DJ Vincento Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Ik moet ook heel veel missie's op nieuw doen omdat ik vaak niet weet wat de bedoeling is. Ik vermoord heel vaak de verkeerde mensen, of ik sloop de verkeerde auto's enzo. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 Gaan modden, crasht mijn spel! Reageren
ruttie Geplaatst: 28 februari 2007 Rapport Geplaatst: 28 februari 2007 ik heb ook een paar keer gehad dat ik een spel had uitgespeeld en dan had ik er een slecht spel overheen gesaved Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Mijn domste fout was toen ik een paar verkeerde cheats had ingetypt. Toen liep me spel telkens vast. Maar dat is alweer een half jaar geleden. Want ik heb al een tijdje geen GTA Vice City gespeeld. Ga ik binnenkort weer eens doen denk ik. Reageren
basgta Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 mijn domste fout was om me computer uit te doen toen het spel nog draaide en toen vloog me beeldsgerm in de fik Reageren
beckers Geplaatst: 7 maart 2007 Rapport Geplaatst: 7 maart 2007 Nadat ik bijna 60 taxiritten had gedaan (ik wou 100 in 1 keer doen ) per ongeluk de knop op de verlengkabel van mijn computer uitzetten. Reageren
Woetsha Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 bij de laatste missie dat je sonny moest vermoorden heb ik perongeluk een granaat naarst me gegooit Reageren
.Exorcist Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb nog een vraag als je het spel 100% hebt uit gespeeld en niet hebt gesafed.Dan kun je tog net zo goed ook een 100% save game downloaden Of niet dan? Dat hieboven was dus mijn domste fout, ik had hem zelf helemaal 100% uitgespeeld, viel de pc uit toen heb ik uit frustratie hem nog een keer uitgespeeld terwijl ik er totaal geen zin in had, en ik wist dat ik een save game kon downloaden, toen in die tijd zat ik op een ander forum van gta en ik daar vertellen dat ik hem had uitgespeeld, maar toen bleek dus als een sticky een onderwerp met allemaal 100% save games..... Agja.... M.V.G, -Virus. Reageren
SabreTurbo Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ik heb ook heel vaak gehad dat missies waar ik relatief ver gekomen was afgebroken werden omdat de wouten me zochten en me dus arresteerden Echt niet cool Reageren
lamborghini2006 Geplaatst: 12 maart 2007 Rapport Geplaatst: 12 maart 2007 ik was heel ver... en dan deed ik een cheat dat iedereen gaat rioten...en dan heb ik ge saved Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 (bewerkt) Ik had voor de grap de Riot cheat gedaan en vrouwen in bikinis! Nouw das pas kut! En ook gesaved Bewerkt: 15 maart 2007 door Kellerman Reageren
ruttie Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 ik raak er niet opgewonde van maar het lijkt me wel gaar. waar kan je die cheat downloaden??? Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 (bewerkt) Die download je niet, is gewone cheat, wacht ik zoek wel ff, ik edit zo! [EDIT] Vrouwen hebben wapens : CHICKS WITH GUNS Nu zijn al je bewakers vrouwen in bikinis! Als het goed is Voor meer kijk op WikiGTA Bewerkt: 16 maart 2007 door Kellerman Reageren
ruttie Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 tnx ik ga hem straks gelijk uitproberen. dan zit ik denk ik heeeeel de dag achter gta vc Reageren
Agent Kellerman Geplaatst: 16 maart 2007 Rapport Geplaatst: 16 maart 2007 Save hem dan nooit! Dan blijft het altijd zo En Vice City is nogal oud Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.