Jump to content

hostingbedrijf


peter99

Recommended Posts

Wat denk je?

Pand

Huur

Servers

Belasting

Stroom

Serverkasten

Is niet goedkoop hoor!

Je kunt je server ook gewoon in een Datacenter zetten. En de belasting is gewoon per verkocht "artikel" die reken je dus door op de prijs.

  • KvK nummer +/- p/j 50€
  • Server om meet te beginnen +/- 1500,-€
  • Datcenter plaats p/j +/- 600€
  • ISDN deelname p/j +/- 600€

4 ton? :t

Lees je ook wel eens edits?

Grootschalig beginnen? :t

Aan een server van 1500€ heb je meer als genoeg om je eerste paar klanten mee te verblijden, daarna koop je er misschien nog een en nog een. Maar dat is nog geen 4 ton! Bij lange na niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mania-92

    11

  • peter99

    10

  • Nemean^inf

    10

  • Argon

    4

Lees mijn edit.... eens goed....

Lezen kan je bij lange na niet.

En grootschalig beginnen betekent ook dat het vertrouwelijk is, als jij geen zaak/pand hebt of je zit bij een gratis host dan is het onvertrouwelijk.

[Edit]

Een maat van mij, die betaald voor 4 TB al veel, reken daar ook maar eens dataverkeer bij, dit is echt niet goedkoop.

En dan red je het niet met je €1500 als je een werknemer hebt, administratie, monteurs, designers, scripters, kabels (speciale) server, racks, systeem beheerders, Hoofdcomputer/server, stroom kosten, telefoon nummer, lening, pand/huur.

En dan heb ik de 1/5 nog maar op genoemd.

Bewerkt: door -supremecars-
Link to comment
Delen op andere websites

Het gaat inderdaad ver, met zo'n leeftijd ga je het echt niet verschoppen, als je 11 bent denk dan niet dat je een bedrijf kan starten.

En investeren moet je ook:

  • Je pand
  • Domein
  • Geen gratis hosting, dus een goeie server voor je website
  • Je website niet laten draaien op iemand anders host staat raar
  • Software
  • Email servers
  • Serverkasten
  • Personeel
  • Loon
  • Schulden
  • Inkomsten (Belasting dus)
  • Goeie service
  • Klantvriendelijkheid
  • Goed gecodeerde website

Zo kan er dus nog meer komen...

[Edit:] Nog 1 ding, je levert website/layouts hoe lever je ze? Kan je scripten? En kan je ook goed slicen?

Want ik denk niet dat mensen Photoshop HTML willen kopen, en ook geen gratis scripts van internet.

[Edit: 2] * hier onder, die geboorte datum moet je toch wel begrijpen (van Lantyz), dat zijn eekhoorn jaren.

Laat ik maar nog ff wachten met die zooi

voor ik die site online gooi , maak ik eerst een goed plan , bedenk alles , maak een mooiere layout

Kan je met photoshop elemtents 5.0 ook iets van websites maken ? of de plaatje enzo ervoor ?

ps , Slicen zit toch bij photoshop ? niet bij dreamweaver , toch ????

ik had nog niet eens de tijd om slicen te leren , zo kort was die trail

PPS , ik heb verouderde flut software , eerst maar es het nieuwste van het nieuwste vinden....

PPPS, Ik heb veel geleerd in dit topic , o.a : dat ik ouder moet worden , 19 april verjaar ik

dat je een goed plan moet hebben (ode aan joriz)

en dat ik maar eens heel veel boeken moet gaan lezen voor dat ik wagemakerswebdesign (opnieuw) open

THANX iedereen THANX ,k weet al veel meer

Link to comment
Delen op andere websites

Lees mijn edit.... eens goed....

Lezen kan je bij lange na niet.

En grootschalig beginnen betekent ook dat het vertrouwelijk is, als jij geen zaak/pand hebt of je zit bij een gratis host dan is het onvertrouwelijk.

[Edit]

Een maat van mij, die betaald voor 4 TB al veel, reken daar ook maar eens dataverkeer bij, dit is echt niet goedkoop.

