Jump to content

hostingbedrijf


peter99

Recommended Posts

Ik zie in je profiel dat je nog maar 11 bent, ik denk niet dat mensen jouw websites/hosting serieus gaan nemen.

Je website kraakt aan alle kanten, je teksten zijn te kort, begin eerst eens met een goed plan wat Joriz zei, anders kan je het wel vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    11

  • peter99

    10

  • Nemean^inf

    10

  • Argon

    4

@ peter99, nu zijn al je pagina's wel bereikbaar, maar daarnet niet.

Ik zie in je profiel dat je nog maar 11 bent, ik denk niet dat mensen jouw websites/hosting serieus gaan nemen.

Je website kraakt aan alle kanten, je teksten zijn te kort, begin eerst eens met een goed plan wat Joriz zei, anders kan je het wel vergeten.

Het profiel hoeft niet te kloppen, want als je daarnaar zou moeten kijken, zou je zien dat Lantyz nog geen 3 jaar is :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

En als je niets van servers weet zoals ik uit dit topic uitmaak moet je ook nog is server-onderhoud betalen als je server-onderhoud wil, wat wel aan te raden is en dat kost ook weer geld. Het is niet dat je zo maar even een hosting bedrijf begint hoor :sst: En als je minderjarig bent zou ik eerst even je ouders vragen of je wel mag :schater: (Want 11 jaar is beetje jong om een bedrijf te starten)

Bewerkt: door Argon
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat inderdaad ver, met zo'n leeftijd ga je het echt niet verschoppen, als je 11 bent denk dan niet dat je een bedrijf kan starten.

En investeren moet je ook:

  • Je pand
  • Domein
  • Geen gratis hosting, dus een goeie server voor je website
  • Je website niet laten draaien op iemand anders host staat raar
  • Software
  • Email servers
  • Serverkasten
  • Personeel
  • Loon
  • Schulden
  • Inkomsten (Belasting dus)
  • Goeie service
  • Klantvriendelijkheid
  • Goed gecodeerde website

Zo kan er dus nog meer komen...

[Edit:] Nog 1 ding, je levert website/layouts hoe lever je ze? Kan je scripten? En kan je ook goed slicen?

Want ik denk niet dat mensen Photoshop HTML willen kopen, en ook geen gratis scripts van internet.

[Edit: 2] * hier onder, die geboorte datum moet je toch wel begrijpen (van Lantyz), dat zijn eekhoorn jaren.

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

over die leeftijd enzo

en hoezo ''investering'' ??

software enzo ?

Ik wil alleen duidelijk maken dat mensen gewoon wat kunnen invullen in hun profiel, terwijl dat helemaal niet waar is. Zo heeft Lantyz (één van onze admins) als geboortedag een datum in 2004 (we laten ons toch niet leiden door een nog geen driejarige admin, of toch wel?). Wat in je profiel staat, hoeft nog niet meteen waarheid te zijn. Als je 11 bent, denk ik nog dat je te jong bent om een bedrijf te beginnen, maar alleen jij weet of jouw geboortedatum die je hier hebt ingevuld klopt.

@ hierboven, ik weet het :puh:, maar het is ook het bekendste voorbeeld.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Een 11 jarige die een hosting bedrijf start, is niet mogelijk. Alleen als je ouders het maken etc. Maar dan ben je natuurlijk nog lang niet klaar.

Je hebt eerst veel geld nodig. Want zonder geld; heb je geen servers, personeel, koeling, kasten etc. Je moet natuurlijk wel dus geld hebben. Je leent het gewoon van de bank en later betaal je het terug.

Tevens moet je ook een kantoor ervoor hebben. Want waar in hemelsnaam wil je een bedrijf starten zonder dat je een gebouwtje hebt.

Verder heeft -Supremecars- gelijk met zn lijst.

Nogmaals supremecars lijst:

Je pand

Domein

Geen gratis hosting, dus een goeie server voor je website

Je website niet laten draaien op iemand anders host staat raar

Software

Email servers

Serverkasten

Personeel

Loon

Schulden

Inkomsten (Belasting dus)

Goeie service

Klantvriendelijkheid

Goed gecodeerde website

Oja, en je website die mag natuurlijk niet op een gratis host of op een ander betaalde host. Dat kan natuurlijk niet. Je moet je website op een van je servers plaatsen.

Verder moet je nog goede pakketten hebben die dingen bevatten zoals PHP, mySQL etc. (Hoeft niet maar als je veel klanten wilt hebben is het natuurlijk beter)

Bewerkt: door Gangsta
Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je?

Pand

Huur

Servers

Belasting

Stroom

Serverkasten

Kabels/snoeren

Internet verbinding

Hoofdserver

Is niet goedkoop hoor!

[Edit 2] Denk ook na dat je niet zomaar met 1 server klaar bent je moet grootschalig beginnen.

Ook moet je alvast veel geld hebben om verder uit tebreiden misschien 1 ton dan... maar ook werknemers... elke maand...

Deze edit dus, lezen Mania-92

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je?

Pand

Huur

Servers

Belasting

Stroom

Serverkasten

Is niet goedkoop hoor!

Je kunt je server ook gewoon in een Datacenter zetten. En de belasting is gewoon per verkocht "artikel" die reken je dus door op de prijs.

  • KvK nummer +/- p/j 50€
  • Server om meet te beginnen +/- 1500,-€
  • Datcenter plaats p/j +/- 600€
  • ISDN deelname p/j +/- 600€

4 ton? :t

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

Wat denk je?

Pand

Huur

Servers

Belasting

Stroom

Serverkasten

Is niet goedkoop hoor!

Je kunt je server ook gewoon in een Datacenter zetten. En de belasting is gewoon per verkocht "artikel" die reken je dus door op de prijs.

  • KvK nummer +/- p/j 50€
  • Server om meet te beginnen +/- 1500,-€
  • Datcenter plaats p/j +/- 600€
  • ISDN deelname p/j +/- 600€

4 ton? :t

Lees je ook wel eens edits?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...