Jump to content

Domste/frustrerendst momenten in VC?

Recommended Posts

Geplaatst:

domste fout die gemaakt heb was best vreemd. ik zou een savegame verwijderen want had er 2 maar bij de ene hoefde ik nog maar 1 missie want dat had ik gezien op het interniet maar die verwijderde ik :bonk: dus moets weer op nieuw. :bonk:

• Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Monster

14

• Hackman

6

• ruttie

4

• Bossinkje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
domste fout die gemaakt heb was best vreemd. ik zou een savegame verwijderen want had er 2 maar bij de ene hoefde ik nog maar 1 missie want dat had ik gezien op het interniet maar die verwijderde ik :bonk: dus moets weer op nieuw. :bonk:

Je kon dan toch die savegame downloaden op deze forum?

Geplaatst:

Die missie gedaan dat je tegen Hilary moest Racen, daarna zonder opslaan afgesloten. Ik had zo'n moeite met die missie maar helaas... Overkomt iedereen wel eens. :7

Geplaatst:

bij die missie dat je tegen hilary moet racen , bij een van de laatste bochten kijk ik ff achterom , rij ik tegen een andere auto aan en ligt mijn wagen op zn kop :duh: daarna koste het me veel moeite om de missie opnieuw te halen :cab:

Geplaatst:

nog een: Die gazurdian angel missie,schoot perongeluk op flikke wage en vermoorde me tijdens dat ik het koffertje had :(

Geplaatst:

Mijn domste foud van ik had alle verhaal missies gehaald en toen op die savegame ging ik weer overnieuw beginnen. :-(

Geplaatst:

Niet een heel frote fout maarja: Had VC tijdje niet meer gespeeld, san andreas daarintegen wel en ik werd achtervolgd door politie(4 sterren) dus ik zo oo Sh*t!! ik spring het water in...Ooops,, hier kun je niet zwemmen :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)
Niet een heel frote fout maarja: Had VC tijdje niet meer gespeeld, san andreas daarintegen wel en ik werd achtervolgd door politie(4 sterren) dus ik zo oo Sh*t!! ik spring het water in...Ooops,, hier kun je niet zwemmen :bonk:

lol :schater:

het stomste wat ik heb gedaan met VC ???

ehhh

met een van die eerste missies, dat je van zon fransman "chips" moet hebben, rijdt ie weg, denk ik echt zo van "ik zal hem maar gewoon achtervolgen" komt ie aan bij z'n huis, rent ie naar binnen (ik ga mee) MISSION FAILED! wtf??? blijkt het dat ik hem dood moest schieten :schater:

Diamondo

Bewerkt: door diamondo25
Geplaatst:

Tjonge jonge ik wat toch eens dom geweest. Ik had GTA Vice City ongeveer 95 % uitgespeeld en ik had toen net limewire (download programma). Ik wilde GTA III downloaden en dat had ik dus gedaan. Maar wat deed ik: De pc vroeg iets, maar ik had geen zin om het te lezen en drukte 'ja op alles'. Toen ik Vice City ging spelen wist ik wat hij vroeg: Hij vroeg of hij iets mocht overschrijven en dat waren de SAVEGAMES!! Ik was dus mijn savegame kwijt en er zat een savegame van GTA III in Vice City (die doet het overigens niet hoor). Dus ik heb alles kwijt. STOM STOM STOM!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...