Jump to content

GTA Vice City Stories toch naar de PS2


Jowx

Recommended Posts

Mensen ik ga helemaal uit mijn dak hiero, ik hoef geen PSP te kopen misschien :bier:

Lekker gewoon op de PS2, ik vind dat ook redelijk, want waarom wel LCS en geen VCS op de PS2. Dat zal echt wel raar zijn vind ik gewoon

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    4

  • Lance Vance Dance

    2

  • VforV

    2

  • Dutchpet

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeker goed nieuws, ik vind het wel jammer voor de PSP'rs omdat R* zij dat de vcs exclusief voor de psp zou zijn. Het zal vast wel een verkoop truck zijn om mensen de PSP te laten kopen.

Bewerkt: door Dutchpet
Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar liegt wel meer, eerst zeiden ze dat ook van LCS en er staat ook vaak een hoop in de GTA boekjes wat niet klopt... dus niet alles geloven van Rockstar, hij komt vastwel op de ps2 uit, levert hun weer een hoop geld op...

Link to comment
Delen op andere websites

Over dat gelieg van Rockstar kan je ook eventjes verder kijken dan je neus lang is, want zo raar is het eigenlijk niet. Sony betaald Rockstar behoorlijk wat geld om hem (tijdelijk) exclusief naar de PSP te brengen, als Rockstar dan gelijk zegt dat hij later ook op de PS2 uit komt werkt dit niet voor Sony. Mensen kopen dan alsnog geen PSP en wachten op de PS2 versie, dit is voor Rockstar geen ramp, maar Sony betaald juist het geld om de PSP verkopen te stimuleren. Daar naast is exclusief niet altijd voor goed exclusief, ook tijdelijke exclusiviteit wordt tegenwoordig maar al te graag als 'exclusief' neer gezet. Waarschijnlijk heeft Rockstar met Sony een bepaalde termijn afgesproken waarin er geen sprake mocht zijn over een PS2 versie, als die tijd verstreken is komt Rockstar vanzelf met informatie. Dus als je iemand boos wil aankijken dan kan je het beste naar Sony kijken, Rockstar geeft er echt niet om hoeveel PSP consoles er worden verkocht.. Rockstar heeft gezegd dat het exclusief was, maar niet voor hoelang. Het is dus niet liegen, maar verzwijgen.. ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het altijd al gedacht. Rockstar gaat die inkomsten niet laten liggen.

Het was volgens mij niet de bedoeling dat dit nu al zou uitlekken, want de pagina op ESRB is ondertussen al aangepast. De ps2 versie staat er niet meer bij. Als je Vice city stories voor de ps2 zoekt krijg je ook geen resultaat.

Pagina op ESRB.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit bericht is vandaag op meerdere gamesite's opgedoken.

Als het zou gebeuren zou ik dat aan de ene kant balen vinden omdat ik speciaal voor GTA VCS een PSP heb gekocht, maar aan de andere kant kan Wikigta er sterk door verbeterd worden omdat meer mensen GTA VCS dan hebben en ik gun het de minder rijke mensen die geen PSP kunnen/willen kopen ook hoor ^_^

Boris H.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit bericht is vandaag op meerdere gamesite's opgedoken.

Als het zou gebeuren zou ik dat aan de ene kant balen vinden omdat ik speciaal voor GTA VCS een PSP heb gekocht, maar aan de andere kant kan Wikigta er sterk door verbeterd worden omdat meer mensen GTA VCS dan hebben en ik gun het de minder rijke mensen die geen PSP kunnen/willen kopen ook hoor ^_^

Boris H.

wat heeft dat nou met minder rijk te maken :ch: , ik heb ook geen psp maar niet omdat ik het niet kan betalen

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het , langs de ene kant wel goed , maar als je het anders bekijkt is het jammer voor alle mensen die speciaal een PSP hebben aangeschaft voor GTA : VCS. Daarom is het geld voor de PSP geen verloren geld aangezien er nog andere toptitels beschikbaar zijn voor de handheld van Sony ;).

Maargoed , het zou leuk zijn voor dit sub-forum ; het word hier dan hopenlijk iets levendiger :) !

