Nemean^inf Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Ik zie in je profiel dat je nog maar 11 bent, ik denk niet dat mensen jouw websites/hosting serieus gaan nemen. Je website kraakt aan alle kanten, je teksten zijn te kort, begin eerst eens met een goed plan wat Joriz zei, anders kan je het wel vergeten. Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 @ peter99, nu zijn al je pagina's wel bereikbaar, maar daarnet niet. Ik zie in je profiel dat je nog maar 11 bent, ik denk niet dat mensen jouw websites/hosting serieus gaan nemen. Je website kraakt aan alle kanten, je teksten zijn te kort, begin eerst eens met een goed plan wat Joriz zei, anders kan je het wel vergeten. Het profiel hoeft niet te kloppen, want als je daarnaar zou moeten kijken, zou je zien dat Lantyz nog geen 3 jaar is Reageren
peter99 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 gaat dit niet ietsjes te ver ? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 gaat dit niet ietsjes te ver ? Wat gaat ietsjes te ver als ik vragen mag? Je moet er trouwens wel aan denken dat je eerst veel geld moet investen (duizenden euro's) voordat je winst gaat/kan maken. Reageren
peter99 Geplaatst: 28 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 over die leeftijd enzo en hoezo ''investering'' ?? software enzo ? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 over die leeftijd enzo en hoezo ''investering'' ?? software enzo ? Server (evt huur) Datacenter SIDN moet je betalen voor domeinen KvK, als je daar voor moet betalen Reageren
Argon Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) En als je niets van servers weet zoals ik uit dit topic uitmaak moet je ook nog is server-onderhoud betalen als je server-onderhoud wil, wat wel aan te raden is en dat kost ook weer geld. Het is niet dat je zo maar even een hosting bedrijf begint hoor En als je minderjarig bent zou ik eerst even je ouders vragen of je wel mag (Want 11 jaar is beetje jong om een bedrijf te starten) Bewerkt: 28 januari 2007 door Argon Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Het gaat inderdaad ver, met zo'n leeftijd ga je het echt niet verschoppen, als je 11 bent denk dan niet dat je een bedrijf kan starten. En investeren moet je ook: Je pand Domein Geen gratis hosting, dus een goeie server voor je website Je website niet laten draaien op iemand anders host staat raar Software Email servers Serverkasten Personeel Loon Schulden Inkomsten (Belasting dus) Goeie service Klantvriendelijkheid Goed gecodeerde website Zo kan er dus nog meer komen... [Edit:] Nog 1 ding, je levert website/layouts hoe lever je ze? Kan je scripten? En kan je ook goed slicen? Want ik denk niet dat mensen Photoshop HTML willen kopen, en ook geen gratis scripts van internet. [Edit: 2] * hier onder, die geboorte datum moet je toch wel begrijpen (van Lantyz), dat zijn eekhoorn jaren. Bewerkt: 28 januari 2007 door -supremecars- Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) over die leeftijd enzo en hoezo ''investering'' ?? software enzo ? Ik wil alleen duidelijk maken dat mensen gewoon wat kunnen invullen in hun profiel, terwijl dat helemaal niet waar is. Zo heeft Lantyz (één van onze admins) als geboortedag een datum in 2004 (we laten ons toch niet leiden door een nog geen driejarige admin, of toch wel?). Wat in je profiel staat, hoeft nog niet meteen waarheid te zijn. Als je 11 bent, denk ik nog dat je te jong bent om een bedrijf te beginnen, maar alleen jij weet of jouw geboortedatum die je hier hebt ingevuld klopt. @ hierboven, ik weet het , maar het is ook het bekendste voorbeeld. Bewerkt: 28 januari 2007 door Thundercover Reageren
Gangsta Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Een 11 jarige die een hosting bedrijf start, is niet mogelijk. Alleen als je ouders het maken etc. Maar dan ben je natuurlijk nog lang niet klaar. Je hebt eerst veel geld nodig. Want zonder geld; heb je geen servers, personeel, koeling, kasten etc. Je moet natuurlijk wel dus geld hebben. Je leent het gewoon van de bank en later betaal je het terug. Tevens moet je ook een kantoor ervoor hebben. Want waar in hemelsnaam wil je een bedrijf starten zonder dat je een gebouwtje hebt. Verder heeft -Supremecars- gelijk met zn lijst. Nogmaals supremecars lijst: Je pand Domein Geen gratis hosting, dus een goeie server voor je website Je website niet laten draaien op iemand anders host staat raar Software Email servers Serverkasten Personeel Loon Schulden Inkomsten (Belasting dus) Goeie service Klantvriendelijkheid Goed gecodeerde website Oja, en je website die mag natuurlijk niet op een gratis host of op een ander betaalde host. Dat kan natuurlijk niet. Je moet je website op een van je servers plaatsen. Verder moet je nog goede pakketten hebben die dingen bevatten zoals PHP, mySQL etc. (Hoeft niet maar als je veel klanten wilt hebben is het natuurlijk beter) Bewerkt: 28 januari 2007 door Gangsta Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 En dan ben je er nog niet! Want een bank acepteert geen lening van een minder jarige en je vader gaat denk ik niet een lening van 3-4 ton aanvragen. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 En dan ben je er nog niet!Want een bank acepteert geen lening van een minder jarige en je vader gaat denk ik niet een lening van 3-4 ton aanvragen. Hoe kom jij erbij dat je 4 ton nodig hebt? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Wat denk je? Pand Huur Servers Belasting Stroom Serverkasten Kabels/snoeren Internet verbinding Hoofdserver Is niet goedkoop hoor! [Edit 2] Denk ook na dat je niet zomaar met 1 server klaar bent je moet grootschalig beginnen. Ook moet je alvast veel geld hebben om verder uit tebreiden misschien 1 ton dan... maar ook werknemers... elke maand... Deze edit dus, lezen Mania-92 Bewerkt: 28 januari 2007 door -supremecars- Reageren
Mania-92 Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 (bewerkt) Wat denk je?Pand Huur Servers Belasting Stroom Serverkasten Is niet goedkoop hoor! Je kunt je server ook gewoon in een Datacenter zetten. En de belasting is gewoon per verkocht "artikel" die reken je dus door op de prijs. KvK nummer +/- p/j 50€ Server om meet te beginnen +/- 1500,-€ Datcenter plaats p/j +/- 600€ ISDN deelname p/j +/- 600€ 4 ton? Bewerkt: 28 januari 2007 door Mania-92 Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 28 januari 2007 Rapport Geplaatst: 28 januari 2007 Wat denk je? Pand Huur Servers Belasting Stroom Serverkasten Is niet goedkoop hoor! Je kunt je server ook gewoon in een Datacenter zetten. En de belasting is gewoon per verkocht "artikel" die reken je dus door op de prijs. KvK nummer +/- p/j 50€ Server om meet te beginnen +/- 1500,-€ Datcenter plaats p/j +/- 600€ ISDN deelname p/j +/- 600€ 4 ton? Lees je ook wel eens edits? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.