Rockstar kan nu dus direct van de kaart geschrapt worden. Niet dat het mij veel uit maakt, want ik gun het de andere leden met een PS2 van harte en dan word het gelukkig ook wat drukker hier. Dus het lijkt mij zelf niet zo'n raar plan, in tegendeel zoals ik al zei.

Beetje zonde voor de mensen die al een PS2 hadden en die speciaal voor GTA VCS een PSP gekocht hebben, maar daar is vrees ik vrij weinig aan te doen. Ik heb zelf ook even op ESRB.org gekeken en daar was het volgend te zien.

post-5021-1169400693.png

We zullen zien, wanneer er concreet nieuws naar buiten komt kun je dat natuurlijk lezen in 'The Latest news from VCS'. Maar tot die tijd is het afwachten en tevens kun je hem dan denk ik verwachten rond Mei/Juni, nou leuk; paar weken/maanden later komt IV. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

..Wel fijn nieuws voor de mensen die graag deze game willen spelen maar geen PSP hebben..

Ik behoor tot die mensen :) Ik zit al een tijdje te piekeren om een PSP te kopen alleen dat ding zelf is al 200

euries.. dan nog het spel? 40? en DAN nog een keer een memory stick kopen... dan zit ik denk al gauw op de 300 euro... en dat vind ik dan opzich teveel... dus van mij mag ie op de PS2 komen hoor :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit niet zo een heel goed plan. Ten eerste omdat het de hele tijd ontkent werd, en er zijn veel mensen die speciaal voor VCS een PSP hebben gekocht, en dan heb je dus gewoon je geld weggegooid. Rockstar is geheimzinnig, dat weten we, maar ze konden beter gewoon zwijgen bij de vraag of VCS voor de PSP kwam, dan hadden veel mensen geld bespaard. Voor de mensen die VCS nog niet hebben is dit wel een leuke opsteker, want die besparen er flink wat geld mee.

Dit is geen ramp, maar de grootste reden dat het geen succes gaat worden is dat de PS2'ers veel meer verwachten. Net zoals LCS, het was natuurlijk geen slecht spel voor de PS2, maar waar een gemiddelde GTA een 9 krijgt, kreeg LCS in de meeste bladen slechts een 6. VCS is natuurlijk beter, maar een echt groot succes gaat het denk ik niet worden. De zet van de PS2 naar de PSP was een goede (VC->VCS), maar ik vrees dat de omgekeerde weg een minder groot succes wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dit persoonslijk zeer zwak van Rockstar, ze kunnen zich gewoon niet aan hun beloftes houden. Ik geloof zelf dat dit nieuws 100% waar is! Vorig jaar is rond deze tijd ook bekend geraakt dat LCS voor de PS2 ging komen.

Ik vindt het natuurlijk wel fijn voor de mensen die geen PSP hebben, maar ik vrees er ook voor dat het spel nu weer vele negatieve commentaren gaat krijgen, omdat de PS2 veel beter kan. Ik vindt het ook zwak dat VCS waarschijnlijk een regelrechte port gaat zijn, dus dezelfde versie dan die op de PSP maar dan met opgepoetste graphics, en daar zie je weer eens aan dat Rockstar soms lui is.

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk wou ik aan het eind van dit jaar een PSP kopen met VCS. Nu heb ik deze wens in de prullenbak gegooid, want als hij zeker op PS2 komt ben ik veel goedkoper uit natuurlijk. Ik heb extra nog geen PSP gekocht en dat is dus een goede stap geweest. Toch vind ik heb wel een beetje raar van Rockstar als ze exclusief op PSP zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...