Jump to content

een paar vraagjes


king-dragon!

Recommended Posts

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • king-dragon!

    9

  • aznstryker

    5

  • Advancegta

    4

  • deagle

    4

Die missie met die domesbot kan je na die missie een domesbot terug vinden ?en wanneer kan je het stadium in?

De Domestobot is helaas niet buiten de missie Domo Arigato Domestoboto te gebruiken. Het is dan ook niet meer dan een schoon maak robot die je ook tegen zult komen op enkele reclame borden. De Domestobot is dus alleen maar te gebruiken in de missie Domo Arigato Domestoboto van Ricardo Diaz. Echter is er wel een andere manier om hem te bemachtigen buiten deze missie. Het is namelijk mogelijk om hem te Spawnen met de Cheatdevice en hem zo overal te kunnen gebruiken. Verder is er ook geen cheat die ervoor zorgt dat de Domestobot Spawnt. Ik heb nog een 'filmpje' waarin de Domestobot buiten deze missie gewoon aan het rondrijden is.

2u4pyqx.gif

Je kan 'in het Stadium' na de missie In the Air Tonight. Tegen betaling kun je er dan een concert van Phil Collins beluisteren. Verder is er niet veel te doen, er worden geen race's of dergelijke gehouden.

Edit: Een stoppie is tamelijk eenvoudig, zorg voor redelijk wat vaart. Dan houd je de Analoge stick naar voren en druk je even op de rem toets. Nu zal je op je voorwiel verder rijden, nu is het balanceren met de Analoge Stick!

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

je kan de Domestobot niet terugvinden, en je kan het stadium in voor het concert na de missie "in the air tonight"

en ik denk dat mensen weten hoe een spoiler werkt :D'

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Als aanvulling op de post van ' Advancegta ' wil ik ook nog eens uitleggen hoe je precies een stoppie uitvoert. Dit doe je als je op een PCJ-600 of Sanchez zit, als je goede snelheid hebt druk je op Square.gif en terwijl je Square.gif ingedrukt houd, ga je met je analoge stick lichtjes naar voren. Nu komt Vic recht op de motor en gaat hij naar voor leunen zodat hij een stoppie maakt ;).

>>> Door SummerBase: Gelieve geen ruzie opwekkende reactie's plaatsen. ;)<<<

Bewerkt: door Nicsan
Link to comment
Delen op andere websites

runescaper8 (gast)

als je een stoppie doet, bvb voor 10 sec..moet je dan je moter recht houden, want als ik dan op vierkantje druk blijf het een 1 seconden recht daarna gaat het schuin en dan lang het weer op de grond, en er staat dan: stoppie bones: 2sec??? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier een perfect filmpje van gevonden op YouTube. Hier gaat het over de weelie en de stoppie, als je alleen de stoppie wilt zien moet je vanaf seconde 45 kijken, daar gaat het over de stoppie! Dit filmpje is wel in SA gefilmpt, maar dat maakt niks uit want in VCS is dit hetzelfde!

GTA-Freak2

Bewerkt: door GTA-Freak2
Link to comment
Delen op andere websites

kan kan het egt nog steeds niet:als ik dan eindelijk op een wiel rijd en probeer ik dan zo heen en weer te gaan nou, bij de eerste zwaai gaat het al te verweg en val ik weer :duh:

Als je snel valt moet je beter balanceren, zoals in de tutorial hierboven wordt aangegeven. Zorg dat je in ieder geval veel snelheid maakt, dit kan nooit kwaad. Een handig truukje hiervoor is door lichtjes naar voren te drukken met de analog stick, nu maak je meer snelheid. Zorg bij een bochtje dat je weet wanneer je weer terug moet draaien als je steeds valt, want als je niet goed stuurt dan lukt het nooit. Volg nog een paar keer de tutorial hierboven, en let dus goed op hoe er gestuurd wordt in de bochten. Als je weet waar het fout gaat weet ik zeker dat je dit eenvoudig kan oplossen, veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, indien je een stoppie wilt uitvoeren met je natuurlijk eerst remmen vooraleer je je achterwiel in de lucht krijgt. Van zodra je achterwiel in de lucht gaat moet je met de Analoge Stick beginnen balanceren ( alleen maar balanceren als het voorwiel begint weg te draaien ). Wel moet ik hierbij vertellen dat het niet op 1,2 en 3 lukt om een perfecte stoppie uit te voeren. ' Oefening baart kunst ' _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik hierboven al eerder zei ; je moet tijdens de volledige stoppie de remtoets ingedrukt houden.

Daar klopt dus niet veel van. Het is inderdaad mogelijk om een stoppie te doen met constant de remtoets ingedrukt te houden, echter rem je nu ook af en is de stoppie nooit langer dan ongeveer 3 seconden. Echter, als je eenmaal op een wiel 'rijdt' is het verstandiger om de remtoets niet meer in te drukken en alleen nog te balanceren met de Analoge Stick. Je zult zien dat je nu opeens tijden van 10 tot 20 seconden behaald. Verder wens ik runescaper8 nog veel plezier met het stunten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...