Jump to content

Domste/frustrerendst momenten in VC?

Recommended Posts

Geplaatst:
Tjonge jonge ik wat toch eens dom geweest. Ik had GTA Vice City ongeveer 95 % uitgespeeld en ik had toen net limewire (download programma). Ik wilde GTA III downloaden en dat had ik dus gedaan. Maar wat deed ik: De pc vroeg iets, maar ik had geen zin om het te lezen en drukte 'ja op alles'. Toen ik Vice City ging spelen wist ik wat hij vroeg: Hij vroeg of hij iets mocht overschrijven en dat waren de SAVEGAMES!! Ik was dus mijn savegame kwijt en er zat een savegame van GTA III in Vice City (die doet het overigens niet hoor). Dus ik heb alles kwijt. STOM STOM STOM!!!

hoe doe je dit???

want ik heb gta3 en VC maar in mijn documenten staan er toch echt 2 mappen!

post-39402-1182275972.png

Erwin

• Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTA Monster

14

• Hackman

6

• ruttie

4

• Bossinkje

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ja een beetje raar is dat maar ja Back on topic!

Ik had een keertje voor import mijn auto geparkeert om een hidden package te pakken , word de auto gejat... :duh:

Was ik weer minstens 2 uur bezig die auto te vinden :7

Geplaatst:

Hoe dat zou kunnen zou ik niet weten, maar denk eraan dat ik hem wilde downloaden en dat is iets anders dan dat je hem in de winkel koopt. Er zou wel iets fout zijn gegaan bij het downloaden of ergens anders. Als ik hem in de winkel kocht zou het denk ik ook in 2 mappen staan. Er stond dat ik GTA 3 had gedownload maar ja hij deed het helemaal niet. Wie weet wat er in dat bestand zat?

Ik heb dus GTA 3 (proberen) te downloaden via limewire maar dat is helemaal fout gegaan. Maar zo erg is het niet, want ik download dan een 100% savegame en ga verder. Nu doe ik immers toch GTA SA (die heb ik wel zelf gekocht:P) en dat vind ik op dit moment leuker dan GTA VC, maar wie weet ga ik nog een keer VC doen.

Maar je moet mij niet vragen om details van 'hoe' het is gebeurt. Het is gewoon helemaal fout gegaan bij het downloaden (volgens mij al de 3e keer dat ik dit zeg:D).

Ik hoop dat jullie hier dan wat van hebben opgestoken, ik tenminste wel: Lees altijd wat de pc zegt.

Groetjes

Dennis

Geplaatst:

ik had een keer toen had ik op alle save's die ik had ( alle plaatsjes bezet ) alles vrijgespeelt ( spel uitgespeelt op alle save's ) en toen sloot ik het spel af alles gesaved ik hartstikke blij!!!

Liep de computer vast toen ik hem wou afsluiten!!!

:clown::clown::clown::clown::clown::clown::clown::clown::clown::clown::clown::clown::clown:

Ik was zo verdrietig dat ik 5 min. had staan lachen!!!

Geen idee waarom! ik was zo boos op mijzelf en op de computer en OP ALLES EIGENLIJK!!! :clown:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik speelde een paar weken sa en toen ik erna nog eens besloot om vc nog eens te spelen, Vergat ik dat je daar niet kon zwemmen (juist in een moeilijke missie waar ik de naam niet meer van weet :cab: ) :schater:

Geplaatst:

Bij zon missie knalde ik lance met een bazooka dood :puh: Moest ergens op een dak gaan staan.

En lance grijpte in van voren :puh:

Geplaatst:

ik dacht dat ik the job loade delete ik m :bonk: nu ook nog laptop kapot dus eerst wachten en dan overnieuw beginnen

bah 'k haat het als zo iets geburd :duh:

Geplaatst:

Voor Sunshine Auto's moest ik nog een Virgo vinden. Ik vind er 1, kantelt die toch niet om!

3 dagen zoeken :bonk::bonk::bonk::ch:

• 1 maand later...
Geplaatst:

grootste?

ik zat in een tank en moest iemand vermoorden van luigi die in een AUTO was ik d8 zo van"ik ben slim ik doe de cheat bangbangbang" tank=voertuig auto ook ik was dus ook dood:/

Geplaatst: (bewerkt)

mijn aller domste fout in vice city was in die misie dat je een of andere kok moet neerknallen en die lance vance je een pistol geeft dan moet je nog 3 koks vermoorden en dan lance vance volgen naar zijn auto,shoot ik de auto aan flarden (dacht dat hij de kar wou jatten!)

Bewerkt: door salmonella
Geplaatst:

Dat ik bezig was met een paar mappen op te schonen en ergens een save file vond en die in mijn save file map stopte, waardoor de taxi driver en de pizza bezorger helemaal weer opnieuw moest doen. Zeker voor de taxi driver was dat kut 100 mensen afzetten :S

Geplaatst:

Ik was weer zo dom om 12 GB te modden, mijn PC is nu traag! (Ik wil hem uit het taam gooien!)

Geplaatst:

Moet je raden!

Bijna een halve dag om 7 missies gedaan.

Eindelijk gehaald.

Je raad vast wel}Vergeet ik het op te slaan!

Dus het is simpel.

Een halve dag niets gedaan!

Geplaatst:
Tjonge jonge ik wat toch eens dom geweest. Ik had GTA Vice City ongeveer 95 % uitgespeeld en ik had toen net limewire (download programma). Ik wilde GTA III downloaden en dat had ik dus gedaan. Maar wat deed ik: De pc vroeg iets, maar ik had geen zin om het te lezen en drukte 'ja op alles'. Toen ik Vice City ging spelen wist ik wat hij vroeg: Hij vroeg of hij iets mocht overschrijven en dat waren de SAVEGAMES!! Ik was dus mijn savegame kwijt en er zat een savegame van GTA III in Vice City (die doet het overigens niet hoor). Dus ik heb alles kwijt. STOM STOM STOM!!!

hoe doe je dit???

want ik heb gta3 en VC maar in mijn documenten staan er toch echt 2 mappen!

post-39402-1182275972.png

Erwin

Sorry maar Erwin je zou hem eigenlijk niet mogen helpen want er staat

Ik wilde GTA III downloaden en dat had ik dus gedaan
Je heb GTA 3 dus illegaal, wij mogen je dan niet helpen met GTA 3.. Tenzij je de Echte hebt.. Sorry..

Ontopic: Ik had eens en keer een mod gedownload, wou hem installeren.. Maar ik had per ongeluk alles op IMG tool gewist. Ik heb hem nu wel weer overnieuw geístalleert :D

Tha-Ran

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...