En dan red je het niet met je €1500 als je een werknemer hebt, administratie, monteurs, designers, scripters, kabels (speciale) server, racks, systeem beheerders, Hoofdcomputer/server, stroom kosten, telefoon nummer, lening, pand/huur.

En dan heb ik de 1/5 nog maar op genoemd.

werknemer Waarvoor zou je die nodig hebben?

administratie kun je zelf

Monteurs Waarvoor zou je die nodig hebben?

designers Designers? Waarvoor? Hosting is wat anders als site maken

scripter Benodigde programma's download/koop je gewoon

Kabel]/s] zit inbegrepen bij colocatie

Racks zit ook bij colocatie

Systeem beheer wordt gewoon door de colocatie, voor een vergoeding natuurlijk

server, is gewoon 1500 ofzo.

stroom Zit inbegrepen bij colocatie

telefoonnummer Hoef je niet voor te dokken...

lening lening waarvoor?

pand waarvoor moet je een pand hebben? Je kunt je server gewoon bij colocatie stallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb je werknemers nodig. Hoe wil je dan de hosting bedrijf beter maken zonder enig support?! Wil je dan alles alleen doen 24 uur per dag zitten werken aan je host?

En monteurs, als je server uitvalt, heb je toch een monteur nodig als het ernstig is? :cab:

4 ton lijkt me wel veel, maar het is inderdaad zo als je echt een goede hosting bedrijf wilt, en ik neem aan dat iedereen dat wilt. :)

Denk maar ook eens aan de huur van je kantoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb je werknemers nodig. Hoe wil je dan de hosting bedrijf beter maken zonder enig support?! Wil je dan alles alleen doen 24 uur per dag zitten werken aan je host?

En monteurs, als je server uitvalt, heb je toch een monteur nodig als het ernstig is? :cab:

4 ton lijkt me wel veel, maar het is inderdaad zo als je echt een goede hosting bedrijf wilt, en ik neem aan dat iedereen dat wilt. :)

Denk maar ook eens aan de huur van je kantoor.

Daar heeft je colocatie mannetjes voor, en support? Voor een beginnende host zullen er echt niet al teveel vragen zijn...

Tevens noem me een host met een kantoor?...

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb je werknemers nodig. Hoe wil je dan de hosting bedrijf beter maken zonder enig support?! Wil je dan alles alleen doen 24 uur per dag zitten werken aan je host?

En monteurs, als je server uitvalt, heb je toch een monteur nodig als het ernstig is? :cab:

4 ton lijkt me wel veel, maar het is inderdaad zo als je echt een goede hosting bedrijf wilt, en ik neem aan dat iedereen dat wilt. :)

Denk maar ook eens aan de huur van je kantoor.

Daar heeft je colocatie mannetjes voor, en support? Voor een beginnende host zullen er echt niet al teveel vragen zijn...

Tevens noem me een host met een kantoor?...

PCextreme, nou kantoor kantoor, meer een gebouw voor hun. :)

Sohosted etc. :cab:

PS. ik probeer hier niemand uit-tedagen, alleen ik geef alleen wat ik weet ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk heb je werknemers nodig. Hoe wil je dan de hosting bedrijf beter maken zonder enig support?! Wil je dan alles alleen doen 24 uur per dag zitten werken aan je host?

En monteurs, als je server uitvalt, heb je toch een monteur nodig als het ernstig is? :cab:

4 ton lijkt me wel veel, maar het is inderdaad zo als je echt een goede hosting bedrijf wilt, en ik neem aan dat iedereen dat wilt. :)

Denk maar ook eens aan de huur van je kantoor.

Daar heeft je colocatie mannetjes voor, en support? Voor een beginnende host zullen er echt niet al teveel vragen zijn...

Tevens noem me een host met een kantoor?...

PCextreme, nou kantoor kantoor, meer een gebouw voor hun. :)

Sohosted etc. :cab:

PS. ik probeer hier niemand uit-tedagen, alleen ik geef alleen wat ik weet ;)

PC-Extreme verzorgt ook colocatie, servers etc.

