Jump to content

hostingbedrijf

Recommended Posts

Geplaatst:

TIP 1

Wacht een paar jaar! 11 is veel te jong.

ik weet niet veel van servers maar wel wat van economie. en dit is echt niet mogelijk om zon bedrijfje op te richten al is het nog zo klein. Ga eerst eens een paar jaar oefenen op 30 april met koninginendag op de markt ofzo. En ik zie dat veel mensen zeggen dat je er niet veel van afweet. ga lekker naar school en volg misschien wat cursussen en kijk dan over een paar jaar of het echt iets is...

• Reacties 51
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Mania-92

11

• peter99

10

• Nemean^inf

10

• Argon

4

Geplaatst:

jullie hebben gelijk , maar ik hoef nog geen wolkenkrabber in centraal amsterdam , maar ik heb besloten dat ik mn bedrijf voorlopig sluit en dan neem ik een paar weken (+ carnevals vakantie) om alles opnieuw te plannen , dan om precies te zijn ga ik op 29 februari (een vrijdag toch ???) weer open , maar dan is alles weer nieuw

PS , 11 is jong ,ja maar wat kan je minder dan als je 16 bent ? ja je weet wat meer , das altijd handig :Y

PPS , ik heb al vaak gemerkt dat een bedrijfje houden heel wat moeite kost , want na 7 dagen ben je al niet up-to-date meer ,en moet je heel veel tijd besteden aan alles te updaten

(Echt handig topic ! hier leer je nog es wat !)

PPPS, ik gebruik wel vaak PS , PPS en PPPS ,zeg !

Geplaatst:
jullie hebben gelijk , maar ik hoef nog geen wolkenkrabber in centraal amsterdam , maar ik heb besloten dat ik mn bedrijf voorlopig sluit en dan neem ik een paar weken (+ carnevals vakantie) om alles opnieuw te plannen , dan om precies te zijn ga ik op 29 februari (een vrijdag toch ???) weer open , maar dan is alles weer nieuw

PS , 11 is jong ,ja maar wat kan je minder dan als je 16 bent ? ja je weet wat meer , das altijd handig :Y

PPS , ik heb al vaak gemerkt dat een bedrijfje houden heel wat moeite kost , want na 7 dagen ben je al niet up-to-date meer ,en moet je heel veel tijd besteden aan alles te updaten

zelfs 16 is nog jong. jij denkt waarschijnlijk aan het geld en je weet misschien wat van servers af maar je hebt echt met heel veel andere zaken ook te maken. en denk je werkelijk dat iemand zaken met je wil doen als je 11 bent? misschien wat vriendjes maar echt geen serieuse dingen...

Geplaatst:

Maar ik vraag me af hoe jij reseller/dedicated/colocation wilt gaan financieren op 11 jarige leeftijd?

Geplaatst:

Jongens hij weet nu wel dat hij geen bedrijf kan starten. :cab:

Wacht gewoon rustig af tot je 18 jaar bent, desnoods maak je nu al plannen. :)

Geplaatst:
Ik denk dat 18 jaar ook nog wat jong is, want volgens mij moet je voor zoiets toch heel wat leren?

Dat kan je ook voor je 18 leren ;) het is nu niet bepaald de moeilijkste theorie die er bestaat. Als je een goede opleiding i.v.b. informatica kiest is het niet raar op je 18 een groter hosting bedrijf te starten hoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...