Jump to content

een paar vraagjes


king-dragon!

Recommended Posts

heyy ik heb nog een vraag ik heb gehoort dat je cutscenes kunt bekijken als je de story line hebt uitgespeeld is dat waar of moet je 100% hebben om dat te doen? :? en als je cutscenes kan bekijken na dat je de story line hebt uitgespeeld waar kan je ze dan bekijken en wat moet je ervoor doen? een kaart helpt wel het best als je die hebt. want ik wil zo graag die scenes bekijken :{

king-dragon!

p.s hopelijk krijg ik snel antwoord :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • king-dragon!

    9

  • aznstryker

    5

  • Advancegta

    4

  • deagle

    4

nee er zijn geen RC voertuigen in vice city stories alleen is er een robot genaamt domesbot die je krijgt in de missie domo arigato domestoboto gegeven door ricardo diaz je kan hem alleen krijgen met cheatdevice verder niet

-----------------------------------------------------------------------------

srry voor al die vragen maar ik heb er nog 1 als je cheats gebruikt en je game play komt maximaal op 99% kan je dan alsnog die cutscenes bekijken ?

B.V.D

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd, in het vervolg kun je de EDIT- knop gebruiken. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

srry voor al die vragen maar ik heb er nog 1 als je cheats gebruikt en je game play komt maximaal op 99% kan je dan alsnog die cutscenes bekijken ?

B.V.D

Indien je een Health / Armor cheat gebruikt dan komt je totaal niet op 99% maar op de volle 100%. Dus, dan kan je zonder problemen in de ' Clymenus Suite ' alle cutscenes bekijken ;).

Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt maar als je andere cheats gebruikt kan je ze alsnog kijken?

Het hangt er vanaf welke cheats dit zijn, het gaat er om of je op de 100% komt. Als je 99% hebt kan je de cutscenes niet kijken, en dat kan bij 100% wel, daar komt het op neer. Daarom is het goed om te saven voordat je cheats gebruikt, zodat je zonder problemen je oude savegame kan laden als het een keertje mis gaat. Veel plezier met cheaten, en vergeet dus niet te saven als je een cheat gebruikt waarvan je niet zeker weet dat hij geen kwaad kan voor de 100% ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...