Deze jongen wilt gewoon een simpl hosting bedrijfje, hij wilt helemaal geen colocatie aanbieden.

Link to comment
Delen op andere websites

werknemer Waarvoor zou je die nodig hebben? Misschien omdat er vaak nog wel een crashes zijn en dat je niet 24/7 klaar kan staan?

administratie kun je zelf Oh ja? dus jij onderhoud de servers, je reageert op emails te gelijk en je houdt de telefoontjes bij, das knap heb je 18 handen..

Monteurs Waarvoor zou je die nodig hebben? server crashes? Interne server problemen, reperaties nodig?

designers Designers? Waarvoor? Hosting is wat anders als site maken Hij levert ook een designs

scripter Benodigde programma's download/koop je gewoon met een programma maak je nog geen code, die moet je zelf nog maken

Kabel]/s] zit inbegrepen bij colocatie Niet altijd

Racks zit ook bij colocatie Niet altijd

Systeem beheer wordt gewoon door de colocatie, voor een vergoeding natuurlijk

server, is gewoon 1500 ofzo. Ofzo, daar heb je veel aan

stroom Zit inbegrepen bij colocatie Zo dus jij krijgt gratis stroom? das handig hoef je zeker niks aan bijvoorbeeld delta in zeeland te betalen?

telefoonnummer Hoef je niet voor te dokken... voor een telefoon rekening moet je zeker weten betalen!

lening lening waarvoor?Als je geld leent moet je misschien aflossen

pand waarvoor moet je een pand hebben? Je kunt je server gewoon bij colocatie stallen.Misschien klinkt het overtuigender als je een eigen pand hebt

Nutteloze reactie op mijn reactie.

Link to comment
Delen op andere websites

werknemer Waarvoor zou je die nodig hebben? Misschien omdat er vaak nog wel een crashes zijn en dat je niet 24/7 klaar kan staan?

administratie kun je zelf Oh ja? dus jij onderhoud de servers, je reageert op emails te gelijk en je houdt de telefoontjes bij, das knap heb je 18 handen..

Monteurs Waarvoor zou je die nodig hebben? server crashes? Interne server problemen, reperaties nodig?

designers Designers? Waarvoor? Hosting is wat anders als site maken Hij levert ook een designs

scripter Benodigde programma's download/koop je gewoon met een programma maak je nog geen code, die moet je zelf nog maken

Kabel]/s] zit inbegrepen bij colocatie Niet altijd

Racks zit ook bij colocatie Niet altijd

Systeem beheer wordt gewoon door de colocatie, voor een vergoeding natuurlijk

server, is gewoon 1500 ofzo. Ofzo, daar heb je veel aan

stroom Zit inbegrepen bij colocatie Zo dus jij krijgt gratis stroom? das handig hoef je zeker niks aan bijvoorbeeld delta in zeeland te betalen?

telefoonnummer Hoef je niet voor te dokken... voor een telefoon rekening moet je zeker weten betalen!

lening lening waarvoor?Als je geld leent moet je misschien aflossen

pand waarvoor moet je een pand hebben? Je kunt je server gewoon bij colocatie stallen.Misschien klinkt het overtuigender als je een eigen pand hebt

Nutteloze reactie op mijn reactie.

Volgens mij weet jij niet wat colocatie inhoudt? Als je dat neemt plaatsen ze je server in een van hun racks voor een bepaald bedrag per maand. Daar zijn kabels, stroomkosten etc. bij inbegrepen. Voor een extra vergoeding worden problemen verholpen door mannetjes in het datacenter (colocatie). Daarnaast heeft geen enkele simpele host een kantoor.

Je doet net of deze jongen een multinational wilt opzetten, hij wilt gewoon een simpele hostng aanbieder worden. Hij hoeft geen 1000en klanten. :t

Link to comment
Delen op andere websites

werknemer Waarvoor zou je die nodig hebben? Misschien omdat er vaak nog wel een crashes zijn en dat je niet 24/7 klaar kan staan?

administratie kun je zelf Oh ja? dus jij onderhoud de servers, je reageert op emails te gelijk en je houdt de telefoontjes bij, das knap heb je 18 handen..

