Jump to content

GTA Vice City Stories toch naar de PS2

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Minder goed nieuws voor de PS2 - fan die wacht op nieuws over de PS2 - versie van GTA : VCS want op ESRB.org is er geen sprake meer van een PS2 - versie van GTA : VCS.

>>> Door SummerBase: Dit heeft maarte41 in 'dit' bericht ook al verteld. Waarschijnlijk is het weg gehaald, omdat het daar nog niet mocht staan. Ook kunnen de mensen van ESRB.org een fout gemaakt hebben. :)<<<

Edit : Sorry SummerBase , het was gisteren al laat ... :{

Bewerkt: door Nicsan
  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Jowx

4

• Lance Vance Dance

2

• VforV

2

• Dutchpet

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

in het vorige bericht van mij had ik een heel preek over hoe ik er over denk, maar ik heb er over na gedacht, aan de ene kant is het leuk dat er meer mensen het spel spelen dus word het drukker op de gta forums, aan de andere kant is het minder voor de gene die een psp kochten voor de gta's, maar ik vind toch dat hij voor de ''ps2 titel'' komt, zodat het gezeliger word op de forems leker kletsen enzo :bonk:

ik vind dat gta vcs welkom is op de ps2! dan kan ik hem ook spelen en de anderen ook,maar het is natuurlijk wel gezeur over dat sa beter is dan lcs of vcs die naar de ps2 gaan maar dat is ook waar maar ook veel bulls**t tussen die berichten....

mvg 60

^^mijn mening^^ :bonk:

Bewerkt: door 60

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...