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is shit zeg. ik heb 10 januari dit jaar mijn PSP binnengekregen en ik heb de twee top-GTA's na een week allebei uitgespeeld en dan hoor ik dit! Gelukkig gebruik ik hem ook als MP3-speler, maar voor degenen die een Playstation 2 hebben en speciaal voor GTA de PSP hebben gekocht, is dat eigenlijk wel irritant. Ik heb ook een PS2, maar omdat ik de twee games al heb ga ik ze niet nog een keer kopen, een beetje dubbelop zo. Rockstar kan niet echt aan zijn woord houden, als dit waar zal zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Tja... het is weliswaar zeer vervelend voor mensen die speciaal voor GTA Vice City Stories (en eventueel ook voor GTA Liberty City Stories) een PlayStation Portable hebben aangeschaft, maar Sony heeft er in ieder geval wel weer winst mee gemaakt (op gebied van de PlayStation Portable). Het is alleen maar een slimme zet van Sony, eerst veel PSP's laten verkopen en daarna kan Rockstar Games nog een extra zakcentje verdienen door GTA Vice City Stories op de PlayStation 2 uit te brengen. Er zijn dan wel mensen de dupe van, maar dat is nou eenmaal zakendoen; je moet in dat wereldje doortrapte trucjes uitvoeren om je staande te houden (en vooral voor Sony die twee grote concurrenten heeft: Nintendo en Microsoft). Niks gaat eerlijk in de zakenwereld. ^_^

Verder vind ik het alleen maar leuk voor de PlayStation 2-gebruikers. Ik heb GTA Vice City Stories weliswaar op de PSP, maar spijt heb ik er absoluut niet van hoor (ik heb de PSP dan ook al ruim een jaartje nu). Mocht GTA Vice City Stories daadwerkelijk op de PlayStation 2 verschijnen (wat me zeer waarschijnlijk lijkt, waarom zou ESRB anders zomaar even zo'n spel gaan raten), dan ga ik 'm daarvoor ook halen. Puur om GTA Vice City Stories vanaf de beamer te bewonderen. :*D

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb geen psp ,maar zou hem eerst wel kopen maar nu hoor ik dat gta vcs ook naar de ps2 komt en ik heb een ps2!,met andere woorden die gta vcs is van mij.

wat ik wel eigelijk zielig vind is dat R* eerst zegt dat hij exclusief voor de psp komt,en onder tussen de fans van gta een PSP kopen om het te spelen en later horen dat die ook vaar de PS2 kom,dan denk ik echt van dat doe je niet je bedondert dan wel je fans vind ik ook al is het zakelijk ik vind dat dat niet kan hoor :sst:

maar ja als R* gta vcs niet op de PS2 zou doen (maar waarscheinlijk wel doet) dan zou andere mensen die geen PSP willen wel wat GTA's mislopen wat dan wel zonde is....

groeties 60 :*D

PS: wat hierboven staat in het bericht is mijn mening over de situatie, maar ik denkt toch dat er mensen met mij eens zij :Y

>>> Door SummerBase: In een normaal bericht is het niet nodig om de tekst cursief te tonen. Ook is de kleur die je gebruikt in verband met de stijl op deze website niet erg slim uitgekozen. Daarom heb ik; om het duidelijk te houden dit even aangepast. :)<<<

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk om eerlijk te zijn vindt ik het een overbodige port als het gebeurt :

waarom zou je nu denken als je dit leest ? Omdat LCS ook zo geflopt is in het porten van PSP -> PS2

de graphics gaat niet zo mooi worden want VCS is voor de PSP gemaakt en eigenlijk was het ook de bedoeling dat LCS een exclusive PSP titel zou worden :Y dus een klein schermpje maar als die voor de PS2 uitkomt, gaat het zo groot en vaag worden netals je bijv. een foto inzoomt en de MP gaat er ook uit dus dan wordt het een Vice City met wat meer mogelijkheden en lelijke graphics en tot slot: de Stories horen alleen voor de PSP te zijn ;)

dit is mijn mening over de VCS op PS2

Bewerkt: door gangstabadboys
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...