Monteurs Waarvoor zou je die nodig hebben? server crashes? Interne server problemen, reperaties nodig?

designers Designers? Waarvoor? Hosting is wat anders als site maken Hij levert ook een designs

scripter Benodigde programma's download/koop je gewoon met een programma maak je nog geen code, die moet je zelf nog maken

Kabel]/s] zit inbegrepen bij colocatie Niet altijd

Racks zit ook bij colocatie Niet altijd

Systeem beheer wordt gewoon door de colocatie, voor een vergoeding natuurlijk

server, is gewoon 1500 ofzo. Ofzo, daar heb je veel aan

stroom Zit inbegrepen bij colocatie Zo dus jij krijgt gratis stroom? das handig hoef je zeker niks aan bijvoorbeeld delta in zeeland te betalen?

telefoonnummer Hoef je niet voor te dokken... voor een telefoon rekening moet je zeker weten betalen!

lening lening waarvoor?Als je geld leent moet je misschien aflossen

pand waarvoor moet je een pand hebben? Je kunt je server gewoon bij colocatie stallen.Misschien klinkt het overtuigender als je een eigen pand hebt

Nutteloze reactie op mijn reactie.

Volgens mij weet jij niet wat colocatie inhoudt? Als je dat neemt plaatsen ze je server in een van hun racks voor een bepaald bedrag per maand. Daar zijn kabels, stroomkosten etc. bij inbegrepen. Voor een extra vergoeding worden problemen verholpen door mannetjes in het datacenter (colocatie). Daarnaast heeft geen enkele simpele host een kantoor.

Je doet net of deze jongen een multinational wilt opzetten, hij wilt gewoon een simpele hostng aanbieder worden. Hij hoeft geen 1000en klanten. :t

Bij een plan hoort ook vooruit kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

werknemer Waarvoor zou je die nodig hebben? Misschien omdat er vaak nog wel een crashes zijn en dat je niet 24/7 klaar kan staan?

administratie kun je zelf Oh ja? dus jij onderhoud de servers, je reageert op emails te gelijk en je houdt de telefoontjes bij, das knap heb je 18 handen..

Monteurs Waarvoor zou je die nodig hebben? server crashes? Interne server problemen, reperaties nodig?

designers Designers? Waarvoor? Hosting is wat anders als site maken Hij levert ook een designs

scripter Benodigde programma's download/koop je gewoon met een programma maak je nog geen code, die moet je zelf nog maken

Kabel]/s] zit inbegrepen bij colocatie Niet altijd

Racks zit ook bij colocatie Niet altijd

Systeem beheer wordt gewoon door de colocatie, voor een vergoeding natuurlijk

server, is gewoon 1500 ofzo. Ofzo, daar heb je veel aan

stroom Zit inbegrepen bij colocatie Zo dus jij krijgt gratis stroom? das handig hoef je zeker niks aan bijvoorbeeld delta in zeeland te betalen?

telefoonnummer Hoef je niet voor te dokken... voor een telefoon rekening moet je zeker weten betalen!

lening lening waarvoor?Als je geld leent moet je misschien aflossen

pand waarvoor moet je een pand hebben? Je kunt je server gewoon bij colocatie stallen.Misschien klinkt het overtuigender als je een eigen pand hebt

Nutteloze reactie op mijn reactie.

Volgens mij weet jij niet wat colocatie inhoudt? Als je dat neemt plaatsen ze je server in een van hun racks voor een bepaald bedrag per maand. Daar zijn kabels, stroomkosten etc. bij inbegrepen. Voor een extra vergoeding worden problemen verholpen door mannetjes in het datacenter (colocatie). Daarnaast heeft geen enkele simpele host een kantoor.

Je doet net of deze jongen een multinational wilt opzetten, hij wilt gewoon een simpele hostng aanbieder worden. Hij hoeft geen 1000en klanten. :t

Bij een plan hoort ook vooruit kijken.

Doe wat je niet laten kan, en koop een pand en de hele zooi. Als je rood staat zeg je niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.

Verder ga ik hier geen woorden aan vuil maken.

Mvg,

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...