game~skater Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 mijn fout is dat ik bezig was met de vierde lijst van sunshine autos...(begon toen met die lijsten...) moest nog maar 3 auto's ongeveer....zonder te saven...liep het spel vast Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 17 september 2007 Rapport Geplaatst: 17 september 2007 Plaats hier de stomste fouten die je hebt meegemaakt in GTA Vice City...Mijn domste fout is dat ik over een savegame van Cop Land save Greetz, GTA Monster Ik heb niet echt ooit een domme fout gehad maar wel iets anders dat ik net 5missies heb gehaald en nog 10 van die hidden packages en dan looptie vast Maar gelukkig ben ik nu weer verder Reageren
cooleboy199 Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Geplaatst: 23 september 2007 ik was bij de laatste misie keep your frends close sta ik in de hal te schieten word ik geraakt door iemand die achter me staat doe ik het opnieuw kom ik bij het stuk lance overhoop knallen staat er iemand naast me nou dood ik heb 8 keer over moeten doen voordat het me lukte Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 24 september 2007 Rapport Geplaatst: 24 september 2007 Je savegame van 87% wissen is denk ik wel het grootste fout die je ooit kan maken Reageren
dupree Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 mijn dommste fout was een keer toen ik de legerbasis wou binnen dringen zonder wapens was direkt dood natuurlijk. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 ik bij de ijsjesverkoop (drugs) ik had 48 ijsjes en toen stapte ik eruit blijkbaar een verkeerd knopje ingedrukt Reageren
dupree Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 mijn domst fouw is een savagameg delieten die 100 procent had uitgespeeld. gelukkeg had ik er nog een. dupree Reageren
danz Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 Allen Packages gevonden veel geld verdient met de brandweer auto en een stuk of 8 missies gedaan En toen hing de pc Vast Reageren
vice Geplaatst: 10 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2007 ik heb er veel gemaakt maar ik heb soms wel eens voor dat het een missie is waarbij je een team hebt dat met jou staat en vijanden, en tja je raad het al :l . ik schiet mijn team dood en de vijanden laad ik leven .(heb ik vaak voor ) bij een missie van lance vance heb ik dat niet snel omdat ik die al wel ken maar af en toe loopt die ook wel is in de weg waardoor ik hem aanval. . ik heb ook wsel is dat ik enkele missies deed zonder te saven en dat mijn computer dan gaat blokkeren , en dan kan ik alleen nog maar op het beste hopen ;l. Reageren
claud Geplaatst: 15 december 2007 Rapport Geplaatst: 15 december 2007 ik ging met een tank rijde met 2 sterren wanted achter me aan en ik wal op een politieboot die ontploft en de tank valt in het water en ik ben dood Reageren
SA vet Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 mijn domste fout was om in het begin toen ik vice city had gekocht om cheats te gebruiken zo kon ik het spel nooit 100% uitspelen Reageren
janpieter Geplaatst: 16 december 2007 Rapport Geplaatst: 16 december 2007 Ehhhh.... Bij de 2 laatste missies zijn en op nieuwe game drukken ... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 17 december 2007 Rapport Geplaatst: 17 december 2007 een spel weggooien waarmee je aleen nog maar de laatste missies hoeft, en de rest inc. hidden packages enz al gedaan hebt. Da's mijn domste fout ooit Reageren
Segbroekrulez Geplaatst: 18 december 2007 Rapport Geplaatst: 18 december 2007 Ik heb heel lang over Demolition Man gedaan Heb ik hem bijna gehaald, druk ik op een verkeerd knopje Rijd die helikopter tege de muur aan,gaat tie fikke Ik heb hem nog niet gehaald! Reageren
NickBonJovi Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Geplaatst: 8 februari 2008 Zoals 48 deals doen bij Distribution en Busted raken. Jezus wat was ik boos zeg XD Oja, en weet iemand hoe de hell je cabmaggedon doet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.